ارتباطات بازاریابی و بازاریابی برای شرکت های کوچک و متوسط ​​- پیش بینی عملی برای سال 2018

[ad_1]

آموزش | امنیت

ممکن است اخیراً با پیش بینی های کلی در مورد رشد رسانه های دیجیتال ، هوش مصنوعی ، ارتباطات تلفن همراه ، فیلم ها ، هواپیماهای بدون سرنشین و موارد دیگر مملو شده باشید. اما ، به عنوان یک بازاریاب کوچک یا متوسط ​​B2B ، B2C یا غیرانتفاعی ، در واقع باید به چه چشم اندازهایی توجه کنید و از آنها می توانید سودآوری و بازگشت سرمایه خود را بهبود ببخشید؟

فکر می کنم 2018 راهی پر دست انداز باشد و امیدوارم انتظارات من سفر را برای شما آسان کند. در اینجا می رود:

ارتباطات بازاریابی و بازاریابی را با مراقبت از آن بهبود ببخشید

1. مقدار زیادی فکر و وقت صرف ایجاد یک زبان وب سایت جدید برای مقابله با استفاده انفجاری از جستجوی صوتی در اینترنت خواهد شد. جستجوهای فعال شده با صدا ، با استفاده از دستیارهای شخصی ، بیست درصد از جستجوها را در سال 2016 به خود اختصاص داده اند (ComScore) و انتظار می رود در سال 2020 به پنجاه درصد برسد. صفحات وب سایت شما باید نحوه صحبت مردم را بفهمند و منعکس کنند قبلا، پیش از این.

2. توجه بیشتر به شفافیت برند ، حقیقت کامل و تعامل رو در رو با مشتریان و چشم اندازها در مرکز توجه قرار خواهد گرفت. نقض امنیت سایبری و همچنین از بین رفتن اعتماد به رسانه ها و م institutionsسسات منجر به جستجوی گسترده و گسترده حقیقت شده است. رویدادها و تعاملات در هنگام خرید فرصت هایی را برای ایجاد (یا بازسازی) اعتماد به نفس برند فراهم می کنند.

3. کاهش بازده کالاها توسط مصرف کنندگان تجارت الکترونیکی تمرکز فزاینده ای پیدا می کند و به استراتژی های جدیدی نیاز دارد. در حالی که فروش آنلاین تقریباً سه برابر فروشگاه های آجر و ملات در حال رشد است (بخشی از این امر به دلیل حمل و نقل رایگان است) ، تقریباً یک سوم خریدهای الکترونیکی بازگردانده می شود (در مقابل 9 درصد در فروشگاه ها). از آنجا که حمل و نقل بیست تا شصت و پنج درصد از هزینه خرده فروش الکترونیکی (UPS) کالا است ، همه چیز برای کاهش این هزینه وجود دارد.

4- در حالی که بازاریابی دیجیتال به رشد خود ادامه می دهد ، باید پیشرفت های عمده ای در توسعه مداوم آن ایجاد شود. موارد زیر را بخاطر داشته باشید:

P&G گوگل ، فیس بوک ، یوتیوب و دیگران را به چالش کشیده است تا با محافظت در برابر گزارش ترافیک متقلبانه و محتوای نامناسب تا پایان سال 2017 و یا قطع تبلیغات با آنها ، P&G قبلاً 140 میلیون دلار از آن را در سال 2017 برداشت کرده است.

Walmart همچنین تبلیغات در YouTube را متوقف کرده است.

فیس بوک ادعا می کند که می تواند به 101 میلیون نفر در سنین 18 تا 34 سال برسد ، اما اداره سرشماری فقط 76 میلیون نفر از این جمعیت را به حساب می آورد.

– ANA در تلاش است تا یک مطالعه آزمایشی شش ماهه 50 میلیون دلاری را با 35 بازاریاب برای آزمایش 30 ناشر آنلاین برتر برای تعیین ارزش واقعی آنها آغاز کند.

بعلاوه ، اتهاماتی درباره رشوه خواری در شبکه های اجتماعی مطرح شده است ، در حالی که بیش از 600 میلیون مصرف کننده در سراسر جهان مسدود کننده های تبلیغات را نصب کرده اند.

واضح است که پیشرفتهای چشمگیر باید به سرعت انجام شود و ایجاد شود.

5- به عنوان نتیجه دیگر عدم اعتماد به بازار ، کارمندان ، نمایندگان و توزیع کنندگان به “تأثیرگذار” در ارتباطات جدید بازاریابی تبدیل می شوند. در صورت لزوم ، این افراد به “مارک” تبدیل خواهند شد و مدیریت به اهمیت یک نیروی کار متعهد پی خواهند برد. در تلاش برای توسعه قهرمانان برند در هر سطح ، رهبران باهوش برای تقویت ارتباطات داخلی معتبر و باز تلاش خواهند کرد.

6. اگرچه به نظر می رسد گزاف گویی باشد ، اما پست مستقیم تأکید مجدد خواهد داشت. طبق Compu-Mail ، میانگین نرخ پاسخ به نامه های مستقیم (5.1٪) بسیار بیشتر از ایمیل (0.6٪) ، جستجوی پرداخت شده (0.6٪) ، شبکه های اجتماعی (0.4٪) یا تبلیغات تصویری آنلاین (0.2٪) است. ٪) در واقع ، پست مستقیم در میان هزاره ها قوی تر است ، در حالیکه نرخ پاسخ در بین سنین 18 تا 24 سال 12.4٪ است. همچنین داده ها حاکی از آن است که ارسال مستقیم برای ایجاد تعامل طولانی مدت با مشتری بهتر از ایمیل است.

7. بلاگرها همچنان عامل بزرگی خواهند بود ، اما پست های طولانی تری می نویسند ، زمان بیشتری را برای نوشتن آنها صرف می کنند و کمتر (Orbit Media) منتشر می کنند. به طور مشخص ، پست ها از 808 کلمه در سال 2014 به 1114 کلمه در سال 2017 رسیده است ، با ایجاد یک پست متوسط ​​تقریباً 3 ساعت و نیم زمان لازم است. سیستم کنونی 3 درصد پست روزانه ، 22 درصد پست هفتگی و اکثریت فقط چندین بار در ماه یا کمتر دفعات ارسال می کنند.

استراتژی ، برنامه ریزی و تاکتیک های خود را تغییر دهید

1. بازاریابان – در مواجهه با تغییر بازار – متوجه خواهند شد که مهمترین جنبه رشد سودآوری و افزایش ROI ، توسعه استراتژی معنادار بازاریابی و بازاریابی است. در سالهای اخیر با استفاده از انواع مختلف منابع تاکتیکی (عمدتا به دلیل آسان بودن درک آن) بازاریابان دریافته اند که بدون هیچ اندازه گیری واقع بینانه ای از ارزش آنها ، این تلاشها می تواند ضد مثمر باشد. ایجاد تاکتیک ها قبل از اینکه هرگز استراتژی کارساز باشد … “آماده ، آتش ، هدف” به ذهن خطور می کند.

2. در واقع ، بازاریابان زمان بسیار بیشتری را صرف تصمیم گیری در مورد عملکرد یا عدم عملکرد تاکتیک های ارتباطی بازاریابی خود خواهند کرد. اگرچه تصدیق می کنند که کلیک ها ذاتاً به درآمدزایی بیشتری منجر نمی شوند ، اما به همان روشی که با بازاریابی سنتی انجام می دهند ، یک معیار دقیق و بازگشت سرمایه برای بازاریابی دیجیتال ایجاد می کنند.

3. علاوه بر تمرکز بر کارایی رسانه تبلیغاتی ، برای انتخاب یک رسانه خاص براساس اعتماد مصرف کننده به این رسانه ، فکر زیادی صورت خواهد گرفت. مطالعه اخیر كلاچ بر روی 1030 مصرف كننده نشان داد كه تلویزیون / فیلم معتبرترین رسانه تبلیغاتی (61٪) و رسانه های اجتماعی و آنلاین كمترین اعتماد (به ترتیب 38٪ و 41٪) است. اعتماد در میان همه واسطه ها در بین هزاره ها قوی ترین و در میان نوزادان بوش ضعیف است.

4. تمرکز بر انتقال از یک فضای بازاریابی ویژه به متخصصان عمومی است که می توانند این متخصصان را در تیم هدایت Korn Ferry ادغام و هدایت کنند. با توجه به کمبود استعداد بازاریابی با تجربه ، رهبری و توانایی گسترده که می تواند اعتماد متخصصانی را که برای نام تجاری کار می کنند و نه تخصص آنها را جلب کند ، چالش برانگیز خواهد بود.

استفاده از مشاوران برای بهبود بازگشت سرمایه شما در ارتباطات بازاریابی و بازاریابی

شما احتمالاً قبلاً برای تهیه برنامه خود برای سال 2018 زحمت زیادی کشیده اید. اما شاید این انتظارات س questionsالات و نگرانی هایی را ایجاد کرده باشد که شاید فکرش را هم نکرده باشید و شاید تجربه ، وقت و کارکنان لازم برای پرداختن به آنها را نداشته باشید. اگر نگران بازاریابی هستید ، تنها نیستید. در حقیقت ، Infusionsoft از 1000 صاحب مشاغل کوچک نظرسنجی کرد و دریافت که نزدیک به دو سوم آنها احساس می کنند “نمی دانند استراتژی های بازاریابی آنها م workingثر است یا نه” یا “آنها می دانند که استراتژی هایشان مثر نیست.” بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید؟

استفاده از یک شرکت مشاوره یا یک فرد خنثی در رسانه با تجربه گسترده را در صنایع ، شرکت ها و موسسات غیرانتفاعی ، بزرگ و کوچک ، که همچنین مایلند “به آنها بگویید مانند” در نظر بگیرید. قبول نکنید کسی فقط یک طاقچه خاص یا تجربه بازاریابی را فقط در صنعت یا صنعت خود به شما بفروشد. آنچه در این مواقع پیچیده به آن نیاز داریم ، ذهنیت “این راهی نیست که ما همیشه آن را انجام داده ایم” ، بلکه نگاهی گسترده به تجارت و فرصت های شما است.

مانند یک حسابدار و وکیل آموزش دیده ، یک متخصص بازاریابی نیز چشمان تازه ، صراحت غیرسیاسی و برخورد منضبط با محیط بازاریابی نامطمئن و غیر قابل اعتماد امروز را به شما ارائه می دهد. اعتماد به نفس ، رنگ سیاه جدید است و یک مشاور آگاه می تواند به شما در ایجاد یک تجارت معنادار و سودآور کمک کند.

اما به یاد داشته باشید ، “ایده ها یک ده پوند است. افرادی که آنها را عملی می کنند بی ارزش هستند.”

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا