چرا از Web-Audio استفاده کنیم؟

[ad_1]

تبدیل | ترس

• تمام اطلاعات مشتری در بالای صفحه نمایش داده می شود بنابراین بازدیدکنندگان مجبور نیستند زیاد پیمایش کنند. (باحال!) مشتریان بالقوه می توانند به جای جستجوی ناامیدکننده اطلاعاتی که به دنبال آنها هستند ، بنشینند ، حرفهایشان را بشنوند و هضم کنند.

• اگر سیاهههای مربوط به وب شما نشان می دهد که بسیاری از بازدید کنندگان پس از مدت کوتاهی از ورود به سایت خود خارج می شوند ، ممکن است به این دلیل باشد که آنها نمی توانند آنچه را که می خواهند پیدا کنند. با کلیک بر روی دکمه صوتی ، پیام اصلی خود را در مدت سی تا شصت ثانیه دریافت می کنید ، مشتریان بالقوه را به بیش از هزار کلمه متن پیچیده تبدیل می کند.

• وقتی مشتریان وب سایت شما را مرور می کنند ، شما هرگز نمی دانید که چه مقدار از نسخه شما را خوانده و فهمیده اند. با ارائه اطلاعات با صدا ، شما پیامی ثابت و بدون خطا ارسال می کنید. همه پیام یکسانی را به همان شکل می شنوند. اگر بازدیدکنندگان پیام درستی را که می خواهید نمایش دهید دریافت می کنید ، نیازی به نگرانی نیست. بیشتر اوقات مشتری ها فقط به سرعت پیمایش می کنند و آنها معمولاً فقط به متن برجسته شده توجه می کنند … که معمولاً قسمت کوچکی از آنچه شما می خواهید منتقل کنید است.

• توانایی مشتری شما در حفظ اطلاعات به دلیل اتصال دائمی تلفن های همراه و دستگاه های Blackberry به شدت به خطر می افتد. اگر می خواهید شنیده شوید راهی بهتر از شنیدن صدای انسان نیست. افزایش نرخ تبدیل در وب سایت ها به یک ضرورت جدید تبدیل شده است.

• رقابت! شما تنها کسی نیستید که دارای یک وب سایت ، وبلاگ یا محصولی هستید که نیازهای بالقوه شما را برآورده می کند ، شما باید کارهای دیگری انجام دهید که فقط ذکر آنچه شما ارائه می دهید. شما باید از جمع متمایز شوید و کاری کنید که رقبا انجام ندهند! Web Audio هنوز بسیار جدید است ، بنابراین چرا اولین کسی نیست که قبل از اینکه بقیه آن را پیدا کنند و آن را در سایت خود پیاده کنند ، می بینیم که چه افزونه ای می تواند به شما ارائه دهد.

نوشتن شصت ثانیه صدا حدود 100 کلمه طول می کشد. با کلمات مناسب ، ارائه شده توسط یک هنرمند حرفه ای صوتی ، شما می توانید چیزی بیش از یک ارائه ارائه دهید: شما می توانید کل پیام بازاریابی ، شخصیت شرکتی و تصویر کامل مارک خود را برقرار کنید.

• اگر از تصور گران بودن راه حل های م suchثر مانند صدا می ترسید ، بگذارید به شما اطمینان دهم که صدا نسبت به ویدئو و سایر رسانه های ثروتمند که به شدت کار می کنند مقرون به صرفه است. اگر فرد درستی را استخدام کنید که می داند چه کاری انجام می دهد ، می توانید با بودجه ای که در اختیار شما قرار می گیرد ، یک ارائه صوتی تولید شده به صورت حرفه ای در وب سایت خود داشته باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا