10 مرحله اصلی برای تبدیل ایده برنامه تلفن همراه خود به واقعیت

[ad_1]

Google | اینستاگرام

بسیاری از افراد و شرکت ها ایده های جدیدی را برای برنامه های تلفن همراه ارائه می دهند تا این برنامه را در زمینه خود بزرگ کنند. آنها یا می خواهند به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کنند یا خدمات بهتری به مشتریان فعلی خود ارائه دهند ، با این حال ، مردم نسبتاً از مراحل یا فرآیند لازم برای تبدیل ایده برنامه موبایل به واقعیت آگاهی ندارند. به دلیل کمبود توانایی و اطلاعات بین استارتاپ ها و شرکت های تاسیس شده ، اکثر آنها نمی دانند که چگونه شروع به شکل دادن به ایده برنامه کنند.

این امر به بسیاری از شرکت ها در ساخت برنامه های تلفن همراه خود کمک کرده است. در اینجا 10 مرحله برتر است که من در 6 سال تجربه خود دنبال کردم. من معتقدم لیست من می تواند به هر کسی از هر صنعتی کمک کند ایده برنامه تلفن همراه را به واقعیت تبدیل کند.

مرحله 1: لیست ویژگی های خود را یادداشت کنید

تجسم ایده شما با یادداشت برداری چند شروع می شود. قبل از هر کاری باید همه چیزهایی را که فکر می کنید بنویسید. نوشتن لیست ویژگی ها روی یک کاغذ به شما کمک می کند تا ایده خود را متمرکز کرده و گسترش دهید. توصیه می کنم ایده خود را بارها و به طرق مختلف بنویسید. این لیست همچنین هنگامی که با شرکای موسس ، طراحان ، سرمایه گذاران یا توسعه دهندگان خود در حال بحث و گفتگو هستید ، مفید خواهد بود. همه آنها آن را درخواست خواهند کرد. توجه داشته باشید که باید قبل از اشتراک لیست ویژگی های خود ، موافقت نامه عدم کشف اطلاعات را امضا کنید. لیست ویژگی های شما باید تمیز و آسان باشد. همچنین از ویژگی های مشترک و منحصر به فرد آن اطمینان حاصل کنید که نقش عمده ای در موفقیت محصول شما خواهد داشت.

مرحله دوم: تحقیقات بازار را انجام دهید

پس از نوشتن لیست ویژگی های قدرتمند خود ، می خواهید تحقیقات بازار را برای یافتن رقابت ، روندها و نیازهای بازار انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که هیچ برنامه مشابهی در بازار وجود ندارد. اگر آنجا است ، از بررسی ها ، رتبه بندی ها و بازخورد آنها و موارد از دست رفته مطلع شوید. ویژگی هایی را در برنامه خود اضافه کنید که آن را منحصر به فرد و جذاب تر برای مخاطبان می کند. پس از انجام تحقیقات بازار ، باید لیست ویژگی های خود را به روز کنید.

مرحله 3: کاربران / مخاطبان خود را تعریف کنید

بسیار مهم است که دریابید چه کسی از برنامه شما استفاده می کند و چه کسی مخاطب محصول شما خواهد بود. کاربران شما به یک صنعت ، جنس ، منطقه ، گروه سنی ، مشتریان فعلی ، گروه درآمد ، حرفه یا هر گروه دیگری تعلق دارند. هنگامی که برخی از اطلاعات جمعیتی مخاطبان خود را شناسایی کردید ، می توانید بفهمید افراد این گروه های جمعیتی چه مواردی را ترجیح می دهند یا دوست دارند. شناخت مخاطبان به شما کمک می کند تا برنامه و ویژگی های موجود در آن را برای برآوردن نیازهای او دوباره طراحی کنید. کل پروژه شما حول تعامل کاربر حرکت می کند. شما همچنین می توانید مطالعات گروهی متمرکز انجام دهید تا ببینید مخاطب شما چه چیزی را دوست دارد یا دوست ندارد. مخاطبان شما در مورد موفقیت محصول شما تصمیم خواهند گرفت و این بینش از مطالعه متمرکز می تواند تا حد زیادی در تعیین موفقیت محصول شما کمک کند.

مرحله 4: استراتژی کسب درآمد خود را تعیین کنید

کسب درآمد بزرگترین پاداش است و ایده شما را فعال می کند. از طریق ایده برنامه خود می توانید از چند طریق درآمد کسب کنید: هزینه اشتراک ، خریدهای درون برنامه ای ، تبلیغات درون برنامه ای ، داده های کاربر ، حمایت مالی. شما می خواهید بدانید که کدام یک مناسب برنامه ، مخاطبان و بازار شما است. این روزها راه اندازی برنامه پولی کار نمی کند ، اما برای عملکرد بیشتر می توانید با استفاده از گزینه خرید درون برنامه ، برنامه را رایگان کنید. تبلیغات درون برنامه ای این روزها به دلیل تجربه کاربر درخشش خود را از دست می دهند. داشتن داده های کاربر راهی عالی برای کسب درآمد شده است ، زیرا می توانید از این طریق برای درآمدزایی غیرمستقیم استفاده کنید. شما می توانید برنامه حمایت مالی را پیدا کنید. این با برنامه ای کار می کند که رسالت اجتماعی دارد. مهم این است که یک یا دو روش را انتخاب کنید که بازده خوبی را برای شما فراهم کند.

مرحله 5: یک طرح / سیم خشن ایجاد کنید

ممکن است قبلاً این کار را انجام نداده باشید یا ندانید که چگونه این کار را انجام دهید. با این حال ، یک نقاشی خشن یا قاب سیم به شما کمک می کند تا مفهوم را تعریف کرده و نیازهای محصول خود را بهبود ببخشید. شما می توانید با استفاده از کاغذ و مداد یک طرح خشن ترسیم کنید ، در حالی که می توان قاب سیم را با استفاده از ابزارهای آنلاین ساخت. هنگامی که شروع به ساخت فریم / قاب مفتولی می کنید ، می توانید ایده برنامه و لیست ویژگی ها را بیشتر جلا دهید. این همچنین به شما کمک می کند ناوبری مناسب برای برنامه را تعیین کنید. برای این مرحله شما به مهارت های فنی نیاز ندارید ، اما باید درک منطقی از نحوه کارکرد ناوبری داشته باشید. Wireframes همراه با لیست ویژگی های شما مشخصات بسیار خوبی را برای ساخت یک برنامه تلفن همراه ایجاد می کند.

مرحله 6: به توسعه دهندگان محلی برنامه تلفن همراه نزدیک شوید و رتبه بندی کنید

هنگامی که اولین نسخه از لیست ویژگی ها و فریم های سیم را دریافت کردید ، می خواهید فروشنده هایی را که می توانند برنامه تلفن همراه شما را به روشی با کیفیت و مقرون به صرفه بسازند ، شناسایی کنید. شما باید فروشندگان محلی و برخی از فروشندگان جهانی را جستجو کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. هنگامی که 5 تا 6 فروشنده خوب را انتخاب کردید ، از آنها بخواهید توافقنامه عدم کشف اطلاعات را امضا کنند و جزئیات پروژه را برای آنها ارسال کنید. یک فروشنده خوب باید مشخصات شما را تأیید کند و سوالات زیادی از شما بپرسد. حتماً حتماً به آنها جزئیات پاسخ می دهید تا ایده شما کاملاً ابلاغ شود. یک فروشنده خوب همچنین باید بتواند پیشنهادهایی را برای بهبود ایده شما به شما ارائه دهد. باید پیشنهادات خود را از فروشندگان متعدد بدست آورید ، برای توسعه و صرفه جویی در وقت و هزینه صرفه جویی کنید. شما باید در مورد عملکرد گذشته ، روند کار ، قیمت ، زمان ، گواهینامه و اشتیاق آنها برای کار با شما با فروشندگان تماس بگیرید. در آخر ، باید بتوانید یک فروشنده را انتخاب کنید و کار با آنها را شروع کنید.

مرحله 7: UI / UX کامل

پس از انتخاب شرکت ، باید با آنها کار کنید تا UI / UX برنامه ایجاد شود. ابتدا باید از آنها بخواهید که قاب سیم دقیق برنامه را ایجاد کنند تا بتوانید هر صفحه ، عملکرد و جریان برنامه را تجسم کنید. پس از بررسی ، می توانید تصمیم بگیرید ویژگی ها را اضافه یا حذف کنید. پس از اینکه سیم کشی کامل شد ، می خواهید که آنها طراحی بصری برنامه را ایجاد کنند. این باید به رنگ ، طرح زمینه ، خطوط و جذابیت بصری ایده شما کمک کند. این مرحله به شما یک تصویر نیمه تمام از شکل ظاهری برنامه تلفن همراه و نحوه جریان آن می دهد. پس از انجام این کار ، از فروشنده بخواهید برنامه توسعه ، زمان و هزینه را دوباره ارزیابی کند. اگر اولین برآورد شما از زمان / هزینه افزایش یافت ، بودجه بیشتری دریافت کنید یا برخی از ویژگی ها را قطع کنید. شما می خواهید مبلغ مناسب برای توسعه دهنده برنامه تلفن همراه خود پرداخت کنید.

مرحله 8: برنامه را توسعه داده و آزمایش کنید

از سازنده برنامه خود بخواهید شروع به ساختن برنامه برای شما کند. آنها باید بتوانند هر هفته برنامه را ارائه دهند (در حال انجام است) و شما می توانید آزمایش کنید و به آنها بازخورد دهید. برای شما بسیار مهم است که هنگام تهیه برنامه از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید ، زیرا به شما کمک می کند کیفیت ، هزینه و زمانبندی را کنترل کرده و بدانید که آیا برنامه تلفن همراه به برخی تغییرات نیاز دارد. همچنین می توانید دوستان خود را در این آزمون شرکت دهید. اگر در طول توسعه با مجموعه ویژگی های جدیدی روبرو شدید ، با توسعه دهنده برنامه خود در مورد آنها بحث کنید و برآورد زمان و هزینه را بدست آورید. اگر متناسب با بودجه شماست ، فوراً این کار را انجام دهید. اگر اینگونه نیست ، پس منتظر مورد بعدی باشید.

مرحله 9: برنامه را راه اندازی کرده و به بازار عرضه کنید

هنگامی که از برنامه راضی شدید ، آن را در فروشگاه برنامه iTunes و فروشگاه Google Play راه اندازی کنید. همچنین باید بازاریابی برنامه را شروع کنید. از متخصصان بازاریابی برنامه راهنمایی بگیرید. همچنین می توانید خود بازاریابی کنید. در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام شروع به کار کنید ، این یک روش آسان برای گسترش خبر در مورد برنامه است. همچنین باید درمورد خبرنگاران و وبلاگ نویسان که ممکن است به برنامه شما علاقه مند باشند تماس بگیرید و بنویسید. اعلامیه مطبوعاتی در سایت های رایگان یا پولی می تواند بسیار مفید باشد. اگر بودجه بیشتری دارید ، می توانید یک شرکت روابط عمومی یا بازاریابی برنامه استخدام کنید.

مرحله 10: پاسخ بازار را جمع کنید و برای مرحله بعدی آماده شوید

پس از اولین راه اندازی و بازاریابی ، می توانید داده های کاربر ، پاسخ بازار و تقاضا را جمع آوری کنید. اگر پاسخ خوبی دریافت کنید ، می توانید مرحله بعدی برنامه را برنامه ریزی کنید. مراحل 1 تا 9 را برای مرحله بعدی تکرار کنید. این بار باید بتوانید این کار را سریعتر و کارآمدتر انجام دهید. اگر برنامه در بازار به خوبی مورد استقبال قرار نگرفت ، بدانید چه چیزی مانع رشد می شود و یک برنامه تجاری داشته باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا