بررسی HAVVN – بررسی فرصت بازاریابی شبکه ای

HAVVN یک فرصت بازاریابی شبکه ای است که تقریباً یک سال پیش راه اندازی شده است. در زیر بررسی فرصت کسب و کار و محصولات آن آورده شده است.

HAVVN یکی از جدیدترین فرصت های بازاریابی چند سطح برای ضربه زدن به حوزه سلامت و سلامتی است. در گذشته به عنوان JUS International شناخته می شد زیرا محصولات اصلی آن تمرکز جوانان و تلاش برای حفظ علائم پیری در یک روند کندتر بود. این شرکت پس از همکاری با مرکز زمین شناسی تغذیه ای در دانشگاه کالیفرنیا دیویس در شمال کالیفرنیا ایجاد شد. امروزه این شرکت هنوز در تجارت است و از بازاریابی شبکه ای استفاده می کند زیرا این به معنای موفقیت دراز مدت است.

محصولات

3 محصول اصلی وجود دارد که این فرصت را دارند و هر یک از آنها تمرکز اصلی بر طول عمر و کمک به کاهش روند پیری دارند. همانطور که همه ما می خواهیم یک چشمه جوانی واقعاً وجود داشته باشد آیا محصولات ضد پیری م workثر هستند؟ اگر همه ما یک چیز را بدانیم این است که همه ما بدون توجه به آنچه بزرگ می شویم برخی این کار را می کنند و برخی دیگر آنطور که باید نمی کنند.

با این حال این محصولات حاوی برخی از فرمول های فعال هستند که به مبارزه با این روند کمک می کنند. این کار با HAVVN GO که حاوی رسوراترول است یک فرمول پایه ضد پیری است شروع می شود. دیگران HAVVN DNA و HAVVN JUS هستند JUS فرمولی اصلی بود اما اخیراً به روز شده است برای نوشیدنی اصلی سلامتی شرکتی.

فرصت

این فرصت به بازاریابی شبکه ای و چند سطحی بستگی دارد و تا آنجا که برخی معتقدند این نوعی طرح است تنها طرح در بازاریابی شبکه ای است که با شکست مواجه می شود زیرا آن را دنبال نمی کند. این مفهوم قدیمی امروزه موفقیت بسیاری از کارآفرینان بالقوه را نیز به همراه دارد. بین اینترنت و بازاریابی چند سطحی امروز میلیونرهای بیشتری نسبت به گذشته ایجاد شده اند فقط به واقعیت ها نگاه کنید.

تلاش برای یافتن برنامه جبران خسارت با این فرصت خاص در حین بازدید از سایت چه از روی عمد یا غیر از این دشوار است اما یافتن آن هنوز دشوار است. هزینه عضویت 25 دلار برای عضویت مادام العمر است به علاوه شما نیاز نخواهید داشت اما شما باید محصولات را خریداری کنید. با این کار 30٪ تا مقدار مشخصی از سطح زیر شما پرداخت می شود.

اگرچه به نظر می رسد این یک طرح جبران خسارت است اما در واقع به اندازه درآمد اکثر شرکت ها درآمد مبتنی بر محصول به شما نمی دهد. البته پاداش های دیگری مانند پاداش سریع شروع و پاداش Trendfront به علاوه چند جایزه دیگر نیز وجود دارد اما برای ایجاد این افراد به افراد بسیار بیشتری در سازمان شما احتیاج دارد.

بازاریابی تجارت HAVVN خود را

این قسمت مهم است … دوستان و خانواده! یک بار دیگر این شرکت با سایت های کپی شده و کمی اطلاعات در مورد چگونگی واقعاً روند اصلی گرفتن و قایق همراه خود به طور کامل از دست می دهد. هیچ اطلاعات و آموزشی واقعی برای استفاده از اینترنت با این فرصت شغلی وجود ندارد در واقع بیشتر آموزش ها به سمت روش مدرسه قدیمی برای تولید و ایجاد تجارت بازاریابی شبکه ای در اینجا انجام شده است.

آیا HAVVN یک فرصت بازاریابی شبکه ای قوی است؟ آنها محصولات خوشمزه ای دارند خواه واقعاً م workثر واقع شوند یا نه فکر می کنم برای دیدن نتایج باید یک عمر صبر کنید. طرح جبران خسارت معمول صنعت است اما آموزش بازاریابی در بهترین حالت کم رنگ به نظر می رسد. به یاد داشته باشید هنگام تلاش برای استفاده و موفقیت در صنعت بازاریابی شبکه ای همه چیز در مورد رهبری از طرف اسپانسر شما اعتبار محصولات (محصولات) و تمایل شما برای یادگیری نحوه بازاریابی موثر آنها است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا