بررسی QNet – آیا این تجارت مشروع است؟

[ad_1]

آموزش | ماشین

وقتی آنلاین می شوید و عبارت “تعریف کلاهبرداری” را جستجو می کنید ، اینها برخی از نتایجی است که خواهید گرفت.

  • قربانی: با فریب انکار می شود
  • ترفند برای بدست آوردن. کلاهبرداری
  • فریب (کسی) با نیرنگ
  • با فریب از جمله نویسه های جعلی ، تصاویر جعلی ، فرم های پیام جعلی ، آدرس ها و شماره های تلفن غیرمستقیم حقوق دریافت کنید
  • اقدام یا معامله ای متقلبانه یا فریبنده

اکنون می توانیم بگوییم که شرکت کلاهبرداری شرکتی است که نمایندگی خود را معمولاً مردم با روشی فریبنده (و نه تصویر واقعی) نشان می دهد و در نهایت از این طریق پول می گیرد.

حال س theال این است که آیا QNet یک شرکت قانونی است یا فقط کلاهبرداری دیگری است؟ آیا باید با QNet درگیر شوید؟ آیا آنچه QNet به شما قول داده است دریافت خواهید کرد یا کلاهبرداری خواهید شد؟ آیا با مشارکت در QNet آیا رویاهای شما واقعاً محقق می شوند؟

قبل از اینکه به سوالات بالا پاسخ دهم ، باید بدانید که QNet فقط یکی از هزاران شرکت بازاریابی شبکه دیگر است. همچنین باید درک کنید که از بین همه این شرکت ها شرکت های قانونی وجود دارد و برخی دیگر نه. برخی از آنها شرکت بازاریابی شبکه ای هستند و برخی دیگر فقط برنامه های هرمی هستند. برخی از آنها در کوتاه مدت وجود دارند (برای فریب شما و یا سو mis مدیریت شما) ، برخی دیگر برای دهه ها و قرن های آینده در آنجا خواهند بود. بنابراین ، قبل از تصمیم گیری برای تعامل با هر شرکتی ، باید درک کنید که این شرکت در کجا قرار دارد.

Th نکته ای که باید در یک شرکت بازاریابی شبکه ای قبل از مشارکت جستجو کنید

  1. سن شرکت: شناخته شده است که 90٪ استارت آپ ها در 5 سال اول فعالیت خود شکست می خورند. 90٪ 10٪ باقیمانده نیز در پنج سال آینده موفق به فعالیت نمی شوند. این امر در مورد کلیه شرکتهای بازاریابی شبکه ای نیز صدق می کند. بنابراین قبل از پیوستن به هر شرکت بازاریابی شبکه ای ، بهتر است این شرکت حداقل بیش از 5 سال دوام داشته باشد. 10 سال خیلی بهتره
  2. اعتبار شرکت اعتبار یک شرکت بسیار مهم است. شما باید این س questionsالات را از خود بپرسید. آیا این شرکت سابقه بهره مندی از مشتریان یا شرکای تجاری خود را دارد؟ آیا این شرکت سابقه فعالیت غیرقانونی دارد؟ آیا به طور قانونی ثبت شده است؟ این شرکت با چه کسانی کار می کند؟ این شرکت چگونه به جامعه کمک کرد؟
  3. اندازه و رشد شرکت دانستن اندازه شرکت بسیار مهم است. دفاتر کجا کار می کنند؟ چند دفتر دارند؟ در چند کشور چند نماینده / توزیع کننده مستقل با شرکت هستند؟ این همه مهم است. این نشان می دهد که شرکت چقدر پایدار است. اما مهمترین سوالی که باید پرسید این است که ، سرعت رشد شرکت چقدر است؟ رشد از اندازه مهمتر است. شرکت هایی وجود دارند که از دهه 1970 فعالیت خود را آغاز کرده اند و 7000،000 توزیع کننده مستقلی دارند و شرکتهایی نیز هستند که در اواخر دهه 1990 فعالیت خود را آغاز کرده اند و 6،000،000 توزیع کننده مستقل دارند. حالا کدام شرکت باید درگیر شود؟ به اشتراک گذاشتن با شرکت دوم هوشمند است.
  4. محصولات نوع محصولاتی که شرکت می فروشد نیز مهم است. باید بدانید که بازاریابی شبکه ای در واقع وجود گروه بزرگی از توزیع کنندگان برای تبلیغ و بازاریابی یک محصول در بازار و سهم سود حاصل از فروش آن محصولات است. این بدین ترتیب است که شرکت زنده می ماند و توزیع کنندگان امرار معاش می کنند. همه ما باید اعتراف کنیم که همه محصولات یک چیز را نمی فروشند. وقتی نگاه می کنیم موفق ترین بازاریاب شبکه شرکت های خارج از کشور ، محصولی هستند که در هر یک از زمینه های زیر تبلیغ می کنند:
    1. محصولات بهداشتی و سلامتی (80٪ کل شرکتهای بازاریابی شبکه ای)

    2. خدمات مخابراتی
    3. تعطیلات
    4. سکه های طلا و نقره ، جواهرات (روند رو به رشدی است)
    5. آموزش (خودسازی ، آموزش مالی ، بازاریابی و غیره – روند رو به رشد)

    بنابراین بسیار مهم است که قبل از استفاده از این فرصت ، به محصولی که شرکت ارائه می دهد نگاه کنید. این محصول همچنین باید محصولی باشد که شما آن را دوست داشته باشید و به آن علاقه زیادی داشته باشید ، زیرا وقتی صحبت از فروش احساسات می شود ، قویتر از منطق است. هرچه درباره محصول خود محبت بیشتری داشته باشید ، فروش بیشتری نیز خواهید داشت.

  5. طرح جبران خسارت من برای کسب درآمد در بازاریابی شبکه ای بودم. پول جدی! فاصله! اگر شرکتی که در آن شرکت دارید پول خوبی برای ساخت شرکت به شما پرداخت نمی کند ، پس من جدی فکر می کنم که باید به جای دیگری بگردید. شما قبض هایی برای پرداخت و ارسال فرزندان خود به بهترین مدارس دارید. وقتی یک نفر فرصت بازاریابی شبکه ای را داشته باشد ، چند دلار می توانید بدست آورید؟ 5 دلار ، 10 دلار ، 30 دلار ، 100 دلار ، 1000 دلار؟ من شرکت هایی را می شناسم که هنگام استخدام یک نفر تا سقف 1700 دلار پرداخت می کنند. البته او مجبور است محصولی را خریداری کند که بیش از 1700 دلار باشد ، اما سلام! مردم برای خرید وسایل گران قیمت پول دارند. من در مورد شما نمی دانم ، اما واقعاً فکر نمی کنم ارزش این را داشته باشد که در شرکتی شرکت کنید که مجبورم چند نفر را با مبلغ کمی دلار استخدام کنم در حالی که می توانم ده برابر این درآمد را با یک نفر کسب کنم. این یک راز است که من در بازاریابی پیدا کردم ، اگر مصرف کننده ارزش زیادی برای محصول ببیند ، حتی اگر یک محصول 1000 دلاری باشد ، پس او از خرید محصول خوشحال است و گاهی التماس می کند (ماشین مثال خوبی است).
  6. آموزش: این یک واقعیت مشهور است که بهترین آموزش تجارت را باید در یک شرکت بازاریابی شبکه ای یافت و نه در یک مدرسه بازرگانی. من پیشنهاد می کنم کتاب رابرت کیوساکی را بخرید ” دانشکده مدیریت بازرگانی “برای درک بیشتر آن تنها در بازاریابی شبکه ای که در آن شما می توانید یک ماشین ظرفشویی را بدون حتی یک مدرک دانشگاهی پیدا تبدیل به یک میلیونر در کمتر از 5 سال است. این واقعا مهم است که این شرکت شما در شرکت می شود این آموزش به شما از جایی که شما را به جایی که می خواهید به آن بروید دریافت کنید.”
  7. شما هستید: این مهمترین عامل موفقیت در بازاریابی شبکه ای است. اگر می خواهید آن را با بازاریابی شبکه ای بزرگ کنید ، با شخص در آینه همراه شوید. آیا واقعاً می خواهید چنین کاری انجام دهید؟ آیا آنچه لازم است دارید؟ آیا دوست دارید قلب و روح خود را در کار خود بگذارید؟ پاسخ همه موفقیت های شما در درون شما نهفته است. دیگر به جستجوی جای دیگر نپردازید. فقط 10٪ از افراد در بازاریابی شبکه ای درآمد خوبی کسب می کنند و زندگی رویاهای خود را می گذرانند. بقیه جا می گیرند و از همه چیز به جز خودشان شکایت می کنند. “وقتی پشت خود را با بوقلمون می مالید نمی توانید با عقاب پرواز کنید. “شما باید انتخاب کنید که عقاب باشید یا بوقلمون. شما نمی توانید هر دو باشید!

اکنون این سال همچنان باقی است. آیا QNet قانونی است یا فقط کلاهبرداری دیگری است؟ من با مرور هفت نکته به این سوال پاسخ خواهم داد.

  1. سن شرکت: QNet از سال 1998 وجود دارد (دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ است) و باعث می شود این شرکت پایدار باشد و 10٪ از شرکتهایی را که بیش از 10 سال زنده مانده اند واجد شرایط است.
  2. اعتبار: آیا QNet قابل اعتماد است؟ اجازه بدید ببینم –
    1. 2000 و 2002 – از نزدیک با واتیکان برای ایجاد یک سکه یادبود برای ژان پل دوم – کار با دولت اندونزی و امن حمایت از سوراخ بشگه رابستن هتا یادبود سکه از طرف جناب مگاواتی Sukanoputri – رئیس جمهور سابق اندونزی
    2. 2001 – سازمان غذا و کشاورزی / سازمان ملل متحد QNet را به عنوان توزیع کننده انحصاری برنامه سکه های طلای خود برای ایجاد آگاهی از گرسنگی در جهان در بین مردم منصوب کرد.
    3. 2003 – حامی مالی اصلی جام جهانی فدراسیون بین المللی بدمینتون (IBF) در بیرمنگام ، انگلستان.
    4. 2006 – همکاری با FIFA برای تبدیل شدن به توزیع کننده رسمی برنامه سکه جام جهانی FIFA 2006 و برنامه سکه FIFA Centennial – حمایت مالی از تیم فوتبال برزیل در جام جهانی 2006 – حامی مالی اصلی جام جهانی فدراسیون بین المللی بدمینتون (IBF) که در مادرید ، اسپانیا برگزار شد.

    و خیلی بیشتر. این شرکت در بسیاری از امور دخیل بوده است ، از ورزش ، جلسات دولت و کمک های مالی به بسیاری از کشورهای آسیا و آفریقا حمایت مالی کرده است. ذکر همه موارد خارج از محدوده این مقاله است. این به وضوح نشان می دهد که شرکت واجد شرایط دومین نکته مهمی است که شما باید در یک شرکت بازاریابی شبکه ای به آن توجه کنید.

  3. اندازه و رشد شرکت: QNet اکنون 6 میلیون نماینده مستقل دارد و به بیش از 180 کشور در سراسر جهان گسترش یافته است. این شرکت تنها 12 سال قدمت دارد. 6 میلیون در 12 سال ، این رقم شگفت انگیزی است. این به وضوح نشان می دهد که رشد شرکت بسیار خوب است.
  4. محصول: QNet سلامتی ، مخابرات ، جواهرات ، سکه ها (سکه های طلا و نقره) و تعطیلات را ارتقا می دهد. همانطور که مشاهده می کنید ، این محصولات داغترین روندها هستند. آنها مخاطبان عظیمی را شکار کرده اند که محصولاتشان را دیوانه وار به فروش می رسانند!
  5. طرح جبران خسارت: تعداد کمی از شرکت ها در مورد غرامت خود ، هزینه های هنگفتی می پردازند. وقتی می گویم پول نقد هنگفتی منظور من برای هر شخصی که استخدام می کنید تا 1000 دلار است. خوب ، شرکت QNet بسته به محصولی که خریداری یا خریداری کرده اید شخصی را تعیین می کنید بین 30 تا 1700 دلار آمریکا پرداخت می کند. من در مورد شما نمی دانم اما اگر از من بخواهید ، 1700 دلار برای هر شخصی که استخدام می کنم پول خوبی است. چه تعداد شرکت این مبلغ را پرداخت می کنند؟ کمی. یک مزیت بزرگ دیگر در مورد QNet این است که وقتی یک محصول یکبار مصرف می کنید ، تجارت مادام العمر دارید. تنها پولی که سالانه 10 دلار برای دفتر مجازی خود پرداخت می کنید.
  6. آموزش: QNet یک شرکت خواهر به نام دارد پنجم. هدف The V حمایت و پشتیبانی و آموزش کل شبکه 6 میلیون نفری QNet است. آنها دفاتر خود را در مناطق مختلف جهان ارائه می دهند و مواد آموزشی و آموزشی را ارائه می دهند. آنها آموزشهای ویدئویی بسیار قوی تولید می کنند و کنفرانسهای مختلفی را در مناطق مختلف جهان برگزار می کنند. در ژوئن سال جاری ، آنها میزبان کنفرانسی بودند که بیش از 8000 نفر از 70 کشور مختلف در آن شرکت کردند و آن را به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی های تجاری که در مالزی برگزار شده است. این نشانه خوبی است. با این آموزش می توانم به شما اطمینان دهم که زندگی هرگز مانند گذشته نخواهد بود.
  7. شما هستید!: حال س Theال این است که آیا می توانید در QNet موفق باشید؟ آیا آنچه لازم است دارید؟ آیا حاضرید هزینه موفقیت را بپردازید. گفته می شود که برنده شدن در لاتاری برای خرید بلیط لاتاری مستلزم خروج از خانه است. شما می توانید در یک شرکت عالی باشید که یک برنامه جبران خسارت کامل دارد ، اما اگر این اندازه گیری را انجام ندهید ، هیچ اتفاقی نمی افتد. امیدوارم اکنون پاسخی در مورد قانونی بودن یا کلاهبرداری QNet داشته باشید. فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام جواب را به خودتان بدهید. شما سهم من را انجام دادید. قسمت شما این است که ذهن شما این را پردازش کند و تصمیم بگیرد. حلال یا کلاهبرداری؟

امیدوارم این مقاله مفید واقع شده باشد. برای گذاشتن کامنت در زیر راحت باشید. بهم بگو به چی فکر می کنی. QNet – قانونی است یا کلاهبرداری؟ اگر این اطلاعات را دوست دارید ، لطفاً آن را با همه دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برای شما آرزوی موفقیت می کنم ،

مربی بازاریابی آنلاین و تجارت ،

دکتر.. خوشحال خوشحال – در بانک می بینیم!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا