نکاتی برای ایجاد و افزایش نقشه سایت XML

[ad_1]

Google | سرمایه گذاری

یک نقشه سایت خوب XML از نظر SEO بسیار مهم است. در واقع این یک نقشه راه برای تمام صفحات وب سایت شماست که باعث می شود Google بتواند به راحتی و با خزیدن و فهرست بندی هر صفحه ، رتبه خود را افزایش دهد. بنابراین ، ایجاد آن برای رتبه بندی بهتر و بهتر وب سایت مهم نیست. اگر مبتدی هستید و می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید ، این مقاله مناسب شماست. به پایین پیمایش کرده و اطلاعات عمیق تری را در مورد ایجاد و بهینه سازی نقشه سایت XML جستجو کنید.

  • برای ایجاد خودکار افزونه ها از آنها استفاده کنید: اول از همه ، آنچه شما باید انجام دهید ایجاد یک نقشه سایت XML با استفاده از پلاگین های موجود مانند Google XML Sitemap است. این ابزاری است که برای سهولت کار شما نسبت به قبل طراحی شده است و بنابراین باید وقت خود را صرف این کار کنید تا از تمام مزایای آن بهره مند شوید.
  • ارسال آن به Google: پس از ایجاد نقشه سایت XML خود ، اکنون زمان ارسال آن به موتور جستجو به کنسول جستجوی گوگل است. این به شما کمک می کند خطایی وجود داشته باشد ، بنابراین می توانید آن را به موقع اصلاح کرده و دوباره ارسال کنید تا تمام صفحات مهم وب سایت شما فهرست شود.
  • لیست اولویت خود را تنظیم کنید: در حین ایجاد نقشه سایت XML ، شما باید به هر صفحه اولویت دهید ، زیرا هر صفحه در وب سایت شما مهم است. و به عنوان یک بازاریاب ، می خواهید از همه صفحات رتبه بندی کنید تا از تلاش های خود نتیجه بهتری بگیرید. این ممکن است به Google کمک کند تا کل وب سایت شما را جستجو کند تا رتبه بهتری کسب کند.
  • فقط URL های مستقیم را در بر بگیرید: اگر چندین صفحه کلمه کلیدی مشابه دارید ، به جای موتورهای جستجوگر گیج کننده ، باید فقط نسخه قابل قبول URL ها را ارسال کنید. این باعث کاهش سردرگمی موتورهای جستجو می شود و برای آنها آسانتر می شود صفحه خود را که نقش مهمی در افزایش رتبه آنها دارد ، فهرست بندی کنند ،
  • پرونده XML را کوچک نگه دارید: اگر فایل نقشه سایت XML شما بزرگ باشد ، می تواند استرس زیادی را بر روی سرور شما ایجاد کند و به طور همزمان بر زمان بارگیری و تجربه کاربر تأثیر بگذارد. بنابراین ، همیشه ایده خوبی است که کمترین اندازه ممکن را برای نمایه سازی ارائه دهید.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در ایجاد و بهینه سازی نقشه سایت XML آورده شده است. اگرچه این پایان کار نیست ، اما چندین نکته دیگر نیز وجود دارد که اگر زمان و دانش کافی در مورد آن ندارید ، باید آنها را در نظر بگیرید. روی یک حرفه ای سرمایه گذاری کنید ، زیرا تمرین SEO را برای شما آسان می کند و به شما کمک می کند تا در رقابت شدید یک برند بسازید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا