BodHD – این چیست؟

[ad_1]

بازی | فروش

BodHD در مارس 2011 در ویستا ، کالیفرنیا تاسیس شد و به عنوان یک شرکت بازاریابی چند سطح ذکر شده است که ماموریت آن ارائه بسته ای از محصولات بهداشتی و سلامتی است که گزارش می شود دارای سیستم تحویل اولیه بسیار بالایی هستند که انتظار می رود جذب ویتامین ها ، مواد مغذی و مواد ضروری محصولات آنها را به حداکثر برساند.

بیایید محصولات BodHD را بررسی کنیم که چهار مورد از آنها وجود دارد.

1. BLD آنزیم ها را به وعده های غذایی شما اضافه می کند.

BLDHD’s BLD یک فرمول هضم کامل مبتنی بر مواد غذایی است که ترکیبی از 12 آنزیم گیاهی و چهار سویه پروبیوتیک پایدار را در یک محصول ارائه می دهد. هنگامی که همراه با وعده های غذایی مصرف می شود ، BLDHD’s BLD مواد مغذی حیاتی را آزاد می کند و جذب آنها را در انرژی قابل استفاده بهبود می بخشد تا بدن شما را در سطح سلولی ترمیم و ترمیم کند که اکنون به شما امکان می دهد هر روز و بیش از هر زمان دیگری احساس بهتری داشته باشید.

2. روزانه – یک مولتی ویتامین ، ماده معدنی و آنتی اکسیدان با قابلیت اطمینان بالا

طبق گفته BodHD ، همه مولتی ویتامین ها به جز مکمل های ویتامین روزانه که از نظر مارک های مولتی ویتامین در بازار برتر هستند ، برابر نیستند. BodHD اظهار داشت که محصول روزانه آنها مزایای قدرتمند 4 محصول چند عنصر مغذی را در یک فرمول پیشرفته فراهم می کند: ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها و غذاهای فوق العاده ، در حالی که اکثر مارک های دیگر مواد پرکننده غیر ضروری به علاوه حداقل نیازهای روزانه شما را ارائه می دهند. سالم باشید. .

3. درخشان – زیبایی از درون و بیرون

RADIANT سومین محصولی است که BodHD ارائه می دهد و گفته می شود یک ماده مغذی ضروری است که بدن از درون به آن احتیاج دارد تا شما را بدون توجه به سن شما همیشه در بیرون نگه دارد. BodHD می گوید برای پوست ، ناخن ها و موهای ضد پیری ، چیزی بیش از یک کرم غنی شده با ویتامین یا سایر محصولات موضعی لازم است تا شما را جوان و با شکوه نشان دهد ، این محصول درخشان آنها است.

4. P3 – محصول بازیابی حق بیمه BodHD.

روزهای جوانی جوانی خود را به خاطر می آورید که در بیرون از خانه بودید و از پسران جدا می شوید و روز دیگر آرزو می کنید که چرخش چرخیدن متوقف شود اما هنوز مجبور هستید از جای خود بلند شوید و با هد که اندازه یک توپ ساحل را احساس کنید به کار خود ادامه دهید؟ طبق گفته های BodHD ، محصول آنها P3 قرار است ناجی شما باشد.

مطالعات در حال انجام در مورد عصاره طبیعی میوه خاردار گلابی و فواید معجزه آسای آن ادامه دارد ، اما چندین آزمایش بالینی نشان داده است که عصاره میوه آلوئه ورا در هنگام مصرف قبل از مصرف در کاهش و جلوگیری از علائم خماری بسیار م effectiveثر است. نوشیدن بنابراین اگر هنوز اشتیاق به نوشیدن نوشیدنی های بدون نسخه را دارید که با پسران (یا به طور کلی همسر) بیرون هستید ، مطمئن شوید که مقداری P3 روی شکم خود دارید قبل از شروع نوشیدن عصرانه.

چگونه می توان با BodHD درآمد کسب کرد.

در صورت تصمیم به تبدیل شدن به یک BodHD Partner و شرکت در برنامه جبران خسارت ، چهار بسته کالای سطح ابتدایی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. محدوده این بسته ها از 85.00 تا 490.00 دلار است. در صورت تمایل می توانید به صورت رایگان به BodHD بپیوندید و آنها موقعیت شما را در حامیان مالی خود حفظ می کنند و به شما فرصت می دهند تا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید شریک BodHD شوید.

شما می توانید با دریافت کارمزد فروش خرده فروشی محصولات آنها ، سیستم ماتریس مبتنی بر کارمزد و سیستم تقسیم درآمد جهانی و شرکت در برنامه پاداش سریع ، پول خود را در BodHD بدست آورید. با این حال ، برای شرکت در برنامه جبران خسارت ، باید یکی از دو (2) بسته را در ماه برای حمل و نقل خودکار نگه دارید ، یکی با قیمت 35.00 دلار و دیگری با قیمت 100.00 دلار.

BodHD – افکار من

BodHD همانطور که اخیراً مطالعه کردید ، یک شرکت بازاریابی مبتنی بر تغذیه در چند سطح است. از طریق دانش و تحقیقات من ، تعداد بیشتری از شرکتهای تغذیه ای حق رای دادن بیش از هر نوع طاقچه وجود دارد. این یک بخش بسیار رقابتی در بازار است و بقا در آن دشوار است زیرا جدا کردن خود از رقبا بسیار دشوار است. من نمی دانم که آیا این محصولات از BodHD بهتر از آنچه واقعاً وجود دارد هستند ، فقط زمان پاسخ این سوال را به ما می دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا