آموزش تحقیقات بالینی – مشاوره توسعه و جایگذاری

[ad_1]

CES | آموزش

در سعادت شما موفقیت ما نهفته است … مسیرهای جدیدی برای یک حرفه موفق پیدا کنید.

درباره Iclinicaa ..

Iclinicaa Consultancy Services Pvt Ltd (ICS) در سال 2015 تاسیس شد و در بنگلور و چنای فعالیت تجاری دارد. ICS با رویکردی بسیار آسان برای استفاده و مبتنی بر فرآیند ، خدمات مشاوره و توسعه نرم افزار با کیفیت بالا را به شرکت ها ارائه می دهد

امروزه ، فضای اشتغال ناشی از نوآوری در فناوری و انتظارات مشتری است. از شرکت ها انتظار می رود که آموزش و خدمات با کیفیت را در اسرع وقت و کارآیی ارائه دهند ، تجربه سفارشی را به مشتری ارائه دهند و خلاقیت خود را حفظ کنند.

این یک شعبده بازی روی حیله و تزویر است ، اما یکی از بهترین روش ها برای انعطاف پذیری بیشتر شغل و تغییر شکل شغلی ، برون سپاری فناوری اطلاعات است. برون سپاری به شما کمک می کند تا به سرعت با شرایط متغیر سازگار شوید ، به رشد پاسخ دهید و دسترسی به تجارت جهانی خود را بهبود ببخشید. ما به شما کمک می کنیم درک کنید ،

جزئیات برنامه های تحقیق بالینی ، مدیریت داده های بالینی ، نظارت بر دارو و سیستم تجزیه و تحلیل آماری (SAS) با ارائه طیف گسترده ای از برنامه های آموزشی با تجربه جامع. ما در اینجا هستیم تا طیف گسترده ای از فرصت های شغلی را برای فارغ التحصیلان با سوابق مختلف آموزشی – MBBS ، MBBS ، MBBS ، داروسازی ، پرستاری ، مهندسی و علوم زندگی (BSc و MSc) فراهم کنیم. ما به شما ایمان داریم و بنابراین شما می توانید از ما نیز همین انتظار را داشته باشید.

Iclinicaa Consultancy Services Pvt Ltd (ICS) ، یک آکادمی آموزش شرکتی برای متخصصان علوم زندگی در تحقیقات بالینی و دوره های آموزشی مرتبط است. ما به شما کمک می کنیم با ارائه طیف گسترده ای از برنامه های آموزشی با تجربه جامع ارائه خدمات تحقیق بالینی مفهومی ، درمورد تحقیقات بالینی ، مدیریت داده های بالینی ، فارماکوویژانس و برنامه نویسی SAS به طور مفصل درک کنید.

IClinicaa ، آخرین کمکها را به منظور ایجاد درخشش در آموزش شغلهای تحقیقاتی بالینی جهت ورود به صنعت با آموزش کامل ، دانش و اطمینان ، تضمین می کند.

چشم انداز و ماموریت:

برای تشویق فارغ التحصیلان به ایجاد تنوع در مشاغل

برنامه ریزی م managementثر ، مدیریت زمان و رفتار هدفمند را نشان دهید

برای همگام شدن با چالش فعلی در یک دنیای رقابتی

برنامه های خدمات حرفه ای را بهبود ببخشید

برای ایجاد راهی برای یک حرفه موفق

جایگذاری واقعی

یک عمل تحقیق اخلاقی را اعمال کنید

شهرت ما بی عیب و نقص است. اما حرف ما را خیلی جدی نگیرید – به توصیفات ما مراجعه کنید

در هند یکی از سریعترین بخشهای رشد در چند سال اخیر است. هند سرزمینی از تنوع است که در آن آیورودا ، اونانی ، سیدا و هومیوپاتی با همان اشتیاق مانند درمان آلوپاتی تمرین می کنند ، همچنین می توان مطالعات بالینی را انجام داد تا به راحتی رژیم های مختلف دارویی جایگزین را ارزیابی کرد.

تقاضای زیادی برای متخصصین تحقیقات بالینی وجود دارد زیرا هند در حال جلب پیشنهادات قراردادی دو طرفه برای سازماندهی و انجام آزمایشات بالینی است و بسیاری از كارآفرینان نیز به سمت ایجاد سازمانهای تحقیقات بالینی (CRO) خود پیش رفته اند و آنها را به عنوان گزینه شغلی عالی با پتانسیل رشد بسیار زیاد معرفی كرده اند. شکاف زیادی در عرضه و تقاضای نیروی انسانی آموزش دیده وجود دارد.

هر داروخانه ، بیوتکنولوژی ، پزشک و دانش آموخته علوم زندگی به راحتی می توانند در تحقیقات بالینی شغل پیدا کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا