سایت های بررسی سهامداران – کار با بازارهای بزرگ (سایت نخست = جذابیت تا حد امکان)

[ad_1]

Google | آموزش

مدل “سایت بررسی” سالهاست که محبوب بوده و دلیل خوبی هم دارد – این یکی از م waysثرترین روشها برای ترجمه ترافیک اینترنت به ارزش تجاری (فروش) است. سایت های مرور – که به خوبی انجام شده اند – فقط با خلبان اتوماتیک می توانند ماهیانه 5000 دلار درآمد کسب کنند.

مشکل – با این وجود – این است که اکثر مردم کاملاً نمی دانند که چگونه یک سایت مرور را به طور موثر کار کند. معمولاً آنها یک رژیم با کیفیت بسیار پایین تهیه می کنند که اساساً مانع از رشد چشمگیر آنها می شود. در نتیجه ، آنها بدون اینکه بفهمند چگونه بیشترین بهره را از فناوری می برند ، منصرف می شوند.

بزرگترین اشتباهی که مردم انجام می دهند ، مناسب بودن بیش از حد “سایت بررسی” است.

به عنوان مثال ، من اغلب افراد را می بینم که چیزهای بسیار خاصی را ایجاد می کنند – مانند “بررسی های SSD”. اگرچه ممکن است آنها از یک نام دامنه مستقیم در Google و حتی وب سایتها / مجلات صنعت که به آنها پیوند دارند بهره مند شوند ، اما آنها برای همیشه در آن مکان بدون هیچ راهی واقعی برای رشد قفل می شوند.

ما دریافتیم که بهترین راه برای راه اندازی وب سایت های بررسی این است که تمرکز “اصلی” آنها تا حد ممکن گسترده باشد ، و از هر “مکان” به عنوان یک دسته سایت جداگانه استفاده کنید. با مثال SSD ، این بدان معنی است که شما در حال ایجاد سایتی برای بررسی رایانه های کامپوننت هستید ، جایی که SSD بخشی از پیشنهاد کلی است.

دلیل این کار در واقع بسیار مهم است – به شما دامنه و عمق می دهد. این ممکن است برای چشم آموزش ندیده “چیز” باشد ، اما در اصل آن یک اصل بسیار خوب در بازاریابی وجود دارد – مردم * دوست دارند * برجسته باشند. این تمایز اساساً میزان “حرفه ای” بودن در یافتن راه حل های موثر برای مشکلات است. و متأسفانه برای اکثر مردم – این چیزی است که اکثر مردم فاقد آن هستند.

نکته نهایی این است که اگر یک سایت بررسی “در مقیاس بزرگ” (PCPriceReviews یا موارد دیگر) ایجاد کنید ، آنچه شما انجام می دهید اساساً آماده سازی خود برای داشتن یک منبع علمی است. شما محصولات را بر اساس حقایق آماری انتخاب می کنید تا فقط نظر ساده (همانطور که معمولاً در مورد سایتهای بررسی بی کیفیت مشاهده می شود). این بدان معنی است که اگر در سایت خود خوب عمل کنید ، اساساً می توانید یک راه حل کارآمد ایجاد کنید که برای همه زیر دامنه های موجود در این بازار کار کند.

در پایان ، نکته اصلی که باید به خاطر بسپارید این است که اگر قصد دارید در ساخت زیرساختی برای یک سایت “بررسی” مشارکت داشته باشید ، باید از کاری که انجام می دهید مطمئن باشید. اکثر مردم هیچ تصوری از بازاریابی ندارند و در نتیجه با خدمات بسیار بی کیفیتی روبرو می شوند که هیچ کس واقعاً از آنها بهره نمی برد.

با استفاده از روش توصیف شده در بالا (تمرکز بر بازارهای بزرگ) ، این مزیت را پیدا می کنید که می توانید پیشنهاد خود را متناسب با هرجایی که احساس می کنید مناسب باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا