مشاوره استراتژی بازاریابی – نحوه دستیابی به متخصصان تجارت برای مصاحبه های صوتی

[ad_1]

استراتژی | بازار

در اینجا چند استراتژی بازاریابی در مورد چگونگی متقاعد کردن کارشناسان تجاری برای موافقت با مصاحبه آورده شده است.

شما از این نکته تعجب نخواهید کرد اما این واقعا ساده است و همه می توانند آن را انجام دهند. شما فقط بپرسید

در زندگی روزمره خود شما دائماً با کارشناسان تجارت ملاقات می کنید و فرصت این را دارید که بگویید: سلام شما واقعاً در کارهایی که انجام می دهید مهارت دارید. آیا مایل هستید با من مصاحبه کنید؟ این دقیقاً همان کاری است که من هنگام مصاحبه با مارک جوینر انجام دادم. مارک در یکی از وب سایت های من مشترک بود و به یاد دارم که نام او ظاهر شد و مشترک شد.

او برای من ایمیل فرستاد و از من س siteالی در مورد سایتم پرسید و سپس من آن را از طریق ایمیل ارسال کردم و گفتم: من می دانم شما کی هستید. خوشحالم که شما را ملاقات کردم من به سوال او پاسخ دادم و سپس او به من ایمیل زد و از من تشکر کرد. نمی دانم شما فقط با صراحت گفتید سلام آیا شما آماده مصاحبه برای سایت من هستید؟

من ابتدا با او مصاحبه کردم و سپس او از من برای مصاحبه در یک سایت عضویت که در آن زمان تبلیغ می کرد دعوت کرد.

در اینجا مثالی دیگر از این که چگونه من توانسته ام یک متخصص تجارت را راضی کنم که با مصاحبه ای با نام مایک سیمونیک منتشر شده است موافقت کند. مایک برای اکثر مردم نسبتاً ناشناخته است. او ناشر یک میلیون دلاری کتاب آشپزی جلوه های ویژه بود که با یکی از وب سایت های من مشکلی داشت و با من تماس تلفنی گرفت. او گفت هی من برای ورود به وب سایت شما مشکل دارم چه معامله ای وجود دارد؟ من به او کمک کردم و گفتم: هی چه کار می کنی؟ او می گوید: خوب من ناشر هستم و این کتاب جلوه های ویژه را منتشر کرده ام. این واقعا جالب به نظر می رسید و یک میلیون نسخه از آن فروخته شد. منظور من ناشر میلیونر واقعی است.

الگوی او تد نیکلاس بود و برای چندین روزنامه مصاحبه کرد من از او پرسیدم آیا دوست دارد با او مصاحبه کند یا خیر و اجازه داد در مورد موفقیتش با او مصاحبه کنم.

به این ترتیب من موفق شدم مصاحبه ای را با باب بلای و بن ستل انجام دهم. یادم هست که بعد از گذراندن خبرنامه به همه آنها ایمیل زدم. قبل از ملاقات و گفتن من این مرد نویسنده خوبی است. به نظر می رسید گری هالبرت.

اما همه آنچه شما نیاز دارید یک ایمیل یا تماس تلفنی ساده است و می توانید با هر متخصص تجاری که باید ملاقات کنید تماس بگیرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا