چگونه می توان در بازاریابی شبکه ای موفق شد – پنج فعالیت حیاتی بازاریابی شبکه ای

[ad_1]

آموزش | بازار

برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی شبکه ای باید 5 کار انجام دهید. شما باید همه آنها را انجام دهید و اگر همه آنها را به طور مداوم انجام دهید موفق خواهید شد. به اندازه کافی عجیب تعداد بسیار کمی از افراد حاضر به انجام این کار هستند و به همین دلیل افراد نسبتاً کمی موفق هستند.

یک بار دیگر … این پنج کار را مرتباً انجام دهید و این رویای آزادی مالی از آن شما خواهد بود.

1: هر روز از محصولات / خدمات خود استفاده کنید.

گفتن این نکته ضروری نیست اما متأسفانه بسیاری از مردم فکر می کنند توزیع کننده MLM درست مثل مالک بودن فروشگاه است. در بازاریابی شبکه ای باید وابستگی عاطفی به محصولات / خدمات داشته باشید. اشتیاق شما نسبت به محصولاتتان یا کمبود آنها هنگامی که با مشتریان بالقوه صحبت می کنید نشان داده خواهد شد.

از هر فرصتی استفاده کنید و از محصولات و خدمات خود به شکلی استفاده کنید که چشم اندازهای آن را می بینید. نه تنها این بلکه هر زمان که در کنار اعضای تیم هستید باید از محصولات خود استفاده کنید. هرچه محصولات شما از شرکت شما بیشتر باشد اعضای تیم شما از محصولات بیشتری استفاده خواهند کرد.

2: با مردم صحبت کنید – بسیاری از آنها.

شما باید این کار را هر هفته انجام دهید و اگر می خواهید سریع رشد کنید تقریباً هر روز باید این کار را انجام دهید. فقط بعد از صحبت با صدها نفر واقعاً خوب خواهید شد.

اشتباهی را مرتکب نشوید که اکثر افراد پس از اجرای 30-40 بدون اجرای مستقیم تصور می کنند که این کار مثر نیست.

اینکه تصور کنید پس از صحبت با چند نفر می توانید بر روند فروش مسلط شوید کاملاً خیالی است. در یک کار فروش عادی قبل از اینکه خوب شوید باید ساعت ها تمرین داشته باشید و با بسیاری از افراد صحبت کنید.

بنابراین وقتی مردم به شما نه می گویند اغلب به این دلیل نیست که مشکلی در محصولات یا شرکت شما وجود دارد. به این دلیل که کلماتی که استفاده می کنید مثر نیستند. فقط كلمات صحیح را بیاموزید و به نتایجی كه می خواهید برسید.

زمان و تمرین لازم است تا به سطحی برسید که میزان بسته شدن خوبی داشته باشید.

من همچنین متوجه شدم که همه مشاغلی که باید با آنها صحبت کنید افراد زیادی هستند تا مشتری بگیرند. من یک بار به عنوان فروشنده یکی از مارک های برجسته نرم افزارهای ضد ویروس فروش داشتم. ما احتمالاً قبل از اینکه یکی از علاقمندان وی را پیدا کنیم باید با حدود 10-10 نفر صحبت کنیم و از بین آنها احتمالاً فقط 1 در 3 یا 4 آنها را تعطیل می کردیم. این مارکی بود که همه می شناختند و از آن احترام می گذاشتند. برای بازیگری رد شدن زیاد است. آن را ببوس یا از آن خارج شو

حتی اگر به صورت آنلاین لید ایجاد کنید یا تبلیغات را به صورت آفلاین مشاهده کنید افراد به طرز جادویی با شما ثبت نام نمی کنند. حتی اگر تبلیغات م workثر باشد شما هنوز هم باید با مردم صحبت کنید یاد بگیرید که چگونه با مخالفت ها برخورد کنید به سوالات به طور حرفه ای پاسخ دهید و افراد را تعطیل کنید. متأسفانه شما نمی توانید راه موفقیت خود را در بازاریابی شبکه ای بخرید.

اما اگر به اندازه کافی صحبت کنید و از بهترین ها یاد بگیرید می توانید به نرخ بسته شدن در حدود 1 در 3 برسید و این می تواند شما را میلیونر کند.

3. پیشنهاد دهید.

این یکی از چیزهایی است که مردم بیشتر از آن می ترسند. اغلب آنها سعی می کنند از آن اجتناب کنند و به خود می گویند که صبر می کنند تا زمانی که واقعاً خوب شوند و اطلاعات بیشتری در مورد شرکت یا محصولات داشته باشند. اما اگر واقعاً در مقابل چشم اندازهای زندگی واقعی تمرین نکنید چگونه خوب خواهید بود؟ خوب … شما نمی توانید

برای اقناع مجبورید ساعتهای زیادی را در مقابل تماشاگران زنده سرمایه گذاری کنید. تلاش برای وارد کردن دانش بیشتر به ذهن شما کسی را قانع نخواهد کرد. این توانایی شما در برقراری ارتباط با مخاطبان است که آنها را درگیر خود می کند.

با این حال شما هرگز نباید چند ارائه اول را به تنهایی انجام دهید. یک خط تجربی با تجربه دریافت کنید تا آنها را در 3-5 بار اول برای مشتریان بالقوه خود برای شما انجام دهد. آنها قادر خواهند بود درصد بسیار بیشتری از مخاطبان را ببندند و بنابراین سریعتر از آنچه که خودتان می توانید کار خود را گسترش دهند

مشاهده سخنرانی های باتجربه و موفق به شما فرصتی می دهد تا ببینید که چطور این کار انجام می شود تا اینکه بخواهید آن را به تنهایی تشخیص دهید.

4. حضور ترویج و سازماندهی رویدادها.

منظور من از رویدادها جلسات آموزش ها و سخنرانی های بزرگتر است. در رویدادهای بزرگ مردم یک باور عمیق پیدا می کنند که بیرون رفتن و رفتن وقتی که همه می گویند شما دیوانه هستید طول می کشد. تحولی که بعد از شرکت در یک رویداد بزرگ در مردم دیدم کاملاً شگفت آور است. این بخش مهمی از بازاریابی شبکه ای است.

شما باید هر زمان حضور داشته باشید و به عنوان یک رهبر مسئولیت پذیر باشید تا با مردم خود ارتباط برقرار کنید. در اسرع وقت شرکت در رویدادهای uplines را شروع کنید. از آنها بپرسید با چه چیزی می توانید کمک کنید قدم بردارید و مسئولیت خود را بپذیرید. این کاملاً برای موفقیت ضروری است و من مطمئن هستم که اگر به رهبران ارشد شرکت خود نگاه کنید این کاری است که همه آنها انجام می دهند

5. رهبران را ضرب و توسعه دهید.

تکثیر و توسعه رهبری بزرگترین رمز موفقیت در بازاریابی شبکه ای است. مراقبت از بسیاری از افراد به امید بیرون رفتن و همین کار شما را برای فرسودگی شغلی و احتمالاً شکست آماده می کند. خوش شانس خواهید بود اگر از هر 100 نمره 1 بگیرید که خودشان بیرون بروند و این کار را انجام دهند.

آنها را در دست بگیرید و در هر مرحله از مراحل کار با آنها کار کنید. در ابتدا اجازه ندهید کارمندانتان به تنهایی کار کنند. آنها نمی دانند چه کاری باید انجام دهند بنابراین اگر تلاش کنند موفق نخواهند شد. هنگامی که پس از شکست با شکست روبرو می شوند آنها به زودی تسلیم می شوند.

این پنج فعالیت همان چیزی است که من آنها را پنج فعالیت حیاتی بازاریابی شبکه ای می نامم. من همچنین آنها را شرح وظیفه خود می نامم زیرا این کاری است که همه ما باید مرتباً انجام دهیم تا مانند یک حرفه ای حقوق بگیریم. اگر هر یک از آنها را کنار بگذارید به اوج نمی رسید اما اگر این کار را به طور مداوم انجام دهید در بهترین مشاغل جهان موفق خواهید شد. خرید الکترونیکی

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا