خطوط تجارت پیشکسوتان – چند واقعیت ساده

خط معاملاتی با قدمت 2 تا 5 سال یا بیشتر این یک خط تجارت فصلی محسوب می شود.

به طور معمول این خطوط اعتباری گردشی است که برای بهبود نمره اعتباری فرد یا مصرف کنندگان طراحی شده است. مرحله تاریخچه و چاشنی خط تجارت تأثیر و ارتباط آن را در امتیاز اعتبار به عنوان FICO تعیین می کند.

خطوط فروش فصلی و فروشگاه های اصلیاین نشان دهنده یک حد بالا با بسیار کم تعادل صفر یا تعادل کم برای افزایش اثر این در نمره اعتبار یک شخص است.

یک موجودی بالا برای جانبازان می گوید 25000 دلار با موجودی صفر و سابقه کامل پرداخت در طی سه تا پنج سال گذشته قطعاً تأثیر مثبتی بر مشخصات اعتبار یک شخص خواهد داشت.

چگونه ممکن است این خطوط تجاری قانونی باشد؟ برخی سالها این رویه را زیر سال می برند اما از آنجا که دفاتر گزارشگری اعتبار نهادهای دولتی نیستند بلکه صرفاً خدمات گزارشگری خصوصی هستند که به نمایندگی از مشاغل کوچک گزارش می دهند این یک منطقه خاکستری تلقی می شود آنها اعتبار را به مشتریانی گزارش می دهند كه صاحب مشاغل كوچك به آنها اعتبار می دهد و آنها را در مورد همان مشتریانی گزارش می دهند كه صاحب مشاغل كوچك یا صاحب مشاغل بزرگتر به آنها اعتبار می دهد.

شکی نیست که اگر اعتبار در دسترس باشد و به مشتری اجازه می دهد در آن زمان و آنجا خرید کند فروش محصول آسان تر است. اما تصور کنید یک کسب و کار کوچک مانند گذشته عملکرد خوبی نداشته است بنابراین آنها درصد کمی از ظرفیت گزارش خود را برای فروش مجدد به عنوان خطوط تجاری حرفه ای آزاد می کنند.

یک خط تجارت اولیه فصلی تأثیر عمده ای در اعتبار خواهد داشت

آنها اساساً گزارش می دهند که شما سالهاست با محصول خاصی که اکنون ارائه می دهند به موقع به آنها پرداخت می کنید. این ممکن است درست باشد یا نباشد اما حقیقت این است که یک بازار زیرزمینی نسبتاً بزرگ وجود دارد که از این فرآیند برای گزارش اعتبار استفاده می کند. چالش بسیاری برای دفاتر اعتباری است دفاتر اعتباری در شناسایی این نوع خطوط تجاری بسیار هوشمند عمل کرده اند.

دفاتر اعتبار صدها هزار دلار هزینه می کنند آنها سعی می کنند از سیستم گزارشگری خود محافظت کنند بنابراین هر کسی که بخواهد سریع وارد کار شود چالشی ایجاد می کند. معمولاً زمانی موفقیت آمیز است که کسب و کار مستقر در آن خاکستری شود و نه تجارت جدیدی که سعی دارد به سرعت خود را با دفاتر گزارشگری تأسیس کند.

این تفاوت معمولاً در کیفیت خدمات در گزارش دهی به آنها و در سخت کوشی آنها در مورد حریص نبودن و گزارش دادن بیش از حد اکثر توانایی گزارش دهی آنها است که معمولاً هنگامی منجر به سقوط آنها می شود که در نهایت توانایی کامل گزارش دهی خود به دفاتر را از دست بدهند.

کارشناسان معمولاً مقدمات پیشکسوتان را به مقدماتی جدید ترجیح می دهند.

این ارزشمند است اساساً یک مرحله ابتدایی جدید از روز اول شروع می شود و اضافه کاری می تواند تأثیر مثبتی بر اعتبار فرد بگذارد. یک خط تجاری واقعاً اساسی فقط کسری از مقدار را به عنوان یک خط مبنا با تجربه نشان می دهد اما بسیار ارزان تر است و می توان آن را در چند برابر در مقایسه با فصل ابتدایی که گران تر و دشوارتر است تهیه کرد و به راحتی هزینه های چندین دوره اولیه را برای اکثر مردم کمتر تحمل می کند.

خطوط فروش فصلی واقعاً نادر هستند اگر آنقدر خوش شانس باشید که یک ارائه دهنده خوب پیدا کنید … پس پولتان را می کشید.

هنگام خرید برای یک خط معاملاتی اساسی خطوط معاملاتی فصلی یا حتی یک خط معاملات اساسی مهم است که مدتی درباره یک ارائه دهنده تحقیق کنید.

آنها را تماشا کنید که برای دیگران ارسال می کنند و از آنها درخواست ارسال مدارک می کنید بسیاری از ارائه دهندگان خدمات که ثابت کرده اند موفق می شوند بسیار شلوغ خواهند بود و تعداد محدودی مکان در دسترس دارند فقط به این دلیل که واقعاً پست می کنند و وقتی ارائه دهنده Tradelines به موقع اقدام به انتشار می کند سرویس معمولاً به سرعت فروخته می شود.

اگر به نظر می رسد یک ارائه دهنده خدمات در دسترس تر است ممکن است بخواهید کمی نزدیک شوید زیرا ارائه دهندگان تجارت که قبلاً کاری را انجام می دهند که می گویند می توانند انجام دهند و این نوع ارائه دهنده در واقع نادر است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا