بازاریابی اینترنتی – آیا صاحبان مشاغل نسبت به آنچه نمی دانیم افتخار می کنیم؟

[ad_1]

در دنیای سریع و پر رقابت امروز بازاریابی دیجیتال آنچه که ما نمی دانیم یا هنوز درباره آن فکر نکرده ایم می تواند کلید اصلی موفقیت درازمدت باشد. زمان زیادی صرف پیگیری مخاطب یا تلاش برای تکرار آنچه رقبا انجام می دهند به جای تولد مفاهیم ابزارها و کانالهای جدید و غیراشباع است. چند ساعت وقت خود را صرف تحقیق در مورد استراتژی های مسابقه با کمی فکر کردن در مورد تمام راه های ممکن برای آنچه که انجام نمی دهند می کنید؟

آنچه در ذهن صاحبان مشاغل (تصمیم گیرندگان) می گذرد معمولاً چیزی نیست که در ذهن مصرف کنندگان است. اخیراً من برخی از مشاوره ها و کار در زمینه اقامت را انجام داده ام … یکی از رقابتی ترین صنایعی که اینترنت ارائه می دهد. در حالی که اکثر وب سایت های رقابتی دارای رنگ و طرح های مختلفی هستند اما اساساً آنها از ابزار منابع دستورالعمل های تبلیغاتی یکسان و یک چیز مشترک دیگر برخوردار بودند … همه آنها با نرخ تبدیل با یک مسئله مشابه روبرو بودند.

قبل از اینکه تبدیل هرگز اتفاق نیفتد طی یک دوره 1 تا 4 ماهه 3 تا 6 بازدید انجام می شد (از همان رایانه). فاکتور استفاده مصرف کننده از رایانه های مختلف را هنگام جستجو و خرید (خانه دفتر و غیره) اضافه کنید و این می تواند فرد را به فکر فرو برد که واقعاً تحلیل های شما دقیق است. فرآیند تفکر که در حال حاضر در این صنعت جا افتاده است ایجاد ترافیک است نه اینکه چگونه اطلاعات دقیق مصرف کننده را جستجو کند یا آنچه ذهن او قبل از خرید از دست داده است (تغییر سایت).

دویدن و بررسی رتبه بندی روزانه گوگل یک دام ذهنی است که از تبدیل شدن شما به بازیکن برتر در زمینه فعالیت شما جلوگیری می کند … آیا کار و فعالیت با سایر موارد غیر از گوگل منطقی است؟ بله همین است! اگر در هرجای دیگر هر کاری ممکن را برای ارتقا yourself خود انجام دهید ترافیک Google به یک افزودنی طبیعی برای تلاش ترافیکی هدفمند شما تبدیل می شود.

خوب … شکست خورد! اگرچه هدف اولیه One Language One City موفقیت بزرگی در انتقال از صفحه 8 در Google به شماره 3 صفحه اول فقط با استفاده از تبلیغات خارج از سایت بود (زیرا بخش فناوری اطلاعات گفت کار مورد نیاز در تبلیغات سایت بسیار زیاد است) شما نتوانستید ذهنیت جمعیت را بشکنید.

هر صنعت نهایی در هر منطقه و زبان هنوز فرصتی برای تبدیل شدن به بازیگر غالب در آن بخش را دارد. اما ضروری است که ذهن خود را وارد دنیایی خارج از جعبه کنید و دیگر از جمعیت پیروی نکنید. خلاقیت خود را به خرج دهید و به جاهایی بروید كه كسی قبلاً نبوده است بروید و کارهای خارق العاده را انجام دهید … آنچه را كه به دنبال آن هستند به مصرف كنندگان بدهید نه فقط آنچه را كه می خواهید آنها دریافت كنند.

همه چیز در مورد بازاریابی اینترنتی آنقدر گران است که شما شروع به تصرف کسب و کار خود می کنید … در این مرحله درآمد شما بیش از هزینه های شما (ROI) خواهد بود. سلطه یا نبودن نکته اصلی است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا