تور مجازی چیست؟

[ad_1]

آموزش | دیجیتال

تور مجازی نوعی عکاسی تعاملی است که به کاربر اجازه می دهد یک سایت را به صورت دیجیتالی ، معمولاً در وب سایت یا برنامه ، جستجو کند.

اولین تور مجازی توسط مهندس بریتانیایی کالین جانسون و ملکه الیزابت دوم طراحی شد که برای اولین بار تحت آزمایش عمومی قرار گرفت. در سال 1994 ، من یک عکس 1550 از قلعه دادلی را در مرکز بازدید کنندگان قلعه دادلی در شمال انگلیس افتتاح کردم. از آن زمان ، آنها به سرعت در صنعت اوقات فراغت ، املاک و جهانگردی نفوذ کرده و اکنون در حال تسخیر دنیای دیجیتال و تقویت عکاسی کلاسیک با تجربیات تعاملی هستند.

بسیاری از نمونه های اولیه به صورت ویدئویی تولید شده اند و به سادگی از یک عکاس سرگردان در جایی تشکیل شده اند. با معرفی فناوری جدید ، پانوراماهای تعاملی جایگزین آزمایشات خطی بیشتری می شوند زیرا از فضا با استفاده از تصاویر ثابت قبل از اینکه با استفاده از برنامه های رایانه ای در یک گروه قرار بگیرند ، عکس گرفته می شود. این پانوراما یا “صحنه” 360 درجه سپس با صحنه های دیگر ترکیب می شود تا یک تور را تشکیل دهد. تورها به کاربر این امکان را می دهند تا صحنه و چشم انداز را معمولاً با کلیک و کشیدن روی خود تصویر تعیین کند. تکنیک های پیمایش صحنه ها از یک دور به دور دیگر متفاوت است ، اما معمولاً به صورت تصاویر کوچک یا پیوندهای “hotspot” در همان تورها است.

یک صحنه را می توان با گروه بندی هر نوع تصویری با هم به شرطی که از یک منظر گرفته شود ایجاد کند ، اما استفاده از لنز با اندازه استاندارد به این معنی است که کاربر باید بیش از 40 عکس بگیرد تا با وضوح 360 180 180 درجه پوشش دهد. برای مقابله با این مزایا ، از انواع لنزهای زاویه دید عریض استفاده کنید تا تعداد عکسهایی را که باید در کنار هم قرار دهید کاهش دهید. اینها می توانند از یک لنز زاویه دید عریض تا یک چشم ماهی 8 میلیمتری تا یک لنز اختصاصی تک عکس 360 درجه متفاوت باشند.

با بیان اینکه می توان فضا را با دقت بسیار بیشتری نسبت به تورهای مجازی در عکاسی سنتی بیان کرد ، به سرعت در صنایع رده بالای املاک و مستغلات تجاری و مسکونی استاندارد شد. از آنجا به سرعت به سرگرمی ، جهانگردی و آموزش گسترش یافتند و اکنون اکثر سازمان ها به دنبال نمایش امکانات خود به مشتریان بالقوه هستند که به عنوان بخشی از بودجه بازاریابی خود در یک تور مجازی سرمایه گذاری می کنند.

امروزه از تورهای مجازی به دلایل مختلف از تفریحات تجاری تا سرگرمی های ناب استفاده می شود. اکنون می توانید استون مارتین جدید را از داخل ماشین کاوش کنید ، از چشم لندن یک چشم انداز متحرک از لندن را تماشا کنید و حتی از راحتی دفتر خود سطح قرمز مریخ را کشف کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا