چک لیست 3 نقطه ای برای تغییر SEO برای بهبود ROI شما

[ad_1]

Google | گوگل

بیشتر شما از قبل در مورد کنسول جستجوی Google و تأثیر آن بر تلاش های خود در زمینه سئو اطلاعاتی دارید. اما ، در مورد شاخص همراه اول و جستجوی معنایی چطور؟

دو ماه تا سال 2018 ، باید بدانید که در سال گذشته چه چیزی کار کرده است؟ چه چیزی باعث ایجاد عقب گرد بزرگ شد؟ حال س theال این است که چه مواردی باید در استراتژی های جستجوگرها برای افزایش ترافیک ارگانیک ، بازده ، سود و در واقع ارزش تغییر کند؟

زمان مناسبی است برای تغییر شکل استراتژی های بازاریابی داخلی برای افزایش دید آلی.

چرا؟

عادات مصرف کننده به شدت تغییر می کند. این موتور محرک بازاریابی داخلی SEO است. طی چند سال گذشته ، دنیای شرکت ها شاهد تغییر گسترده ای در رفتار مصرف کننده بوده است. در درجه اول وقتی صحبت از تجارت الکترونیکی می شود.

شما چه می خواهید انجام دهید؟

SEO را برای اولویت اصلی بقا و تسخیر دنیای تجارت قرار دهید.

یک هدف طولانی مدت SEO افزایش صعود به بالای SERP ها (صفحات رتبه بندی موتور جستجو) است. با این حال ، موتورهای جستجو بر اساس یک فلسفه پیچیده عمل می کنند. با به روزرسانی های اخیر در الگوریتم های گوگل ، SEO به عنوان سنگ بنای بازاریابی ورودی بسیار تغییر کرده است.

داده های بازاریابی SEO خود را با دقت کنترل کنید زیرا جستجو برای انواع مشاغل بین B2C و B2B به طور فزاینده ای دشوار است.

بازاریابان چه می گویند؟

طبق مطالعه HubSpot (State of Inbound، 2017) ، “63٪ از بازاریابان بزرگترین چالش خود را ایجاد ترافیک و هدایت آلی می دانند و 61٪ می گویند افزایش دید آلی مهمترین اولویت آنها است.” با این حال ، آنها به این کار ادامه نمی دهند. بهترین راه برای رمزگشایی از اینکه آیا متخصصان بازاریابی کاملاً از یک کمپین SEO برنامه ریزی شده استراتژیک استقبال می کنند ، حسابرسی وب سایت ها است.

در اینجا برخی از مواردی وجود دارد که باید توجه کنید اگر رتبه بندی وب سایت شما کاهش یابد یا افت ناگهانی را تجربه کند.

URL های صفحه وب اشتباه یا خیلی طولانی هستند.

عناوین صفحه وب تمرکز کلمات کلیدی را ندارند.

طراحی وب قدیمی و معماری ضعیف وب سایت.

دکمه های تماس برای عمل یا وجود ندارند یا به طور نادرست قرار داده شده اند.

یک تکرار غیر ضروری از URL های صفحه اصلی وجود دارد.

آدرسهای صفحه وب فقط از عناوین محتوایی تقلید می کنند.

تنظیم محتوای نامناسب و پیوند داخلی ضعیف.

عادت های قدیمی را کنار بگذارید.

به یاد داشته باشید ، ارزیابی و برنامه ریزی استراتژی SEO یکبار مصرف نیست. در هنگام افزایش ترافیک ارگانیک و نرخ تبدیل تورم ، عوامل زیادی در این امر دخیل هستند ، از دکمه های مفید برای اقدام تا تبلیغات هدفمند.

همه ما در یک محیط دیجیتالی زندگی می کنیم. از نظر عملی ، هر شرکت به صورت جداگانه در می یابد که تجربه کاربری بی دریغ عامل اصلی تغییر مشتری است. اما رشد و تحول در پایگاه مصرف کننده هدف ضمن تأمین بودجه کافی ، همچنان یک نگرانی عمده برای شرکت های تجارت الکترونیکی است.

بیایید بهترین استراتژی سئو را برای شما به ارمغان بیاوریم تا قابلیت مشاهده وب سایت خود را در اینترنت افزایش دهیم.

SEO بر اساس سه دسته اصلی است:

مهندسی معماری

محتوا

پیوندها

تمام آنها را متمرکز کنید ، در غیر این صورت وب سایت شما دیر یا زود در هیچ جایی از اینترنت نخواهد بود. از هیچ یک از آنها غافل نشوید. تأثیر منفی بر ظاهر آنلاین شما خواهد داشت. در نهایت ، شما تأثیرات عضویت خود را به خطر می اندازید – که منجر به کلیک کمتر ، بازدید کمتر صفحه ، هدایا و فروش و البته تبدیل های رد شده می شود.

در اینجا برخی از اقدامات اساسی ، بیش از یک چارچوب ، برای بهبود استراتژی SEO شما وجود دارد – افزایش دید در SERP ها و طولانی تر نگه داشتن مشتریان بالقوه در سایت ، رانندگی آنها در کانال فروش و در نهایت تبدیل.

1 بهینه سازی طراحی وب و ساختار:

اول از همه ، با پیروی از دستورالعمل های Google ، اطمینان حاصل کنید که طراحی وب سایت و پایه های کلی ساختاری شما در آخرین روند است.

به عنوان مثال ، طراحی وب شما باید منحصر به فرد ، تمیز و سرگرم کننده باشد. دنبال یک فرم عمومی نروید ، در عوض یک طرح سفارشی با ارزش پیشنهادی جذاب بسازید تا ارزش نام تجاری خود را افزایش دهید.

به یاد داشته باشید ، مشتریان همیشه به دنبال سهولت و شفافیت هستند. اکثر آنها اصطلاحات و استفاده غیرضروری از کلمات مطلق را نمی دانند.

سعی کنید در هنگام طراحی وب سایت خود تا حد امکان خاص باشید. معمولاً مردم به ادعاهای بزرگ اعتقاد ندارند اما به پیام های شخصی یک مزیت بزرگ می دهند. بهش فکر کن

2 به محتوای خود زندگی اضافه کنید و کلمات کلیدی دنباله بلند را هدف قرار دهید:

نکته مهم بعدی محتوا است. برای موقعیت بهتر SERP ها ، وب سایت شما به خون تازه به شکل محتوای تازه ، با کیفیت و مناسب نیاز دارد.

هر بار که محتوای جدیدی را در وب سایت خود وارد می کنید ، به عنوان مثال به صورت پست های وبلاگ ، خزنده های وب از آن صفحات بازدید می کنند و ایندکس می شوند. به این ترتیب ، موتورهای جستجو به تجزیه و تحلیل سایت شما و محاسبه مجدد نحوه رتبه بندی آن در SERP ادامه می دهند. هر بار که محتوای جدید اضافه می کنید یا با افزودن اسکریپت های جدیدی که با کلمات کلیدی دنباله دار بلند می شوند ، از پست های قدیمی استفاده مجدد می کنید ، احتمال اینکه مخاطبان هدف شما را در اینترنت پیدا کنند ، افزایش می یابد.

خزنده های وب به طور منظم از محتوای منتشر شده تغذیه می کنند. صادقانه بگویم ، افزایش رتبه وب سایت شما کافی نیست. چرا؟ اگر دائماً محتوای جلب توجه را ارسال می کنید ، اما طبق الزامات Google Search Console قالب بندی نشده است ، بنابراین نباید هیچ تاثیری در خزنده های وب کشنده داشته باشد.

به یاد داشته باشید ، اگر کلمات کلیدی هدف شما فاقد عبارات طولانی باشد ، رتبه بندی سایت خود در جستجوی Google برای شما دشوار است. همچنین ، نمی توانید جستجوی صوتی را در حد بالقوه خود اجرا کنید. دلیل آن این است که ، به صورت شفاهی ، مردم در مقایسه با آنچه در میله های موتور جستجو وارد می کنند ، از جملات طولانی استفاده می کنند. از این رو ، شما ابتدا باید وب سایت خود را برای جستجوی گفتاری آسان کنید و سپس کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

3 هرگز ، تکرار می کنم ، “هرگز” قدرت پیوندها را تضعیف نکنید:

پیوندها ، ورودی و خروجی ، هنوز هم بسیار مهم هستند. این پیوندها یکی از قدیمی ترین عوامل در جستجوگرها هستند ، اما هنوز از وب سایت های شخص ثالث که سایت شما باید در SERP بالاتر باشد ، “رأی” محسوب می شود.

داشتن پیوندهای ورودی باعث شکسته شدن بانک شما نمی شود ، اما وقت گیرترین جنبه سئو سایت است. شرکتهایی که به دنبال ایجاد ارتباطات خود هستند ، کارزار را با گرفتن میوه های کم آویز آغاز می کنند ، از جمله:

راهنماهای تجاری

انتشارات محلی

تبلیغات طبقه بندی شده.

لیست های صفحه زرد.

نشانه گذاری در شبکه های اجتماعی.

با استفاده از این روش ها می توانید ده ها پیوند را در کمترین زمان ایجاد کنید. با این حال ، برای دریافت پیوندهای با کیفیت و طولانی مدت ، باید در استراتژی های بازاریابی ورودی مانند وبلاگ نویسی مهمان و کمپین های پولی غرق شوید. اگر مطمئن نیستید که در این زمینه چه عواملی م worksثر است ، با یک شرکت جستجوگر SEO در نظر بگیرید که شما را در مسیر درست رسیدن به نتایج مطلوب راهنمایی کند.

حکم:

از تعامل اول تا مصرف کنندگان خوشحال و فراتر از آن ، شما باید SEO را با یک چک لیست 3 نقطه ای که در بالا ذکر شده ارائه دهید تا از رقبای خود بهتر عمل کنید. از مهندسی سایت شما گرفته تا ساختن محتوا و پیوند ، برنامه SEO شما نیاز به یک اصلاح جدید برای افزایش ترافیک ارگانیک دارد – که منجر به بهبود موقعیت در SERP ها و در نتیجه افزایش ROI می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا