بررسی های شبکه Nomis – مایک میزاک کیست؟

[ad_1]

شرکای موسس Numis

شبکه نومیس توسط گروه کوچکی از بینندگان و کارشناسان بازاریابی تاسیس شد. اگر در مورد مایک Mesack Ian Cordell Christopher Kent و Jake Kerforkian تحقیق کنید متوجه خواهید شد که این شرکت توسط تیم باتجربه ای هدایت می شود که قرار است شرکت آن طی چند ماه آینده منفجر شود. کریستوفر ایان و جیک سالها تجربه تهیه نقشه های جبران خسارت را با یک شرکت بین المللی فروش مستقیم فناوری دارند. جیك كوركیان به عنوان یك بازیکن اصلی در Vaxa قدرت بیشتری به تیم اضافه كرد. او همچنین با رادیو تامپا به عنوان میزبان شبکه آموزش مصرف کننده همکاری می کند. آنها با پیوستن به مایک مزاک کارشناس هوش تجاری در شبکه خرید خانگی در استخر سکه های نقره و طلا تیم خود را تقویت کردند. طی 20 سال فروش تلویزیونی مایک بیش از 100 میلیون دلار سکه سکه شناسی فروخته است. این شروع شبکه Numis بود اما دفتر خانه اکنون پر شده است از افراد فداکار و آماده برای کمک به شما به عنوان یک مدیر عامل جدید با Numis.

فروشگاه اینترنتی Numes

به عنوان مدیرعامل همه با یک فروشگاه وب آنلاین با کارت اعتباری فیلم های آموزشی مختلف و یک صفحه ضبط با پاسخ خودکار تنظیم می شوند تا اطلاعات بیشتری در مورد مزایای بازاریابی طبقه بندی شده سکه های نقره و طلا به شما ارائه دهند. فروشگاه Numis دارای مجموعه ای همیشه در حال رشد از سکه های نقره و طلای درجه بندی شده جواهرات و کریستال های Forever است. سکه ها ترکیبی از سکه های تازه ضرب شده و قدیمی از سراسر جهان است. اما سکه اصلی نومیس و اولین سکه ای که با یک کشتی رباتیک ارسال شد عقاب نقره ای آمریکایی بود. اگر کسی عقاب نقره ای آمریکایی ANACS MS70 را جستجو کند متوجه خواهد شد که شرکت های مختلفی این سکه ها را با قیمت های مختلف می فروشند. قیمت سکه های نومیس در فروشگاه آنلاین آنها معمولاً زیر قیمت خرده فروشی رقابت آنها برای سکه های دارای رتبه مشابه است. مدیرعامل در تمام سکه های خریداری شده شخصی تخفیف عمده دریافت می کند.

چگونه می توان با Numis درآمد کسب کرد

روش های مختلفی وجود دارد که مدیر عامل می تواند از طریق شبکه Numis درآمد کسب کند. پورسانت ها بر اساس تفاوت در قیمت خرده فروشی و قیمت عمده فروشی سکه های فروخته شده از فروشگاه آنلاین Numis محاسبه می شوند. همچنین با بالا رفتن نردبان ستاره از افراد پاداش های سریع سریع و پاداش های رمزگذاری شده ای نیز در نظر گرفته شده است. پاداش Fast Track (100 دلار) زمانی است که شخصی یک طرح اجرایی را با کیت بسته نرم افزاری Quick Start بفروشید. پس از احراز شرایط پاداش ها و پاداش های مختلف رمزپایه ای است که در یک برنامه جبران دودویی پویا قابل پرداخت است.

کسب و کار شما نتیجه می دهد

اما این یک سیستم بازاریابی خالص تجاری است. میزان پولی که فرد به دست می آورد عموماً بازتابی مستقیم از میزان کاری است که فرد در کار خود قرار می دهد. اگرچه فیلم های آموزشی و وبینارهای آموزشی هفتگی زیادی در دسترس است اما برای کسب نتیجه باید آموزش را انجام دهید و آن را عملی کنید. Numis اخیراً یک برنامه ماهانه دانشگاه Numis را برای فردی که می خواهد مشاغل خانگی خود را سرعت ببخشد و به یک رهبر در صنعت پول MLM تبدیل شود شروع کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا