7 راه برای به حداکثر رساندن میزان بازگشت سرمایه برای یک برنامه وابسته

[ad_1]

بنابراین بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته یک مشاغل تجاری سودمند متقابل بین بازرگان و ناشر / صاحب وب سایت است که در آن شرکت وابسته برای هر بازدید کننده یا مشتری با تلاش خود جبران می شود (پورسانت در هر فروش). به عبارت دیگر بازاریابی وابسته راهی ساده و سریع برای ارائه محصولات و خدمات بدون ایجاد خود آنها است.

با معرفی مشتریان خود به محصولات یا خدمات سایر شرکت ها یا افراد و دریافت پورسانت برای هرگونه فروش بازاریابی وابسته است.

بازاریابی وابسته کار ساده ای نیست که بازاریابان بتوانند محصولات وابسته را به موفقیت عرضه کنند. اما این کار به سختی بیشتر بازاریابان وابسته بیش از شش رقم در ماه نیست و مهمترین چیز برای هر بازاریاب اعتماد سازی و ایجاد ارتباط با مخاطب و سرمایه گذاری مداوم برای وقت و تلاش است.

در حالی که منابع ترافیکی عامل مهمی در موفقیت بازاریابی وابسته هستند اهمیت ترافیک برای کلیه پرسنل بازاریابی دیجیتال و فروش اعمال می شود. منابع اصلی ترافیک می توانند سئو شبکه های اجتماعی وبلاگ نویسی بازاریابی از طریق ایمیل و … باشند.

محصولات دیجیتال کارمزد بالاتری نسبت به محصولات فیزیکی پرداخت می کنند زیرا برای تولید و توزیع آنها به سرمایه گذاری و تلاش کمتری نیاز دارند. شما می توانید بدون هزینه اضافی برای تولید یا توزیع بارگیری دیجیتالی مانند کتابهای الکترونیکی فایل های صوتی / تصویری نرم افزار و غیره را به خوانندگان خود ارائه دهید. همچنین می توانید خدمات آنلاین میزبانی شده و حرفه ای را به مخاطبان محلی خود ارائه دهید.

مزایای بازاریابی وابسته چیست؟

بسیاری از تبلیغ کنندگان آنلاین به دنبال روش های مقرون به صرفه برای جذب ترافیک وب و تأمین هزینه های خود هستند. بنابراین بازاریابی وابسته مزایای بسیاری از جمله:

  • او در حجم زیادی از ترافیک وب رانندگی می کند

  • این به شما کمک می کند مشتریان جدیدی پیدا کنید

  • این ارتباط با مخاطبان شما ایجاد می کند

  • این بازار برای فروش محصولات به بازار گسترده تری دست پیدا می کند

  • محصولات به طور مستقیم قابل فروش هستند

  • رفتار مشتری را پیگیری و کنترل کنید

  • اجرای آسان

  • تلاش کم خطر کم

  • توسط یک نفر قابل انجام است

  • کمپین بازاریابی شرکت های وابسته

در سال 2017 بازاریابی سهامداران به یک صنعت چند میلیارد دلاری گسترش یافت. بازاریابان در سراسر جهان از آن به عنوان یک کمپین بازاریابی موثر استفاده می کنند. زمان مناسب اقدام برای رشد تجارت و کسب درآمد با بازاریابی وابسته است.

چند نکته مهم برای کارآمدتر کردن استراتژی بازاریابی شما وجود دارد که با سرمایه گذاری کمتر درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

در اینجا هفت روش برای به حداکثر رساندن برنامه وابسته ایده آل خود در سال جاری آورده شده است.

  1. اهداف مخاطبان خود را مشخص کنید

    اولین قدم برای هر بازاریاب شناخت اهداف مخاطبان علایق رفتارها و … است. با درک اهداف مخاطب خود می توانید محصولی را پیدا کنید که آنها را درگیر خود کند یا بخواهد آنها را به دست آورد.

  • ایمیل ها و نظرات مخاطبان خود را در پست های وبلاگ لیست کنید

  • برای آنها ایمیل ارسال کنید و بلافاصله درمورد مشکلاتشان از آنها س askال کنید

  • برای درک و ارزیابی مباحث مربوط به موضوع خود در مکانهای عمومی مانند سایتهای آنلاین تالار گفتمان راه حل پیدا کنید.

  1. به اهداف مخاطب خود برسید

پس از تعیین یک هدف مطلوب می توانید برخی از نکات را برای جذب خوانندگان و نیازهای آنها به یک محصول خاص جمع کنید. به هماهنگی استراتژی بازاریابی اینترنتی شما کمک می کند.

  • اهداف مخاطبان خود را مشخص کنید

  • مخاطبان هدف خود را شناسایی و پیدا کنید

  • نوع صحیحی از پلتفرم را انتخاب کنید که مورد توجه مخاطبان مختلف قرار گیرد

  1. ابزار و منابع را شناسایی کنید

    ابزارها و منابع مختلفی وجود دارد که می توانید برای راه اندازی شرکای وابسته و جمع آوری کمیسیون استفاده کنید. برخی از ابزارهای وبلاگ نویسی و بازاریابی وابسته می توانند برای فروش تجارت شما و افزایش مخاطبان استفاده شوند.

  • ایمیل ها را برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود جمع کنید

  • محصول یا خدمات خود را ارائه دهید

  • گروه های خاصی را بیابید و تمام محصولاتی را که به مخاطبان شما کمک می کنند لیست کنید.

  1. محصول را برای تبلیغ انتخاب کنید

    بهترین کالاهایی را پیدا کنید که دارای برنامه های وابسته هستند و همچنین نیازهای مخاطبان شما را برآورده می کنند. تبلیغ کالاهایی که با آنها آشنایی دارید آسان است تا بتوانید مسائل مختلف را از دید کاربر ارزیابی کنید.

  • یک محصول خوب بررسی شده را تبلیغ کنید

  • برای فروش محصولاتشان با اینفلوئنسرها در ارتباط باشید

  • محصولات را از طریق شبکه وابسته دریافت می کنید؟

  1. برنامه وابسته خود را تنظیم و مدیریت کنید

    برنامه های وابسته فرصتی برای شماست تا صدها حتی هزاران وب سایت را به دست بیاورید که به سایت شما بازدید می کنند و فروش شما را ایجاد می کنند. این بر اساس استراتژی کلی بازاریابی شما است زیرا شما می توانید یک برنامه وابسته تنظیم کنید عملکرد فروش و سایر موارد را مدیریت کنید

  • رقابت خود را تحلیل کنید

  • محصولی تهیه کنید که به وعده های شما عمل کند

  • پیوندهای متنی بنرها ایمیل ها مقالات و غیره را به شرکت های وابسته ارائه دهید.

  • پیگیری فروش؟

  1. محصول خود را تبلیغ کنید

    سریعترین راه برای گرفتن نتایج سریع شروع به تبلیغ محصولات دیگران برای کمیسیون است. روش های زیادی برای بازاریابی شرکت های وابسته مانند PPC SEO کوپن محتوا رسانه های اجتماعی و غیره وجود دارد که می تواند برای تبلیغ محصول شما استفاده شود.

  • پیوندهای وابسته را به وبلاگ ها کتاب های الکترونیکی و غیره اضافه کنید.

  • ایجاد و تبلیغ محتوای سفارشی (نوشتن نظرات پست های مهمان و غیره)

  • برای سایر کاربران ایمیل تبلیغاتی تهیه می کنید؟

  1. یک صفحه سلب مسئولیت وابسته ایجاد کنید

    ایجاد یک صفحه سلب مسئولیت وابسته در وب سایت خود به شما امکان می دهد کمیسیون محصولات و خدمات را مدیریت کنید. بنابراین هر کجا که یک پیوند وابسته را به اشتراک بگذارید خواه در صفحات وب پست های وبلاگ یا ایمیل باشد به خوانندگان خود اطلاع دهید که کمیسیون کمی بدست خواهید آورد.

  • این سلب مسئولیت باید در هر صفحه ای نشان داده شود

  • لازم به ذکر است که شما برای هرگونه بررسی یا ارزیابی از محصول خود غرامت دریافت می کنید

  • این سلب مسئولیت باید بلافاصله برای بازدیدکننده ای که در حال بررسی یا رتبه بندی در سایت شما است آشکار شود

نتیجه

بازاریابی وابسته یکی از بهترین راه های شروع به کسب درآمد از طریق تبلیغ محصولات دیگران یا محصولات شرکت است. شما فقط برای رسیدن به اهداف مخاطب نیازهای خود را تعیین کنید و می توانید یک برنامه وابسته را شروع کنید. این شركت می تواند یك فعالیت سودآور باشد مادامی كه تلاش خود را برای رشد تجارت و حل مشكلات مردم انجام دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا