بررسی بدون سانسور از دوره تبلیغات انبوه ترافیک PPV برای هر بازدید

[ad_1]

Google | بازی

من دوره Mass PPV Traffic را خریداری کردم و در طی مراحل 3 یا 4 “در یک دقیقه نگه داشتن یک پیشنهاد دیگر” به من ارائه شد. تعداد آنها زیاد بود. این افراد بازاریاب بسیار تهاجمی هستند.

وقتی سرانجام به صفحه تشکر رسیدم ، پیشنهادهای دیگری نیز وجود داشت. من تا حدودی ناراحت شدم که دیدم بسیاری از پیشنهادات عقب افتاده اعتبار وابسته اصلی را که به سایت ارجاع داده شده است نمی دهند. آنها حتی پیشنهاداتی به عنوان یکی از محصولات خودشان در ClickBank ارائه دادند و لینک وابسته خود را به آنجا داشتند. این باعث می شد که کوکی آنها به جای یک شرکت وابسته در آنجا باشد. اگر من در این مورد اشتباه می کنم لطفا مرا تصحیح کنید اما به نظر من اینگونه است.

من موفق شدم فیلم های این دوره را پیدا کنم. به هرکدام نگاه کردم و یادداشت برداری کردم. فلسفه آنها این است که به آدرس ایمیل بیننده مراجعه کنند تا از روش پیوند مستقیم در جایی که مستقیماً به پیشنهاد شرکت وابسته پیوند می دهید استفاده نکند. من با این فلسفه موافقم. اگر مستقیماً به این پیشنهاد لینک می دهید ، هیچ چیز نمی سازید. همانطور که می دانیم ، داشتن لیستی بسیار بهتر است که بتوانیم با پیشنهادات مرتبط ، بازاریابی را مرتباً ادامه دهیم.

آنها در مورد تنظیم صفحات فشار بحث می کنند. آنها پیشنهاد می کنند مطمئن شوید که صفحه فشار با اندازه ظاهر شدن شبکه مطابقت دارد و همه چیز بالاتر از حد است. لازم نیست بیننده به پایین پیمایش کند. آنها همچنین پیشنهاد می کنند که بیش از 5 گلوله در توصیف مزایای پیشنهاد شما و یک اقدام واضح داشته باشید. آنها همچنین نکاتی در مورد افزودن اعتبار به صفحه فشار شما نیز ارائه دادند.

آنها پیشنهاد می کنند برای هدف قرار دادن تبلیغات ppv به جای کلمات کلیدی از آدرسهای سایتهای مرتبط استفاده کنید. آنها پیشنهاد می کنند که آدرسهای الکسا ، Quantcast و Google را با دست خالی کنید تا زمانی که لیستی هدفمند از حداقل 500 url بدست آورید که می توانید به عنوان کلمات کلیدی برای تبلیغات ppv خود استفاده کنید. آنها برای یک نرم افزار خراش دهنده URL که می توانید خریداری کنید فروش بالایی دارند. با این حال ، اگر جستجوی PPV Sniper را انجام دهید می توانید این نرم افزار رایگان را که همان کار را انجام می دهد بارگیری کنید.

آنها همچنین بر اهمیت آزمایش اسپلیت تأکید می کنند. من واقعاً این را دوست دارم و این چیزی است که من به اندازه کافی انجام نداده ام. آنها حتی شامل یک اسکریپت چرخاننده url ساده برای استفاده از چرخش پیشنهادهای شما هستند. آنها به شما نشان می دهند که چگونه می توانید از ردیابی فرم ها در AWeber برای پیگیری میزان انتخاب در کمپین های مختلفی که آزمایش می کنید استفاده کنید. من واقعاً از این نکته آسان برای پیاده سازی قدردانی کردم.

این دوره برای استفاده از Media Traffic به عنوان شبکه ppv توصیه می شود. با این حال ، آنها لیستی از دیگران را که می توانید امتحان کنید نیز ارائه می دهند. آنها در مورد راه اندازی کمپین های دسته بندی صحبت کردند که حتی به شما ترافیک کمتری اما تا حدودی با هدف کمتری می دهد. ممکن است ارزش پیشنهادی برای پیشنهاداتی که از جذابیت عمومی بسیار بالایی برخوردار هستند باشد. اجرای دوره های شبکه بسیار ناامیدکننده است.

وقتی از هیاهوی تبلیغاتی گذشته ام ، این دوره را خیلی دوست داشتم. من برخی از تکنیک ها را آموختم که به اعتقاد من قطعاً بازی من را سخت تر می کند و برای من ، از آنجا که واقعاً از این ایده ها استفاده خواهم کرد ، به راحتی 75 دلار ارزش داشت. (با عرض پوزش 77 دلار. 7 دلار در تمام قیمت های کتاب های الکترونیکی و غیره چه ارزشی دارد؟)

اگر متعهد هستید می توانید جستجوهای “خراش URL ها با Quantacast ، Google و غیره” “آزمایشات تقسیم آزمایشات ppv با Aweber” و غیره را انجام دهید و احتمالاً بیشتر اطلاعات را رایگان دریافت کنید. یا می توانید صرفه جویی در وقت کرده و دوره را بخرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا