هفت روش برای به حداکثر رساندن پتانسیل بازاریابی در مصاحبه صوتی متخصص شما

[ad_1]

بازار | بازاریابی

من متخصص را پیدا کردم شما مصاحبه کردید

اگر تکالیف خود را به درستی انجام داده اید اکنون باید اطلاعاتی را داشته باشید که مشتریان می خواهند بشنوند.

اما بهترین راه کارایی این اطلاعات برای شما چیست؟

پاسخ تحقق بخشیدن به پتانسیل عظیم تبلیغ شخصی است که مصاحبه در اختیار دارد. تجربه شنوندگان مثبت – چه از نظر محتوا و چه از نظر تحویل – به خوبی در کار شما نشان می دهد.

بنابراین این هفت مرحله را دنبال کنید و شروع به ساخت یک مرحله کنید.

حتماً مصاحبه را ویرایش کنید. مردم نمی خواهند کلمات ums و ahs و بیت های کسل کننده ای را که بخشی از مکالمه روزمره است بشنوند. از شر آنها خلاص شوید.

مقدمه ای برای این صدا اضافه کنید. مردم می خواهند بدانند که چه چیزی برای شنیدن دارند. بنابراین به آنها بگویید چه کسی مصاحبه را انجام خواهد داد چه کسی مصاحبه را انجام خواهد داد و شنونده چه چیزی را گوش خواهد داد. مقدمه ای که همه چیز را در منظر قرار می دهد.

محصولات خود را در نقاط مختلف مصاحبه تبلیغ کنید. بگذریم اگر مصاحبه خوب باشد مردم گوش می دهند. این فرصت ها را از دست ندهید. در ابتدا وسط و انتهای مصاحبه عبارت دعوت به عمل را وارد کنید.

بهترین کار خود را در iTunes بارگذاری کنید. من بیش از 200 مصاحبه در این سایت دارم. وقتی افراد مصاحبه های من را بارگیری می کنند می بینند که من هنرمند هستم و URL وب سایت من به آنها داده می شود. این یک درگاه عالی برای مشتریان بالقوه جدید است.

حتماً برچسب ID3 را در تجارت خود بگنجانید. اینها پرچمهایی هستند که می توانید با آنها کدهای صوتی خود را رمزگذاری کنید. آنها تضمین می کنند حتی اگر افراد کار شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند (که به احتمال زیاد این اتفاق می افتد) کاربر نهایی می داند شما کی هستید!

از هر قسمت صوتی املاک و مستغلات استفاده کنید. طول بیشتر سی دی ها 70 دقیقه است. اگر مصاحبه 50 دقیقه طول کشید جای خالی را پر کنید. من دوست دارم شنوندگان را با یک CD همراه با اعلامیه شگفت زده کنم: این یک پاداش غیر منتظره برای 20 دقیقه آخر این CD است. این مصاحبه های اضافی به ویژه ابزارهای قدرتمند بازاریابی هستند. همچنین فرصت های بیشتری برای ارتقا را فراهم می کند.

در آخر از مردم برای گوش دادن تشکر می کنیم. این کار نه تنها باعث می شود احساس کنند از وقتشان قدردانی شده است بلکه باعث می شود احساس خوبی نسبت به شما داشته باشند – این مسئله احتمال ادامه رابطه آنها با کار شما را افزایش می دهد.

خودشه.

مشتریان می توانند مصاحبه های صوتی شما را بدون بررسی همه این کادرها بشنوند.

اما اگر می خواهید شانس خرید از خود را افزایش دهید دیوانه است که همه کارها را انجام ندهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا