[ad_1]
باورت میشه؟ 1.8 میلیارد نفر تا سال 2025 از کلاس مصرف کنندگان شروع می کنند و هزینه های سالانه حدود 30 تریلیون دلار خواهد بود. بله بازارها قطعاً از استثنایی ترین دسترسی در سراسر جهان برخوردار خواهند شد. خریداران خریدهای بین المللی خود را دو برابر می کنند و بازرگانان باید به طور جدی بدون توجه به مشکلات خود به دلایل قانونی یا مالی گسترش در مقیاس بین المللی را بررسی کنند. بین المللی سازی هر تجارت الکترونیکی محدود به ترجمه وب سایت موجود به زبانهای مربوطه تنظیم هزینه های حمل و نقل بین المللی و اجرای یک کمپین جدید Google AdWords نیست. این چیزی بیش از این است.
اداره آمار اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) می گوید که جمهوری چک در حال حاضر بیشترین سهم را در کل حجم تجارت جهانی در بخش تجارت الکترونیکی دارد زیرا تجارت الکترونیکی 24٪ از درآمد کل کشور را به خود اختصاص می دهد. لوکزامبورگ ایرلند سوئد انگلستان مجارستان نروژ فنلاند مالت اسلوونی و اسپانیا کشورهایی هستند که در خریدهای آنلاین در انتهای رتبه بندی قرار دارند. از این رو توزیع کنندگان آنلاین شروع به اجتناب از بین المللی شدن در چنین کشورهایی کرده و در عوض با امنیت در کشورهای اروپای شرقی کشورهای اسکاندیناوی یا انگلستان فرود می آیند. در اینجا چند نکته تخصصی برای بین المللی سازی هر تجارت الکترونیکی آورده شده است.
- مواجهه با بازارهای هدف:
- داده های مهم بازار را جمع آوری کنید
- محصولات و مشتری ها را پیدا کنید
- راحتی پرداخت
- روش های مختلف پرداخت ترجیح داده می شود
- ورود به بازار
- پتانسیل خود را نشان دهید
- ارزیابی سرمایه گذاری
- خطوط تولید مناسب
- USP های خاص کشور را ایجاد کنید
- به روز رسانی مداوم
یکی از مراحل مهم در بین المللی سازی هر تجارت الکترونیکی شناخت مشتریان بین المللی شما نحوه خرید خرید و همچنین نفرت یا نفرت خاصی نسبت به هر دسته یا کالای خاصی است و اگر این مشق شب را انجام داده باشید کاملاً به خود شما بستگی دارد.
شما باید این استراتژی را با مشاهده داده های داخلی خود و تلاش برای مقایسه آنها با بازار بین المللی شروع کنید. شما باید به یک نتیجه برسید: کدام کشورها افرادی هستند که محصولات شما را خریداری می کنند با چه قیمتی و انتظارات دیگر آنها چیست.
مشتریان در هنگام کار با بین المللی سازی مهمترین هستند زیرا آنها تنها کسانی هستند که محصولات شما را خریداری می کنند و به شما کمک می کنند هزینه های خود را گسترش دهید. بنابراین تحقیق در مورد مشتریان و محصولاتی که آنها به خرید عادت دارند به شما کمک می کند تا از سطح تخصص و کیفیت آنها مطلع شوید.
اکنون که سه مورد فوق را با موفقیت انجام داده اید زمان پرداخت است و باید واقعاً به چگونگی پرداخت پول فکر کنید. این یک مرحله مهم است زیرا اگر راحتی در پرداخت هزینه وجود نداشته باشد مشتریان وب سایت شما را رها می کنند و شما به دلیل اینکه سایت شما در سیستم پرداخت مورد نظرشان نمی گنجد ضرر مصرف کننده احتمالی را از دست می دهید.
در هلند 60٪ با بدهی مستقیم پرداخت می شود. در آلمان 46٪ از طریق انتقال بانکی بصورت آنلاین پرداخت می کنید. مبلغ بسته به جهت کشور متفاوت است اما آنچه مهم است این است که مردم ترجیح می دهند با ارز محلی خود پرداخت کنند. بنابراین ارائه دهندگان پرداخت باید ارزهای مختلف را در روش های پرداخت خود قرار دهند یا اگر این مورد را ارائه نمی دهند به مشتریان تبدیل ارز می كنند تا بتوانند بررسی كنند و پرداخت كنند.
اولین برداشت بهترین برداشت است و به همین دلیل است که اگر ورودی خود را به روشی مناسب برنامه ریزی کرده باشید تأثیر کار شما برای مدت طولانی ادامه خواهد یافت. بهترین راه شروع كوچك در بازار آنلاین موجود برای بهبود حضور وب محلی در كشورهای خاص است. گزینه پیشرفته تر ایجاد وب سایتی است که برای جلب مشتری خاص در خارج از کشور طراحی شده است. این می تواند شامل سرمایه گذاری در یک نام دامنه محلی نیز باشد. از این طریق در ابتدا تلاش زیادی نخواهید کرد و خواهید توانست دوره شروع تجارت جدید خود را در کشورهای دیگر مدیریت کنید.
یک گزینه کمی پیشرفته تر برجسته کردن توانایی پذیرش سفارشات بین المللی با اطلاعات مربوط به کشورهای ارائه شده و هزینه حمل و نقل است. پس از کسب تجربه بیشتر می توانید لیست محصولات خود را با ارزهای محلی در نظر بگیرید. آزمایش ویژگی هایی مانند ترجمه متن تبدیل ارز و محاسبه هزینه های تحویل قبل از اجرای آنها در وب سایت بسیار حیاتی است.
هر پروژه بین المللی سرمایه گذاری قابل توجهی دریافت خواهد کرد یا توسعه به معنای واقعی کلمه شکست خواهد خورد. بسیاری از مسائل پرهزینه و زمان باید در نظر گرفته شود: استراتژی بازاریابی خاص کشور خدمات اضافی به مشتری و حتی نیاز به سیستم IT شامل ERP و CRM.
برای بین المللی سازی موفقیت آمیز تجارت تجارت الکترونیکی مهم است که قبل از تجزیه و تحلیل فهرست اولیه و فعالیت مرور تجزیه و تحلیل کنید. توضیح محصول به روشی کوتاه شیرین اما م effectiveثر برای مشتریان محلی بهترین راه برای اطمینان از تفاوت فروشگاه اینترنتی شما با مارک های دیگر است.
پیشنهادات بی نظیر فروش (USP) عامل اصلی در بین المللی سازی تجارت الکترونیکی است. اگر یکی از رقبای شما سرویس فوق العاده سریع را به عنوان یک گزینه ارائه می دهد حداقل باید به همان سرویس دسترسی داشته باشید یا سعی کنید آن را دور بزنید. هرچه برابری مشتری را بهتر لمس کنید تجارت شما موفقیت بهتری خواهد داشت.
مهم این است که وب سایت خود را مرتباً به روز کنید زیرا با ایجاد محتوای جدید و جذاب به طور منظم هر روز دلیلی برای خرید در اختیار مشتریان خود قرار می دهید. این در نهایت سرعت عملکرد کلی پورتال تجارت الکترونیک شما را تسریع می کند.
علی رغم موانع زبانی در بین مردم اقتصاد به تدریج در حال رشد است. بین المللی شدن تجارت تجارت الکترونیکی تأثیر عمده ای در سالهای آینده خواهد داشت.
[ad_2]