دنیای وب

بررسی مخفی فرمول – وبینار فرمول جعبه پیتزا کشف نشده

اگر قصد پیوستن به این برنامه سطح بالا را دارید که به آن فرمول جعبه پیتزا نیز گفته می شود ، بررسی فرمول مخفی وبینار ما را بخوانید. این سیستم که توسط باز استینسون بازاریاب باسابقه تولید شده است ، بسیاری از افراد را نشسته و می گویند “این چیز واقعاً می تواند کارساز باشد”. من عضو این برنامه نیستم ، فقط یک مشاهده گر علاقه مند هستم.

بهترین قسمت Secret Formula Webinar Pizza Box Formula این است که آقای استینسون نسبت به این واقعیت که سیستم وی طوری طراحی شده است که فقط افرادی را که قصد دارند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند جدی است ، بی تفاوت است. او می گوید که به اصطلاح قیف لاستیک و لوتوی OPP OPP احتمالاً به دلیل این واقعیت که سرمایه گذاری راه اندازی 1497 دلار یا 3،497 دلار است ، از فرصت دور خواهد شد. بله ، این ممکن است افراد با طرز فکر غیر واقعی سریع ثروتمند شدن با سرمایه گذاری اندک را از خود دور کند. با این حال ، اگر در این گروه قرار نمی گیرید ، ممکن است این برنامه برای شما مناسب باشد.

در فیلم فروش یک ساعته و پنج دقیقه ای نرم افزار ، آقای استینسون جزئیات جذابی از نحوه کار سیستم ارائه می دهد. من خلاصه ای مختصر به شما می گویم. این یک سیستم مستقل است ، به این معنی که هر آنچه برای تولید پول نقد به این قسمت نیاز دارید در بسته موجود است. این برنامه شامل برنامه تولید سرب با کیفیت بالا و همچنین برنامه ای است که این لیدها را به بازار عرضه می کند. به زبان ساده ، شما تمام آگهی ها را به فیلم فروش Rob Stinson هدایت می کنید ، که با اطلاعات تماس شما برچسب گذاری می شود. مشتریان احتمالی که می خواهند به شما بپیوندند با پرداخت 1497 دلار یا 3،497 دلار چک از صندوق داران ارسال می کنند و همان سیستم شما را دریافت می کنند.

تنها چیزی که مرا متحیر نکرد ، کمبود درآمد باقی مانده توسط Secret Formula Webinar ، Pizza Box Formula بود. من کاملاً به برنامه های درجه یک اعتقاد دارم ، به ویژه برنامه هایی که درآمد باقیمانده را ارائه می دهند.

در کل من وبینار Secret Formula ، فرمول جعبه پیتزا را دوست دارم. از طرف منفی ، شما هرگز هنر بازاریابی اینترنتی را یاد نمی گیرید ، سیستم این کار را برای شما انجام می دهد. شبیه بار زیادی از نرم افزارهای کم هزینه ، شما در رحمت سیستم هستید. اگر پلاگین به هر دلیلی در این برنامه کشیده شود ، برای جستجوی برنامه دیگری برمی گردد. از طرف دیگر ، اگر در حرفه بازاریابی اینترنتی تسلط داشته باشید ، هرگز در معرض رحم سیستم خاصی نخواهید بود.

یادگیری هنر بازاریابی آنلاین یک فرآیند است. هیچ راز محافظت شده ای با ایمنی در یک طاق در دارایی گورو نگهداری نمی شود ، اگرچه بسیاری سعی می کنند شما را به وجود آنها متقاعد کنند. به زبان ساده ، اگر مایلید برای یادگیری آن تلاش مستمر انجام دهید ، قطعاً می توانید به یک بازاریاب آنلاین موفق تبدیل شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا