چگونه یک مربی بازاریابی می تواند اولین احساس فراموش نشدنی را در مورد مشتریان بالقوه ایجاد کند

[ad_1]

آموزش | تلویزیون

نام شما می تواند به صورت پاک نشدنی در ذهن شخصی که تازه ملاقات کرده اید حک شود. اگر شما یک مشاور یا مربی بازاریابی هستید ، این ممکن است هزاران دلار پس از فقط یک جلسه در جیب شما بگذارد.

در اینجا چگونگی …

اگر در یک مهمانی باشید ، به معنای واقعی کلمه مشتری های بالقوه ای وجود دارند. فرض کنید شما یک نویسنده هستید. مستقیم به کسی بروید و بگویید ،

“سلام نام شما چیست؟”

جان اسمیت.

“جان ، از ملاقات شما خوشحال شدم.” نام خود را به آنها بده و بگو

“نوشتم (عنوان کتاب شما)” احتمالاً آن را ندیده اید. آیا تو؟”

این روش جالبی است که شما از نام او در سر خود استفاده کرده اید و به این واقعیت رسیده اید که نویسنده بوده اید.

اتفاقاً ، هر مشاور نیز باید نویسنده باشد.

مگر اینکه شما یک ستاره تلویزیون باشید ، بیشتر ما نیستیم ، یا یک ستاره رادیو نیستیم و بیشتر ما نیستیم ، مردم دوست دارند با نویسندگان صحبت کنند – خواه نویسنده این مقاله مقالات مجله باشد یا اینکه او نویسنده یک کتاب باشد.

درک اعتبار مشاوره تقریباً زمانی است که بتوان گفت نویسنده این کتاب.

یکی از فرصت های بزرگی که هنگام گفتن این فرصت دارید این است که بپرسید “آیا هنوز آن را خوانده اید؟” و آنها نه خواهند گفت. شما می گویید ، من تازه بیرون آمدم.

سپس شما چیزی کاملا غیر منتظره می گویید …

آدرس شما چیست؟ صبح یک نسخه امضا شده برای شما می فرستم.

شما فقط رابطه ای را ایجاد کردید که هیچ کس تصور آن را نداشته باشد. کاری که شما الان انجام دادید این است که رابطه برقرار کردید.

شما به فرد هدیه می دهید و شخص با پاسخ “متشکرم” پاسخ می دهد. آن را پیگیری کنید و به معنای واقعی کلمه روابط ایجاد خواهید کرد.

هیچ کس این نوع کارها را انجام نمی دهد.

دو روز پس از ارسال کتاب سابق ، می پرسید که آیا آنها نسخه ای از کتاب شما را دریافت کرده اند یا خیر. این مرد خواهد گفت بله ، و شما برای هر کاری که کار می کنید ، اعم از اینکه بخواهید مشاوره کنید ، آموزش دهید یا یک سمینار شرکت برگزار کنید ، به شما تاریخ می دهند.

تقریباً هرگز نمی توانید در زندگی واقعی هیچ شبکه ای را انجام دهید.

شما می توانید مانند الویس باشید که شما را به پشت آشپزخانه برساند ، از آنجا بیرون بروید ، هر کاری که می خواهید انجام دهید و در طی چند ساعت دیگر خواهید رفت. سپس شما در هواپیما به مکان بعدی هستید.

بنابراین دفعه بعدی که در یک اجتماع اجتماعی یا کار شغلی حضور داشتید ، مستقیماً به سراغ شخصی که نمی شناسید بروید و خود را معرفی کنید.

قول ارسال چیزی با ارزش را بدهید ، با یادداشت پیگیری کنید و آماده فروش محصولات یا خدمات خود شوید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا