چگونه می توان رتبه Google را برای به حداکثر رساندن بازدید وب سایت افزایش داد

[ad_1]

Google

شما می دانید هنگام شروع یک تجارت اینترنتی چالش برانگیز خواهد بود. من داستان هایی از میزان شکست عظیم منسوب به بازاریابی اینترنتی و مشاغل مرتبط را شنیده ام. بدون توجه به جایگاه خود ، باید بدانید که اگر می خواهید درآمد بیشتری کسب کنید و بیشتر در معرض وب سایت قرار بگیرید ضروری است که رتبه Google خود را افزایش دهید. اگر می خواهید حضور موتور جستجوی خود را افزایش دهید باید سه کار انجام دهید.

1. شما باید مقالاتی را بنویسید ، و بسیاری از آنها. اگر این کار را انجام دهید ، به راحتی می توانید رتبه Google خود را افزایش دهید. مشاهده می کنید ، با نوشتن مقالات و ارسال آنها به سایتهایی مانند EzineArticles و GoArticles. با نوشتن مقالات بهینه شده برای کلمات کلیدی ، Google با قرار دادن مقالات خود در بالای برخی از جستجوهای محبوب در Google به شما پاداش می دهد.

2. از طریق طبقه بندی در وب سایت هایی مانند Craigslist و backpage تبلیغ کنید. برای دسته بندی ها می توانید از eBay نیز استفاده کنید اما رایگان نیست. با این حال ، همه این سایت ها یک شکل عالی برای ایجاد ترافیک هستند. این چگونه به رتبه بندی موتور جستجوی شما کمک می کند؟ ساده ، اگر تبلیغات طبقه بندی شده بهینه سازی شده توسط کلمات کلیدی را بنویسید ، در موتورهای جستجو لیست می شوند. این یک روش قدرتمند تولید ترافیک است که بسیاری از بازاریاب های اینترنتی آن را نادیده می گیرند.

3. ضروری است که برای جذب بازدید کننده به وب سایت خود ، تکنیک های جستجوگرها را به کار بگیرید. با تجزیه و تحلیل نسبت تبدیل ، می توانید به راحتی تعداد بازدیدکنندگانی را که برای دستیابی به موفقیت آنلاین می خواهید محاسبه کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا