مزایای شمارنده های سکته مغزی

[ad_1]

دیجیتال

پیگیری ترافیک وب سایت شما بسیار مهم است که بدانید وب سایت شما به میزان کافی ترافیک / ترافیک دارد. همچنین در مورد بازاریابی اینترنتی اطلاعات ارزشمندی ارائه می دهد. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای ردیابی بازدید کنندگان وب سایت خود ، شمارنده های ترافیک نامیده می شوند. پیشخوان یا شمارنده وب یک برنامه رایانه ای است که تعداد بازدیدکنندگان یا تعداد بازدیدهایی را که یک صفحه وب خاص دریافت کرده است به شما می گوید. پس از راه اندازی ، هر بار دسترسی به صفحه وب در یک مرورگر وب ، این شمارنده های ورود به سیستم یکبار افزایش می یابند.

پیشخوان های وب چگونه کار می کنند؟

شمارنده های ضرب حاوی اعداد هستند. این شماره معمولاً به صورت یک تصویر دیجیتالی تعبیه شده یا به صورت متن ساده نمایش داده می شود. تصاویر را می توان با انواع قلم ها یا الگوها ارائه داد. نمونه کلاسیک آن چرخ های کیلومترشمار است. شمارنده ضربه به طور منظم با تاریخ تنظیم یا آخرین تنظیم مجدد همراه است ، در غیر این صورت حدس زدن هنگام شمارش تعداد بارگیری صفحه غیرعادی می شود.

پیشخوان های وب لزوماً 100٪ قابل اعتماد نیستند. یک سرپرست سایت می تواند پیشخوان را با تعداد زیادی شروع کند تا این تصور را ایجاد کند که سایت از محبوبیت بیشتری برخوردار است یا از یک تولید کننده ترافیک برای افزایش خودکار بازدید بازدید می کند.

تعداد شمارنده های بازدید توسط کاربر وب در حال افزایش است که تمایل دارد ایده شمارنده های ورودی را دوست داشته باشد زیرا:

1) رایگان: دریافت پیشخوان کاملاً رایگان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد شوید و کنتور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2) نصب آسان: تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کد HTML را در صفحه وب خود کپی و پیست کنید.

یک پیشخوان رایگان تهیه کنید و ببینید ترافیک شما از کجا می آید. این یک مرحله مهم است زیرا شما وب سایت خود را به بازار عرضه می کنید. منابع زیادی در دسترس است که به شما کمک می کند تا به طور موثر از آمار خود پیگیری کنید.

منابع رایگان برای افزودن پرونده در دسترس است متر ترافیک در وب سایت شما برخی از آنها بسیار خوب هستند و هنگامی که شما تازه شروع به بازاریابی وب سایت خود می کنید ، یک سرویس رایگان ممکن است بهترین راه حل باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا