اشتباهات رایج در پخش های صوتی

[ad_1]

اینستاگرام | توییتر

پادکست ، به خودی خود ، بسیار آسان است. این می تواند برای بسیاری از افرادی که تازه وارد زمینه پادکست می شوند ، نکته مثبتی باشد. اما به دلیل سهولت ورود ، اشتباه کردن بسیار آسان است. در اینجا چهار اشتباه رایج آورده شده است که می بینم بسیاری از دارندگان پادکست جدید مرتکب می شوند.

1. طول قسمت پادکست

بسیاری از افراد تعهد زمانی را برای گوش دادن به پادکست قبل از کلیک بر روی دکمه “پخش” مشاهده خواهند کرد. این امر خصوصاً در مورد کسی که با پادکست شما آشنایی ندارد و به هر دلیلی علاقه مند به شنیدن یک قسمت خاص است ، بیشتر صدق می کند.

طول قسمت پادکست شما واقعاً به نوع اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید بستگی دارد. آمار نشان می دهد هرچه قسمت کوتاهتر باشد ، احتمال گوش دادن به آن تا آخر بیشتر است. هنگامی که پادکست شما بیش از 45 دقیقه تا 1 ساعت طول بکشد ، شنوندگان شما به طرز چشمگیری افت می کنند.

به یاد داشته باشید ، کوتاه تر بهتر است. اما شما باید اطلاعاتی را که شنونده درخواست می کند در زمان موجود برقرار کنید. اگر انتقال این اطلاعات 45 دقیقه طول بکشد ، خوب است. اما سعی نکنید قسمت را به 45 دقیقه افزایش دهید در حالی که می توانستید همه چیز را در عوض در 20 دقیقه بگویید. شنوندگان خود را از دست خواهید داد

2. بدانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنید

اگر بخواهید تظاهر کنید (یا “آن را جعل کنید تا وقتی که درست کنید”) ، شنوندگان می توانند خیلی سریع صحبت کنند. اگر میهمان برنامه خود هستید که در مورد موضوعی بحث می کند که در آن مهارت ندارید ، باید از قبل آماده کنید و حداقل درک اولیه از موضوع مورد بحث را بدست آورید.

شنوندگان شما می توانند با طرح برخی از س questionsالات مربوطه قبل از شروع مصاحبه ، به شما بگویند که برای موضوع بحث آماده شده اید. اما اگر کورکورانه وارد مصاحبه شوید و از مهمان خود انتظار داشته باشید که مکالمه را آغاز کند ، شکست خواهد خورد (بدبختانه).

با این وجود شما در موضوع مورد بحث نیازی به دکترا ندارید. شما باید درک بهتری نسبت به شنونده همیشگی خود داشته باشید. این شما را به عنوان یک متخصص در نظر آنها نگه می دارد.

3. تصور نکنید مخاطبان شما می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنید

این موضوع با موضوع قبلی همراه است ، اما با توسعه کمی خاص خود. اگر در یک موضوع خاص متخصص هستید ، باید تصور کنید که شنونده شما در مورد موضوع کمتر از شما اطلاعات دارد. اگر در این باره “بالای سر آنها” صحبت کنید ، گرفتار می شوند و شنونده خود را از دست می دهید.

وقت بگذارید تا سرعت خود را کم کنید و یک موضوع یا مفهوم را به زبان عامیانه توضیح دهید. اگر شما یک متخصص برای مصاحبه دارید و می بینید که او در مورد چیزی که یک فرد عادی نمی فهمد ، بحث می کند ، از او بخواهید آن را با اصطلاحات یک فرد متوسط ​​توضیح دهد (حتی اگر می دانید چه می گوید).

اگر در حال مکالمه از قسمت قبلی هستید ، خلاصه ای از بحث را ارائه دهید. برخی از افراد برای اولین بار تنظیم را شروع کردند و به قسمت های قبلی گوش ندادند. آنها را به سادگی به قسمت قبلی ارجاع ندهید. برای به روزرسانی آنها فقط باید یک یا دو جمله معرفی کنید. اگر اطلاعات بیشتری می خواهند ، می توانید به قسمت قبلی برگردید.

4. پادکست خود را تبلیغ کنید

بزرگترین اشتباهی که دارندگان پادکست جدید مرتکب شده اند ، تبلیغ نکردن پادکست است! آنها می بینند ، “من فقط شش قسمت دارم. نمی خواهم مثل یک احمق به نظر برسم.” اما پس از داشتن پادکست ، شما یکی از 1٪ جمعیت جهان هستید که از طریق پادکست اطلاعات را به اشتراک می گذارید! این چیزی است که می توان به آن افتخار کرد!

من قبلاً برای مصاحبه فراخوانده شده ام و وقتی می پرسم “چه مدت است که این کار را می کنی؟” احساس خوشحالی می کنم وقتی کسی به من می گوید تازه شروع شده است! چند پادکست داشتم که به من گفتند “در واقع تو اولین خواهی بود”.

من آن را دوست دارم ، زیرا من استانداردهایی را برای بقیه که مرا دنبال می کنند ، تعیین می کنم!

من از دارندگان پادکست خواسته ام که ماه ها (و حتی پس از گذشت حدود یک سال) به من برگردند و آنها به من می گویند من بهترین مهمان آنها در کل مدت پخش خود بوده ام. چرا؟ چون سعی می کنم به این پادکست های جدید کمک کنم. من می خواهم آنها موفق شوند!

اما ، به عنوان ناشر پادکست جدید ، نمی توانید از پادکست خود خجالت بکشید! آن را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید. در فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و سایر سیستم عامل ها به اشتراک بگذارید. به همه اطلاع دهید و برخی از دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی شما برای شنیدن صحبت می کنند! اما اگر به آنها نگویید ، می توانم تضمین دهم که آنها گوش نخواهند داد!

با تمرکز بر پاسخ صحیح به این چهار حوزه ، به موفقیت پادکست خود کمک خواهید کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا