نکات Reddit: اسرار موفقیت در ارسال

[ad_1]

توییتر | عجیب

همه می دانند که دریافت بک لینک و بازدید بیشتر کلید اصلی موفقیت آنلاین است. انواع مختلفی از تکنیک ها وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن بازدید بیشتر استفاده کنید و Reddit یک منبع الحاقی عالی است. Reddit یک سایت پیوند اجتماعی است که به شما امکان می دهد URL وب سایت خود را اضافه کنید تا توسط کاربران Reddit رأی داده یا رد شود. با مراجعه به Reddit ، شما یک لینک برگشت ارزشمند به وب سایت خود خواهید داشت که می تواند تفاوت زیادی در بازدید و رتبه بندی آنلاین شما ایجاد کند.

خوشبختانه ثبت نام در Reddit ساده است. برای شروع کار کافیست برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید. ثبت نام خود را تأیید کنید و لیستی از URL هایی را که می خواهید ارسال کنید ، تهیه کنید. نکات زیر به موفقیت بیشتر شما در Reddit کمک می کند.

1. بر روی عنوان خود تمرکز کنید.

آدرس شما مهمترین قسمت ارسال Reddit است زیرا باعث جلب توجه و ترغیب مردم به رای گیری و بازدید از سایت شما می شود. حتی اگر قبلاً صفحه وب خود را نامگذاری کرده اید ، نگران نباشید. برای ارسال Reddit می توانید از آدرس جدیدی استفاده کنید. نشان داده شده است که عناوین بلند بهتر از عناوین کوتاه و سریع عمل می کنند و باید مدرن باشند تا مستقیم. به عنوان مثال ، به جای “3 نکته برای بازدید بیشتر Reddit” ، باید “واو – این ترفندهای ارسال را برای ترافیک بیشتر امتحان کنید!” ممکن است کمی عجیب و ناخواسته به نظر برسد ، اما وقتی صحبت از Reddit و سایر سایت های نشانه های اجتماعی می شود ، باید خارج از چارچوب فکر کنید.

2. در صورت امکان از عکس و فیلم استفاده کنید.

خوب یا بد ، این روزها مردم دوست دارند بیشتر از خواندن مقالات طولانی فیلم تماشا کنند و به عکس نگاه کنند. در موارد ارسالی خود از فیلم ها و عکسهای سرگرم کننده استفاده کنید. به روش هایی فکر کنید که می توانید محتوای خود را از طریق فیلم یا تصاویر نمایش دهید. در واقع ، این یک روش عالی برای دور ماندن از ایده دو برابر است – یک بار آن را به صورت مکتوب برای وب سایت خود و دوباره برای Reddit و سایر سایت های ارسال ایجاد کنید. اگر خودتان تصاویر یا فیلم هایی ایجاد نکرده اید ، می توانید از رسانه های بدون حق امتیاز استفاده کنید تا آنها را به صفحات ارسالی خود اضافه کنید تا جالب تر شوند. istockphoto را برای استفاده از مجموعه عکس و فیلم بدون حق امتیاز امتحان کنید.

3. اخبار را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

Reddit زمانی شروع به کار می کند که علاقه زیادی به محتوای شما وجود داشته باشد. هنگامی که داستان در Reddit شروع به گسترش می کند ، فقط علاقه مند می شود. شما می توانید این فرایند را با جلب نظر مردم در شبکه های اجتماعی خود برای رای دادن به محتوای خود شروع کنید. هنگام ارسال پست به Reddit ، حتماً به دنبال کنندگان توییتر و فیس بوک خود اطلاع دهید. از آنها بخواهید به محتوای شما نیز رأی دهند و سپس کاربران Reddit توپ را بدست می آورند. فقط در مدت زمان کوتاهی ، محتوای شما در Reddit محبوب خواهد شد.

Reddit می تواند ابزار قدرتمند دیگری در زرادخانه شما برای محتوای بیشتر و فروش بیشتر باشد. برای اطمینان از اینکه از مطالب ارسالی خود بیشترین بهره را می برید از این نکات استفاده کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا