انجمن چیست و چرا از آن استفاده می شود؟

[ad_1]

آموزش | بازی

تالارهای گفتمان که به آنها تابلوهای پیام نیز گفته می شود برای کاربران اینترنت در نظر گرفته شده است تا در موضوعات مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

آنها از نظر موضوعی و نحوه مصرف متفاوت هستند. برخی از آنها می توانند برای همه رایگان باشند و برخی دیگر باید همه پیام ها را بررسی کنند به عبارت دیگر آنها باید قبل از ارسال توسط مدیر تأیید شوند.

انجمن ها زبان خاص خود را دارند. به عنوان مثال یک پیام یک موضوع نامیده می شود و رشته های مکالمه موضوعات خاصی را دنبال می کنند. اگر مجبور باشید به رایانه نگاه کنید ممکن است موضوعی درباره سیستم عامل وجود داشته باشد. شما می توانید همه عناوین یا پست های مربوط به آن موضوع بحث خاص را بخوانید. اگر می توانید به موضوع کمک کنید عالی است.

شما نمی خواهید موضوعی در مورد رایانه وارد کنید و سپس موضوع خود را روی سبزیجات ارگانیک بنویسید. مهم است که مباحث را دنبال کنید و مشارکت خود را در بحث متناسب با موضوع حفظ کنید.

انجمن هایی وجود دارد که برای شرکت در آنها باید ثبت نام کنید. پس از اینکه مدیر شما را به عنوان عضو تأیید کرد برای شرکت در چت ها از شما خواسته می شود وارد سیستم شوید.

چرا مردم از تابلوهای پیام استفاده می کنند؟

پاسخ آن متفاوت است و به نوع بازدید شما بستگی دارد. بسیاری از افراد برای دریافت پاسخ به س questionsالات یا کمک گرفتن از اعضای دیگر از آن استفاده می کنند.

شاید شما فقط می خواهید با افراد دیگری که همان علاقه را دارند ارتباط برقرار کنید. ممکن است در مورد آموزش سگ دوست یابی طراحی وب مدیران سایت گل آرایی و موارد دیگر انجمن هایی برگزار شود. ذهن با آن بازی می کند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به قسمت جستجوی گوگل خود بروید و *** تالارهای گفتمان را تایپ کنید *** که موضوعی است که شما به آن علاقه دارید و سپس جستجو را کلیک کنید. پیش بروید و انجمن های آموزش سگ بنویسید و ببینید چند انجمن نمایش داده می شود.

با گل آرایی دوباره امتحان کنید و یک لیست طولانی پیدا خواهید کرد.

علایق شما هرچه باشد بدون شک تالاری را برای شرکت در آن پیدا خواهید کرد.

استفاده از انجمن ها برای پرسیدن سوال بسیار خوب است همچنین اگر بتوانید به سوالی که یکی از اعضای دیگر از شما پرسیده است پاسخ دهید از نظر اعضا واقعاً خوب به نظر می رسید. این در مورد کمک به ارزشمندی در بحث است.

تابلوهای پیام و تالارهای گفتمان برای مشاجره بی ادبی یا فشار دادن به دستور کار شما نیست. عضو شدن با ایده های خوب و کمک به شما با ارزش با احترام مشاهده می شود و از مشارکت شما قدردانی می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا