از طریق سایت های بررسی آنلاین درآمد کسب کنید

[ad_1]

آمازون | آموزش

بررسی وب سایت از 20 سال گذشته راهی استاندارد برای کسب درآمد آنلاین بوده است.

این نه تنها این توانایی را در اختیار کاربران قرار می دهد که تصمیم بگیرند کدام محصولات / خدمات / راه حل ها برای آنها بهتر است ، بلکه به شما این امکان را می دهد که انواع معتبرترین فروشندگان را نیز لیست کنید.

“الگو” بسیار ساده است – منبع قانونی را فراهم می کند که افراد می توانند با آن محصولات مورد نیاز خود را برای خرید انتخاب کنند. پیش فرض سایت نظرات این است که همه تعصبات شرکت را برطرف کرده و درعوض یک منبع عینی برای افراد فراهم می کنید تا بهترین راه را برای دستیابی به خواسته های خود تعیین کنند.

نحوه کار مدل – در گذشته – دسترسی به رتبه بندی گوگل بود.

برای کلمات کلیدی “خرید” (“خرید محصول X UK” / “خرید محصول X UK”) ، نرخ تبدیل معمولاً بسیار زیاد بود (به دلیل نحوه مراجعه بیشتر افرادی که قبلاً تصمیم به خرید محصول گرفته بودند).

حتی اگر وب سایتی با 5 بهترین رتبه بندی گوگل برای تعدادی از محصولات داشته باشید ، می توانید انتظار هر روز 20 بازدید کننده را داشته باشید. اینها ممکن است بازدید کننده زیادی نداشته باشند ، اما احتمال این وجود دارد که در نهایت درصد زیادی از آنها بر اساس توصیه های شما (اگر خوب باشند) به خرید خود ادامه دهند.

این بدان معناست که اگر می خواهید از این فرصت “بررسی” آنلاین بیشترین بهره را ببرید ، در درجه اول مربوط به گرفتن رتبه بندی گوگل خواهید بود. در حالی که این به خوبی کار کرده است ، رقابت افزایش یافته است ، تغییرات در الگوریتم گوگل و ظهور فروشگاه های تجارت الکترونیکی “مگا” مانند آمازون مدل “بررسی” را در پنج سال گذشته یا بیشتر کم رنگ کرده است.

این بدان معنی نیست که سایت های “بررسی” مرده اند. مانند بیشتر چیزها در دنیای تجارت – وقتی فرصتی کمرنگ می شود ، فرصتی دیگر ظاهر می شود. این همان اتفاقی است که در سایتهای “بررسی” افتاد …

سایت های بررسی چیست؟

همانطور که توضیح دادیم ، سایتهای “بررسی” سایتهایی هستند که برای “بررسی” محصولات مختلف اختصاص داده شده اند. آنها به عنوان کارمزد در ازای فروش که به شرکت های مختلف در صفحات خود مراجعه می کنند ، درآمد کسب می کنند.

هدف این سایت ها ارجاع بی طرفانه به بازارهای مختلف است. ما این موضوع را در زمینه “مالی شخصی” – با سایت های “مقایسه” بی شماری از قبیل بیمه ، وام و بانکداری مشاهده می کنیم.

اگرچه من توصیه نمی کنم که درگیر تأمین مالی شوید (مگر اینکه واقعاً تمایل به انجام چنین کاری داشته باشید) ، اما زیربنای آن این است که مدل “بررسی” هنوز وجود دارد ، اما به سمت ساختار بسیار متفاوتی تغییر کرده است.

سایت کلاسیک “بررسی” اساساً از چندین عنصر مختلف تشکیل شده است:

  • صفحه نخست (جایی که خلاصه ای از بررسی ها نگهداری می شود)
  • 5+ صفحه بررسی (بررسی واقعی محصولات مختلف)
  • 10+ صفحه محتوای (این به عنوان تلاقی بین وبلاگ سایت و آموزش عمل می کند) – محتوای این صفحات به طور کلی “ثابت” / “ساکن” است
  • وبلاگ (بررسی اخبار صنعت و غیره)
  • درباره / تماس / صفحات حقوقی

این پر از محتوا است تا توانایی تصمیم گیری در مورد بهترین محصولات و غیره را در اختیار کاربران قرار دهد.

مهمترین نکته ای که باید در اینجا فهمید این است که برای اینکه این سایتها اصلاً ارزشی داشته باشند ، باید دیده و استفاده شوند. این فقط در صورتی امکان پذیر است که بتوانید آن را به طور م promoteثر تبلیغ کنید – به همین دلیل اکثر افراد برای عملی ساختن آنها به رتبه بندی گوگل اعتماد می کنند.

مشکلی که در این مورد وجود دارد – همانطور که گفته شد – این است که اگر گوگل تصمیم به راه اندازی سایت بگیرد (کاری که در سال 2007 انجام داد) ، در واقع سایت بی فایده است. از این رو ، برای اندازه گیری ارزش واقعی یک استراتژی – شما باید بتوانید بهترین راه ها را برای جذب ترافیک به آن شناسایی کنید.

چگونه می توان سایت ها را بررسی کرد * در واقع * درآمد کسب می کنند

“آنلاین” ، چندین روش برای هدایت ترافیک به یک ارائه وجود دارد …

  • مراجعات (از وب سایت های دیگر از جمله دایرکتوری مقاله ، سایت های خبری و غیره)
  • به طور مستقیم (مردم سایت شما را مستقیم می نویسند)
  • جستجو کردن (گوگل ، بینگ ، یاهو و غیره)
  • بازارها (آمازون ، eBay ، Envato ، Fiverr و غیره)
  • اجتماعی (فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب)

سطح ارتباط مخاطب شما با شما به تعداد جوامع فوق الذکر که با آنها تجارت می کنید بستگی دارد. همانطور که گفته شد ، بیشتر افراد فقط می خواستند که سایتشان در صفحه اول Google ذکر شود (که معمولاً با یاهو و بینگ نیز کار می کند) – اما همانطور که می بینید ، این یک استراتژی ضد گلوله نبود.

امروزه بسیاری از بازاریابان رویکرد عمیق تری را برای تبلیغ وب سایت ها ارائه داده اند. علاوه بر این ، بسیاری از “منابع ترافیکی” که در بالا ذکر شد ، ارزش یکسانی برای بازدیدکنندگان شما ندارند ، از این رو این ایده که “الگو” مرده است (که درست نیست).

در نهایت ، کلید اصلی وب مدرن اصالت است. میزان مراجعه به میزان واقعی بودن نمایش جلب می شود. بخشی از این استفاده از نام ، چهره و شکل واقعی شماست. بدون عمیق شدن بیش از حد ، موضوع این است که اگر شما به دنبال “کسب درآمد آنلاین” هستید ، یکی از بی عیب ترین راه ها برای این کار نمایش تجارت خود از طریق فروشگاه های مختلف ذکر شده در بالا است.

نکته این است که اگر سایتی مانند یک سایت دیگر برای نمایش محصولات مختلف ایجاد می کنید ، باید مطمئن شوید که واقعا بازدیدکننده چگونه است

سایت های مرور اخیر و فرصت حرکت به جلو

همانطور که گفته شد ، مهمترین نکته ای که باید در سایتهای مرورگر از آن قدردانی کرد این است که آنها باید از طریق درب ترافیک ایجاد کنند.

موثرترین (و اهرم) راه برای دستیابی به این هدف (امروز) از طریق قدرت رسانه های اجتماعی است. رسانه اجتماعی به سادگی هر نوع وب سایتی است که شما را ملزم می کند از هویت خود برای تعامل با دیگران استفاده کنید. این فقط به فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب یا اینستاگرام محدود نمی شود (اگرچه اینها مشهورترین موارد هستند).

سایت های بازی ، سایت های خلاق و جوامع دیگر نیز رسانه های “اجتماعی” هستند. نکته این است که اگر به ترافیک افرادی مانند Google و غیره اعتماد کنید ، معمولاً یک وب سایت درمورد آن هدف ایجاد می کنید (صفحات ایستا و خسته کننده).

اگر به دنبال یک مدل پایدارتر برای ترافیک و رشد درآمد هستید ، به رشد واقعی برند و سایر عناصر اصلی نیاز خواهید داشت. این جایی است که “اجتماعی” چنین نقشی حیاتی را ایفا می کند – نیاز به استراتژی بازاریابی واقع بینانه تری را بر می انگیزد.

برای انجام این کار ، شما واقعاً باید درک کنید که یک سایت “بررسی” مدرن را ممکن و موثر می کند. در فرصتی دیگر این را به صورت عمیق بیان خواهم کرد – اساساً شما باید خدمات اولیه را با سایت ارائه دهید. خدمات باید عمیق تر از محصولات مستقیم باشد – باید نتیجه اساسی را برای خریدار فراهم کند. هرچه این نتیجه واضح تر باشد ، افراد بیشتری می خواهند با شما درگیر شوند. هرچه افراد بیشتر بخواهند با شما تعامل داشته باشند ، بازدید بیشتری از طریق کانالهای مختلف “اجتماعی” که امروز به روی ما باز می شود دریافت خواهید کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا