خلاصه کتاب – چندین جریان درآمد اینترنتی – ارسال شده توسط رابرت آلن

[ad_1]

آیپد | آیفون

رابرت آلن نویسنده و سرمایه گذار موفقی است. او چندین کتاب نوشت که قبلاً در موفقیت موفقیت منتشر و بررسی شده اند. این کتاب اکنون 5 ساله است و در سالهای اینترنت قدیمی است. از این رو بخشی را مرور می کنم و نکاتی را در مورد راهکارهای اینترنتی برای کسب درآمد به روز می کنم.

چرا این برای من مهم است؟ من می فهمم که از شما می خواهم 6 دقیقه با من در این فیلم وقت بگذارید و بعد شاید چند ساعت به خواندن این کتاب بپردازید. از این رو محتوا باید ارزش آن را داشته باشد. با این حال ، محتوای کتاب ارزش وقت گذاشتن را دارد. سالها پیش ، یکی از همسران می توانست کار کند و خانواده را تأمین کند. این کشور دارای طبقه ای بود که به آن طبقه متوسط ​​می گفتند. سپس ما به دوران “DINK” درآمد مضاعف بدون فرزندان نقل مکان کردیم. بنابراین ، هر دو همسر برای تأمین هزینه های زندگی تلاش کردند. امروز هم همسران شاغل دارید و هم خانواده هایی که هنوز در بدهی و مشکلات مالی غرق شده اند. اگر می خواهید از مسابقه موش صحرایی خارج شوید و خانواده خود را تأمین کنید ، ایجاد چندین جریان درآمد منفعل بسیار مهم است. بر خلاف تصور عمومی ، این کار اقدام و تمرکز می کند. معمولاً وقتی از موفقیت یک شبه می شنوید ، آنها هرگز از 10 سال گذشته که با لگد زدن به آنها صرف کرده بودند ، به شما نمی گویند.

ایجاد چندین جریان درآمد به زمان نیاز دارد اما هنگامی که شروع به انجام آن کنید ، قدرت ضرب پول منفی را مشاهده خواهید کرد. سرمایه گذاران مانند رابرت آلن و رابرت کیوساکی معمولاً این کار را با اجاره املاک انجام می دهند. رابرت آلن پیشگام درآمد میلیارد دلاری بدون پول در بازار املاک و مستغلات بود. به عقیده فروتن من ، معتقدم اینترنت فرصت های صعودی بسیار بیشتری را با خطر کمتری ارائه می دهد. در صورت وجود ، می توانید ماهانه جریان نقدینگی خود را از اینترنت ایجاد کرده و آن را در املاک و مستغلات جریان نقدی قرار دهید. اگر وقت بگذارید این روش شما را ثروتمند می کند.

من یکی از طرفداران بزرگ سه عامل هستم. این مورد به این دلیل است که توانایی ذهنی من با توانایی های آنها مطابقت دارد. این س becomesال مطرح می شود که چگونه می توانیم از طریق اینترنت درآمد کسب کنیم؟ من صدها ساعت و هزاران دلار صرفه جویی می کنم فقط با یک کلمه – محتوا. تا زمانی که متوجه نشوید که این مطالب در بالای صفحه قرار دارند ، برای خرید ترافیک ، تبلیغات Google یا موارد دیگر هزینه نکنید. دلیل محبوبیت Stooges برای بیش از 70 سال محتوای آنها است. محتوای خوب ادامه دارد.

با چیزهای باطنی کافی است ، در اینجا برخی از کارهایی است که می توانید همین حالا انجام دهید تا خود را در کسب درآمد آنلاین جلب کنید.

1. محتوا – همه منحصر به فرد هستند و شما باید از آنجا شروع کنید. اگر به یک ورزش ، سرگرمی یا حیوان خاص علاقه دارید ، از آنجا شروع کنید. با فکر کردن در مورد انداختن هر آنچه در مورد این چیز خاص می دانید شروع کنید. Mind Blanking جایی است که شما یک کاغذ و مداد برمی دارید و فقط شروع به نوشتن کلماتی می کنید که در مورد موضوع خاص شما به ذهن خطور می کنند. نگران مقررات نباشید. بعداً خواهد آمد

2. تحقیق – اکنون می خواهیم تحقیق کنیم. به همین دلیل است که اینترنت بسیار قدرتمند است. در زمان های قدیم ، وقتی می خواستید چیزی را بفروشید ، مجبور به برقراری تماس ، در زدن و ارسال نامه بودید. امروزه سرکوب امکانات در حال انجام است و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از Google برای شروع استفاده از آن استفاده کنید. می توانید از Google AdWords استفاده کنید. شما فقط به “Google” AdWords نیاز دارید و می توانید وب سایت ها یا اصطلاحات را وارد کنید و ببینید چه تعداد از افراد در این موضوع جستجو می کنند. این بسیار قدرتمند است زیرا اگر محتوای شما خوب است و ماهانه میلیون ها جستجو انجام می دهید ، در راه ایجاد یک منبع درآمد هستید.

3. لیست سازی – لیست شما مهم است و اینکه پول کجاست. ایمیل های لیست را از ناظران خریداری نکنید. هرزنامه ارسال نکنید سعی نکنید در این مورد مسیر آسان را طی کنید. تهیه یک لیست خوب زمان بر است ، اما اگر به لیست با محتوای خوب بپردازید ، 10 برابر بیشتر به شما پرداخت می کند. شما می خواهید موارد زیر را جمع آوری کنید ، بنابراین نوشتن مقالات کوتاه درباره موضوع خود را شروع کنید و ارسال آنها را به سایت های مقاله شروع کنید. سایت هایی مانند EzineArticles سایت های مقاله رایگان هستند که به شما در افزایش بازدید سایت کمک می کنند. شما می توانید یک مقاله ایجاد کنید و آن را به بسیاری از سایت های مقاله رایگان ارسال کنید. برای جزئیات بیشتر بازاریابی مقاله را جستجو کنید.

4. رسانه های اجتماعی – ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی برای ایجاد و کمک به درآمدزایی حیاتی است. Facebook ، LinkedIn و Twitter مکانهای عالی برای شروع هستند. همه اینها را هماهنگ کنید و میزان بازدید شما افزایش می یابد.

بعد از اینکه مقداری محتوا داشتید و تحقیقات بازار را انجام دادید ، باید بازی نهایی را بشناسید. چگونه از این درآمد کسب می شود؟

1. کتاب الکترونیکی جزئی رایگان – می توانید در مورد موضوع خود کتاب الکترونیکی بنویسید و از چند فصل اول آن به صورت رایگان و با پرداخت هزینه برای کل کتاب صرف نظر کنید. تصور کنید یک کتاب الکترونیکی را به قیمت 2.95 دلار بفروشید و آن را در لیست 200000 نفری قرار دهید. اگر نرخ فروش 5٪ بدست آورید ، 29500 دلار درآمد کسب کرده اید. نیرو در تعداد کمی وجود دارد. مک دونالد یک شرکت میلیارد دلاری است که 99 سنت از این کالاها را می فروشد.

2. شرکتهای وابسته – آیا می دانید نیازی به فروش ، جمع آوری ، بسته بندی یا حمل کالا نیست؟ یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای وابسته Amazon.com است. سایت های دیگری مانند Clickbank و اتصال کمیسیون وجود دارد که می توانید آنها را نیز بررسی کنید. شما پیوند ساده ای به کالای وابسته یا خدمات وابسته دارید و هنگام خرید افراد ، حقوق دریافت می کنید.

3. تبلیغات – Google و YouTube برای دریافت تبلیغات در سایت به شما پول می دهند. چقدر باحاله؟ وقتی فیلم های YouTube را تماشا می کنید و روی یک تبلیغ جاسازی شده کلیک می کنید ، هزینه سازنده ویدئو دریافت می شود. آیا می توانید هنگام ورود پول به حساب خود وارد شوید؟

4. برنامه های تلفن همراه – برنامه های تلفن همراه یک فرصت عالی است. الان دارم شروع به خیس شدن درباره این موضوع می کنم و موفقیتم را به عنوان پیشرفتم به اشتراک می گذارم. اگر به آیفون ، آیپد ، تلفن ها و تبلت های اندرویدی فکر می کنید ، بزرگ بودن این فرصت بسیار زیاد است.

تمام مواردی که امروز درباره آنها صحبت کردم رایگان است. هنگامی که شروع به پمپاژ و ساخت و ساز می کنید ، هزینه های کمتری برای خدماتی مانند Traffic Geyser ، IContact و Spy Keyword وجود دارد که به شما در پیگیری جریان های درآمد آنلاین کمک می کند. شما باید در یک وب سایت و برخی کارهای طراحی سرمایه گذاری کنید. پیمانکاران بیرونی ارزان قیمت وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. به یاد داشته باشید ، شما باید این کار را به عنوان یک تجارت مدیریت کنید و اهداف واقعی را برای خود تعیین کنید. اگر در موقعیتی هستید که از شغل خود متنفر است ، هدف یک ساله را برای ترک هدف تعیین کنید. در آن زمان ، روی محتوای خود ، وب سایت ، بازاریابی و فعالیت های ایجاد لیست کار کنید. اگر یک سال به خودتان فرصت بدهید ، درآمد کسب خواهید کرد.

امیدوارم که این خلاصه کوتاه مفید واقع شده باشد. کلید هر ایده جدید این است که در برنامه روزانه خود با آن کار کنید تا اینکه به یک عادت تبدیل شود. در کمتر از 21 روز عادت ها شکل می گیرد. چیزی که می توانید از این کتاب دور کنید CONTENT IS KING است. مردم مطالب خوب می خواهند. مردم عاشق خرید هستند و از فروش متنفر هستند ، بنابراین وقتی شما محتوای خوبی داشته باشید ، آنها دوست دارند که در ازای آن به شما پول بپردازند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا