تبلیغات سلامتی Melaleuca از طریق فیس بوک – گزارش ویژه Melaleuca

[ad_1]

سرمایه گذاری | کسب درآمد

بابت خواندن این مقاله به شما تبریک می گویم. با خواندن این مقاله ، شما قبل از عضویت یا سرمایه گذاری در Melaleuca یا هر شرکت بازاریابی اینترنتی از خانه ، دقت کامل خود را کامل می کنید. شما این را می خوانید زیرا کسی با شما تماس گرفت و به شما گفت که 100،000 تا 300،000 دلار آنلاین با بهترین فرصت در وب درآمد کسب کرده و به احتمال زیاد از طریق فیس بوک با شما تماس گرفته اند.

بعد از تماشای یک فیلم 12 دقیقه ای در مورد چگونگی مکیدن اقتصاد ، احتمالاً نفر بعدی هستید که برگه صورتی ترسناک را دریافت می کنید و سپس می گویید که چگونه می توانید زندگی خود را تغییر دهید. آنها هنوز نام شرکت را ذکر نمی کنند. پرچم قرمز بزرگ هنگام جستجوی فرصت!

قبل از پیوستن به هر شرکتی ، دوست دارم حداقل در همان دقیقه اول نام آن را بدانم. پس از انتقال به ویدیوی دوم و چند دقیقه بعد ، آن پسر با بی احتیاطی نام ملائلوکا را ذکر می کند. من ساعتی را صرف ارسال پیام به جلو و عقب در فیس بوک ، ثبت نام در یک وبینار ، در یک صفحه وب کلیک شده و پول نقد در همه جا شناور کردم ، فقط برای اطلاع از آنلاین بودن Melaleuca Wellness و تبلیغ محصولات آنها. شگفت انگيز.

متأسفانه ، نحوه تماس با من ، پیام شخصی از طریق حساب کاربری فیس بوک من ، برای بررسی آخرین محصول آنلاین پولساز ، قابل توجه ، شخصی و از نظر من یک روش بازاریابی حرفه ای در فیس بوک یا PERIOD نبود.

فیس بوک برای ایجاد روابط واقعی بین حرفه ای ها و دوستان همفکر استفاده می شود. پس از جستجوی مردانی که پیام اولیه را از طریق فیس بوک برای من ارسال کردند ، من هیچ اطلاعاتی در مورد Melaleuca ، هیچ اطلاعاتی در مورد شخص آقا (به همراه کپی و جایگذاری لیست کتابهایی که بسیار توصیه شده اند) برای آنها پیدا نکردم تا چهره حرفه ای به آنها بدهد.

پس از بررسی Melaleuca ، من فکر می کنم این یک فرصت بسیار مناسب با محصولاتی است که ادعا می کنند سبک زندگی سالم را ایجاد می کنند و آن را حفظ می کنند. من به هیچ وجه فکر نمی کنم که Melaleuca کلاهبرداری باشد ، این شرکت سلامتی از سال 1990 فعالیت خود را آغاز کرده است. در هر صورت با این شرکت ، برای کسب درآمد فوق العاده ، شما باید خانواده ، دوستان و همسایگان خود را آزار دهید تا به آنها بپیوندید و یک تیم قدرتمند داشته باشید که بیش از صد نفر ساخته شده است. این فقط حقیقت است.

فیس بوک برای ایجاد و حفظ روابط پایدار و نه برای اسپم کردن افراد با اطلاعات در مورد یک شرکت سلامتی مانند Melaleuca طراحی شده است. مشارکت های تجاری تنها پس از تماس دو یا چند نفر بر اساس علاقه متقابل با مشخصات و مشخصات نمایه یکدیگر از فیس بوک بوجود می آیند. سپس ، پس از برقراری رابطه اولیه ، یک نفر شخص دیگر را دعوت می کند تا به یک فرصت ملحق شود. وقتی دوست جدید فیس بوک شما پیشنهادی “واقعی بودن را به شما می فرستد” با شک بخوانید.

اگر ، و من تکرار می کنم … اگر … پسری که با من تماس گرفت مدتی طول کشید تا مرا بشناسد و رابطه برقرار کند ، من در فرصت با ملایلوکا بیشتر خواهم بود. من یک فرد متعصب تناسب اندام هستم و به خوردن غذا و زندگی سالم علاقه مند هستم ، اما از آنجا که احساس می کنم بر اساس استراتژی های بازاریابی کمی تحت فشار قرار گرفته و تحت فشار قرار گرفته ام ، مجبور شده ام این مقاله را بنویسم.

در نهایت ، اگر کسی واقعاً متعهد به کسب درآمد راحت از خانه و “گذران زندگی ر dreamیایی” است (این کار سخت و فداکاری طول می کشد) ، فکر می کنم با این کار می توانند با Melaleuca یا هر مشاغل مستقر در خانه دیگر ، اما فقط با استراتژی های بازاریابی اثبات شده و تاکتیک های مورد استفاده رهبران صنعت و متخصصان

روش های اثبات شده بازاریابی ، مانند پرداخت به ازای هر کلیک ، بازاریابی مقاله و سئو و استراتژی های بازاریابی صادقانه و شفاف در شبکه های اجتماعی که هرزنامه نیستند ، تنها راه تولید تعداد بیشماری از منجر و تماس تلفنی از افراد همفکر است که درب شما را می کوبند. برای پیوستن به تجارت خود ، ملائلوکا یا نه.

به طور کلی ، استراتژی بازاریابی شرکت های وابسته به Melaleuca برای ارسال ایمیل های از پیش ساخته شده از طریق فیس بوک برای ثبت نام و تماشای یک وبینار استفاده می کنند (بله من دوباره گفتم که سرحال است) کمی کلیشه ای به نظر می رسد. با استفاده از تاکتیک هایی که آنها پیشنهاد می کنند ، شما تصویر فیس بوک خود را از بین خواهید برد و ایجاد یک تجارت از خانه را برای شما سخت می کند زیرا امروزه رسانه های اجتماعی در بازار اقتصادی-اجتماعی رایج شده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا