برنامه های وابسته برای مبتدیان

[ad_1]

برنامه

برای شروع ، شما فقط به دو برنامه وابسته نیاز دارید ، یکی برای توصیه محصولات فیزیکی و دیگری برای محصولات اطلاعاتی.

برنده آشکار محصولات فیزیکی آمازون است. درمورد محصولات اطلاعاتی ، بهترین محصول ClickBank بود ، اما JVZoo امسال از آن پیشی گرفت.

در اینجا به همین دلیل Amazon و ClickBank بهترین گزینه ها هستند.

همکاران آمازون

آمازون همکاران به خوبی شناخته شده است. شما از لینک های آنها برای تبلیغ محصولات خاص استفاده می کنید و برای هر کالای خریداری شده از طریق لینک های خود قطعاتی را دریافت می کنید. کمیسیون بسته به نوع محصول از 2٪ تا 8٪ متغیر است.

اما هر بار که شخصی از طریق پیوند وابستگی شما به آمازون می پردازد ، شما همه چیزهایی را که در طول آن بازدید خریداری می کنید ، دریافت می کنید ، نه فقط محصولی که توصیه می کنم.

این امر باعث می شود که استفاده از نرم افزار Amazon Affiliates بسیار قدرتمند باشد.

راه استفاده از این برنامه نوشتن نظرات محصول در وبلاگ شماست. این ساده ترین راه برای کسب درآمد اینترنتی بویژه برای مبتدیان است.

هنگامی که شروع به درآمدزایی از طریق اولین فروش خود از طریق برنامه کردید ، می توانید با سرمایه گذاری مجدد آن پول و افزایش درآمد خود ، شروع به گسترش پول کنید.

JVZoo

بسیاری از محصولات رسانه ای در اینترنت وجود دارد. حتی می توانید اینترنت را محصولی از اطلاعات در نظر بگیرید. مردم برای یافتن اطلاعات از اینترنت استفاده می کنند.

بخش اعظم آن رایگان است ، اما مردم مایل هستند اطلاعاتی را که باعث بهبود زندگی آنها می شود بپردازند.

کمیسیتی که با پیشنهاد این محصولات دریافت می کنید می تواند تا حدود 75٪ باشد – افزایش عظیم نسبت به کالاهای بدنی که دریافت می کنید.

اما فروش محصولات اطلاعاتی بسیار دشوار است. کمیسیون ها بیشتر است ، اما پوشش آن کمتر است.

من قبل از امسال ClickBank را توصیه می کردم ، اما JVZoo به یک دلیل مسئولیت را بر عهده گرفته بود.

محصولات بیشتری در JVZoo راه اندازی می شوند.

روشی آسان برای فروش محصولات اطلاعاتی:

عرضه محصولات باعث فروش محصولات اطلاعاتی می شود.

شما دقیقاً همان کاری را انجام می دهید که برای کالاهای فیزیکی انجام می شود ، شما بررسی می نویسید و یک لینک وابسته را درج می کنید که افراد می توانند برای خرید محصول از آن استفاده کنند.

عرضه محصولات روزهای خاصی است که محصول جدیدی برای فروش عرضه می شود. شما می توانید محصولی را برای بررسی انتخاب کنید ، می توانید راه اندازی های آینده را از طریق MunchEye مشاهده کنید ، بررسی خود را بنویسید ، لینک خود را وارد کنید و از اولین روز برای ایجاد ترافیک و فروش از اعتیاد به مواد مخدره استفاده کنید.

از آنجا که محصولات زیادی در JVZoo راه اندازی شده است ، این باعث می شود تا کسی که شروع به بدست آوردن بیت اول پول و جذب ترافیک می کند ، این کار را بسیار راحت کند.

افرادی که به دنبال بررسی هستند تقریباً آماده خرید چیزی هستند. این کار فروش آنها را آسان می کند. یک بررسی خوب به آنها کمک خواهد کرد. این کمک می کند تا در کالاهایی که مناسب آنها نیست و یا زمان لازم برای تحقیق در مورد تمام جزئیات خودشان ، هدر نمی دهند. شما همچنین با افرادی که محصول را تولید می کنند ، رقابت نمی کنید ، در واقع به آنها کمک می کنید.

این موارد باعث بازبینی عالی در بازاریابی کمیسیون می شود.

شما باید سخت تلاش کنید ، اما بررسیهای شما می تواند ماهها یا سالها درآمد شما را از جاده دور کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا