[ad_1]
سئو قسمت بسیار مهمی در بازاریابی دیجیتال است. در اینجا برخی از حقایق موتور جستجو وجود دارد که یک بازاریاب دیجیتال باید بداند. این حقایق سئو 2018 واقعاً می تواند به آنها کمک کند تا یک استراتژی بازاریابی متفاوت را برنامه ریزی کنند.
1. بیشتر کاربران بر روی 5 نتیجه برتر جستجو کلیک می کنند: – طبق آخرین تحقیقات 75٪ از کاربران بر روی 5 نتیجه جستجو اول ارائه شده توسط موتور جستجو کلیک می کنند. به عبارت دقیق تر 32٪ از کاربران بر روی بالاترین نتیجه کلیک می کنند در حالی که 18٪ بر روی نتیجه دوم. این آمار به وضوح نشان می دهد که هرچه رتبه وب سایت شما بالاتر باشد بازدید بیشتری نیز خواهد داشت.
2. کاربران معمولاً فراتر از صفحه 1 پیمایش نمی کنند: – فقط 20٪ از کاربران برای پیمایش به صفحه 2 از نتایج جستجو آنقدر پافشاری می کنند. بنابراین اگر وب سایت شما در صفحه 2 است باید روی استراتژی های بازاریابی دیجیتال و سئو کار کنید.
3. کلمات کلیدی سازگار با موبایل نیاز ساعت هستند: – حدود 50٪ از کاربران شروع به جستجو در یک دستگاه تلفن همراه می کنند. وقتی افراد از تلفن های خود برای جستجو استفاده می کنند تمایل دارند از کلمات کلیدی مختلفی استفاده کنند. همچنین وقتی نوبت به جستجوی مشاغل محلی می رسد 88٪ جستجوها از طریق دستگاه تلفن همراه آغاز می شود.
4. سئو برای مشاغل موبایل و محلی: – همانطور که قبلاً اشاره شد کاربران تمایل دارند در تلفنهای هوشمند خود به دنبال مشاغل محلی باشند. تعداد کاربران گوشی های هوشمند سال به سال در حال افزایش است بنابراین بسیار مهم است که کلمات کلیدی خود را با توجه به طول جستجو در دستگاه های تلفن همراه برنامه ریزی کنید.
5- وب سایت هایی که صفحات بیشتری دارند به احتمال زیاد بازدید بیشتری را به خود جلب می کنند: – تعداد صفحات وب سایت در تعیین میزان ترافیکی که ایجاد می کند نقش مستقیم دارد. این به سادگی نشان دهنده ارتباط کلمات کلیدی مرتبط است.
6. حدود نیمی از کل درخواست های جستجو شامل 4 کلمه یا بیشتر است: – بدیهی است که کلمات کلیدی کوتاه به شما کمک می کنند تا در نتایج جستجو بالاتر ظاهر شوید. اما در عین حال رتبه بندی برای این کلمات کلیدی بسیار دشوار است زیرا کلمات کلیدی کوتاه بسیار رقابتی هستند. بنابراین به جای جستجوی کلمات کلیدی کوتاه رقابتی فقط باید از کلمات کلیدی طولانی تر به طور موثر استفاده کنید.
7. جستجوی ارگانیک هنوز هم از ترافیک شبکه های اجتماعی بهتر عمل می کند: – اگرچه ترافیک شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است اما جستجوهای ارگانیک همچنان راهی است که باید طی شود. جستجوی ارگانیک 41٪ از کل جستجوها را تشکیل می دهد و 3 برابر میزان بازدید در رسانه های اجتماعی است. از این رو انتقال کامل به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای ایجاد ترافیک انتخاب عاقلانه ای نیست.
8. کیفیت محتوا: – Google مطالب خاص و غنی را دوست دارد که به کاربران اعتبار می دهد و به س questionsالات پاسخ می دهد. هنگام تلاش برای یافتن سایتی در صفحه اول Google حتماً مطالب زیادی را به همراه داشته باشید.
[ad_2]