آیا مصاحبه هایم را باید رایگان بدهم یا آنها را بفروشم؟

شعار من که به نظر من بسیار موثر است فقط دادن اطلاعات به صورت رایگان است.

ذهن | زارا

اگر به وب سایت من مراجعه کنید ، بیش از 150 ساعت مصاحبه صوتی با کارشناسان بازرگانی ، کارشناسان بازاریابی و کارشناسان رونویسی به صورت رایگان مشاهده خواهید کرد.

خیلی وقت ها مردم می گویند من دیوانه ام. آنها می پرسند ، “چرا این اطلاعات را رایگان ارائه می دهید؟”

در دنیای آنلاین و دنیای تبلیغات ، شما برای به اشتراک گذاشتن ذهن خود می جنگید.

اطلاعات را از کارآفرینان دور کنید. مردم چیزهای رایگان را دوست دارند ، به شرطی که این چیزهای رایگان و با کیفیت باشند و در آنها ارزش داشته باشد.

استراتژی من ایجاد اعتبار با دادن اول است.

اگر بتوانم مصاحبه ای با کیفیت بسیار بالا ارائه دهم ، که پاسخ دهندگان را در مورد موضوعی پاسخ دهد ، من خودم را به عنوان یک مصاحبه گر ، صادقانه و ارزشمند در اولویت قرار داده ام ، زیرا ممکن است دیگران در حوزه کاری من هزاران دلار بابت همین اطلاعات دریافت کنند.

من آن را رایگان می دهم و فرصتی برای شنیدن آن و ایجاد ارتباط با شنونده دارم.

بنابراین ، با دادن رایگان آن ، همه این مزایا را خواهید گرفت. هنگامی که با شنوندگان خود رابطه برقرار کردید ، این فرصت را خواهید داشت که چیزی به آنها بفروشید. اما اعتماد باید حرف اول را بزند.

به یاد داشته باشید ، شما برای یک زمان با یک مشتری بالقوه می جنگید. و اگر با رقیبی رقابت می کنید که بابت اطلاعات مشابه یا با کیفیت پایین هزینه دریافت می کند و آن را به صورت رایگان ارائه می دهد ، هر بار برنده خواهید شد.

امتحان کنید کار می کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا