بازاریابی اینترنتی برای تجارت اینترنتی – مبانی

[ad_1]

Google | سرمایه گذاری

بازاریابی اینترنتی برای مشاغل آنلاین همانطور که همه می دانند به یک “ضروری” تبدیل شده است و به “چیز سرگرم کننده” تبدیل نشده است اما برای بسیاری از مشاغل آنلاین وب سایت آنها به سادگی “ویترین” یک محصول و سازمانی است که هیچ کس نمی تواند بدون دانستن آدرس از طریق اینترنت پیدا کند. ابتدا URL بازاریابی اینترنتی برای یک تجارت اینترنتی باید بیش از راه اندازی کیوسک باشد و امیدوار باشد مردم در آن گیر بیفتند.

اولین قدم این است که مشتری مشتری خود را واقعاً شناسایی کنید. سن ، جنسیت ، دوست داشتن ، دوست نداشتن و غیره چیست؟ گام دوم ، ایده پردازی کلمات کلیدی است که این شخص به احتمال زیاد در نوار جستجو تایپ می کند تا محصولات و خدماتی مانند آنچه شما دارید پیدا کنید.

تحقیق کلمات کلیدی یک صندوق گنج بازاریابی اینترنتی برای مشاغل آنلاین است و تقریباً تا زمانی که نیاز به انجام درست آن دارید طول می کشد.

یکی از بهترین ابزارهایی که برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده می شود ، ابزار Google Keyword Tool است که می توانید از Google پیدا کنید. این به شما انواع داده های کلمات کلیدی خوب را می دهد و هزینه ای برای شما ندارد.

Wordtracker نیروگاهی از این ابزار است و در یک نسخه رایگان و پولی عرضه می شود. یک سرمایه گذاری اندک در بهینه سازی سایت شما برای کلمات کلیدی “خریدار” نتیجه خوبی خواهد داد.

شما همچنین باید به کلمات کلیدی خوب ، Digital Point و Spyfu نگاه کنید.

سرانجام ، برخی از جستجوی گوگل را با کلمات کلیدی که فکر می کنید مشتریان شما از آن استفاده می کنند انجام دهید. به سایتهایی که در صفحه اول نشان داده می شوند نگاه کنید. سپس به آن سایت ها بروید ، “مشاهده” و “صفحه منبع” را در نوار ابزار خود کلیک کنید و کلمات کلیدی را که این سایت ها برای آنها بهینه سازی شده است خواهید دید. شاید آنها از برخی از آنها که فکرش را هم نکرده اید استفاده می کنند!

آنچه در مرحله بعدی باید انجام دهید ایجاد یک ساختار سایت برای سایت خود است ، جایی که می توانید یک صفحه بهینه شده در اطراف یکی از کلمات کلیدی داغ خود بنویسید. در حالت ایده آل ، شما یک ساختار سه سطحی می خواهید که هیچ صفحه ای از صفحه اصلی بیش از دو کلیک نداشته باشد. این امر بازدید از سایت شما را به یک تجربه کاربر پسندتر برای بازدید کنندگان و عنکبوت های موتور جستجو تبدیل می کند.

بازاریابی اینترنتی برای مشاغل آنلاین صرفاً ایجاد سهولت در یافتن سایت شما توسط مردم نیست. این همچنین در مورد آسانتر کردن استفاده از سایت شما پس از ورود افراد است. بنابراین اگر افراد یک کلمه کلیدی بنویسند ، صفحه ای که در آن کلمه کلیدی قرار می گیرند باید بهینه شود و در مورد آن موضوع خاص ارزش واقعی به خواننده بدهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا