از مفهوم به سایت

[ad_1]

شما تصمیم گرفته اید یک وب سایت برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود ایجاد کنید. بیشتر و بیشتر افراد جستجوی اطلاعات خود را به صورت آنلاین آغاز می کنند بنابراین داشتن یک وب سایت مرحله منطقی بعدی است. اما بدون مهارت و دانش توسعه وب چگونه می توان وب سایتی ایجاد و به بازار عرضه کرد؟

برای کمک به تجارت آنلاین خود این مراحل را جمع آوری کرده ایم:

مفهوم سایت

• نام دامنه را انتخاب و ثبت کنید

• نوشتن طرح سایت

• یک الگوی وب سایت دریافت کنید

محل

• محتوای وب سایت خود را بنویسید

استفاده از وب سایت خود را آسان کنید

• یک سیستم تجارت الکترونیکی ایجاد کنید

حضور آنلاین

• یک میزبان وب انتخاب کنید

• وب سایت خود را تنظیم کنید

• بازاریابی وب سایت خود را

1. مفهوم سایت

یک نام دامنه انتخاب کنید و آن را ثبت کنید

نام دامنه شما باید نمایانگر تجارت شما باشد و هجی کردن و یادآوری آن آسان باشد. نام شرکت شما انتخاب آشکاری است اما اگر نام طولانی است ممکن است بخواهید از یک نسخه کوتاه شده استفاده کنید.

پسوند نام دامنه بخشی است که بعد از قسمت اصلی نام و دوره می آید. نام های Dot com (.com) بیشترین محبوبیت را برای شرکت ها دارند. اگر تجارت شما برای کشوری خارج از ایالات متحده است برنامه افزودنی مخصوص کشور به نشان دادن این کمک می کند. در برنامه های افزودنی دامنه خاص کشور قوانینی مربوط به کشوری که شما نمایندگی آن هستید وجود دارد از جمله اینکه در آن کشور اقامت دارید یا در آن کشور تجارت ثبت شده ای دارید.

برای دیدن نام دامنه موجود به Whois Source بروید (http://www.whois.sc/) یا ثبت نام دامنه ای را که انتخاب می کنید. منبع Whois دارای یک ابزار چرخش نام است که در صورت استفاده از نام مورد نظر شما اشکال مختلف نام را نشان می دهد.

پس از انتخاب نام دامنه آن را در اسرع وقت با ارائه دهنده دامنه ارزان قیمت خود ثبت کنید (http://www.lowpricedomains.com). ممکن است روز بعد در دسترس نباشد. قبل از انقضا اطمینان حاصل کنید که آن را تمدید کنید – هویت شرکت شما با این نام مرتبط می شود.

نقشه سایت را بنویسید

چه محتوایی در وب سایت خود می خواهید؟ این صفحات برای اکثر وب سایت های تجاری استاندارد است:

• صفحه نخست

• اطلاعات در مورد ما

• زنگ زدن

اگر فقط چند محصول یا خدمات ارائه دهید پس یک صفحه به ازای هر محصول یا خدمات به خوبی انجام می شود. از طرف دیگر اگر شرکت شما گروهی از محصولات یا خدمات را ارائه دهد اگر محصولات یا خدمات را در یک فهرست جداگانه برای هر گروه گروه بندی کنید پیمایش در سایت آسان تر خواهد بود.

محتوای خوب وب سایت نه تنها به بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند تا در مورد محصولات یا خدمات شما تصمیم بگیرند بلکه به افزایش بازدید وب سایت شما نیز کمک می کند. برای مثال اگر ویجت های بنفش می فروشید صفحه ای در مورد نحوه استفاده از ابزارک های بنفش باعث بازدید بیشتر سایت شما از طریق موتورهای جستجو می شود. این همچنین محتوایی را فراهم می کند که سایر مدیران وب ممکن است به آنها پیوند دهند و همچنین پوسترهای انجمن ها.

با تنظیم برنامه سایت آماده مرحله بعدی هستید.

یک الگوی وب سایت دریافت کنید

الگوهای وب سایت از پیش ساخته شده (http://www.templatetour.comاز نظر کیفیت متفاوت است اما می تواند به صورت سفارشی در وقت شما صرفه جویی کند. اگر قصد خرید الگوی وب سایت از پیش ساخته شده را دارید هنگام انتخاب الگو این ویژگی ها را در نظر بگیرید:

آیا طراحی تصویری حرفه ای متناسب با تجارت شما ارائه می دهد؟

• آیا صفحات در یک زمان معقول بارگیری می شوند؟

آیا طراحی در تمام وضوح صفحه و محبوب ترین مرورگرها خوب به نظر می رسد؟

آیا این قالب با یک سازنده سایت همراه است که محتوای شما را کنترل می کند؟

اگر ترجیح می دهید یک الگوی وب سایت اصلی داشته باشید اما مهارت طراحی وب ندارید توصیه می کنیم یک طراح وب حرفه ای استخدام کنید ([http://design.websitesource.com]) برای انتخاب یک طراح وب به نمونه کارهای مختلف طراحان وب نگاهی بیندازید تا ببینید کدام یک از وب سایت ها دارای معیارهای فوق هستند و با سلیقه شخصی شما سازگار هستند.

2. مکان

محتوای وب سایت خود را بنویسید

خوانندگان وب با خوانندگان چاپ متفاوت هستند. خوانندگان وب می خواهند بلافاصله بدانند که آیا صفحه حاوی اطلاعاتی است که به دنبال آن می گردند. در غیر این صورت آنها می توانند از دکمه بازگشت برای رفتن به سایت دیگری استفاده کنند.

می توانید برای نوشتن مطالب وب سایت خود یک نویسنده متن استخدام کنید در غیر این صورت ممکن است طراح وب شما با یک نویسنده وب کار کند. یا می توانید محتوای وب سایت خود را بنویسید.

نکاتی برای نوشتن برای وب:

• محتوای خود را با عنوان ها و زیرعنوان ها سازماندهی کنید.

• در مورد موضوع هر صفحه در نزدیکی بالای هر صفحه به خوانندگان بگویید.

• نوشتن جملات روشن و مختصر در پاراگراف کوتاه یا فرم ضد گلوله.

• برای نمایش داده هایی مانند مقایسه محصول و قیمت از جداول استفاده کنید.

جزئیات مربوط به محصولات و خدمات خود را ارائه دهید. تصور کنید که اگر می خواهید محصولات یا خدماتی را که ارائه می دهید جستجو می کنید بدانید و این اطلاعات را به راحتی در دسترس وب سایت خود قرار دهید.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بخش عمده ای از نوشتن وب است. در کل مطالب خود و به طور خاص در عناوین و عناوین از کلمات کلیدی (کلماتی که افراد برای یافتن اطلاعات وارد موتورهای جستجو می کنند) استفاده کنید. استفاده از کلمات کلیدی همچنین به افراد کمک می کند تا اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند.

استفاده از وب سایت خود را آسان کنید

هنگامی که بازدید کنندگان وب سایت شما به وب سایت شما آمدند شما می خواهید آنها احساس راحتی کنند و وقت خود را صرف خواندن مطالب کنند. اگر خواندن یا پیمایش سایت شما دشوار باشد بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما شامل موارد زیر است:

• اندازه قلم قابل خواندن

• کنتراست واضح بین قلم و رنگ زمینه

• پیوندهایی به صفحات اصلی که یافتن آنها از هر صفحه ای آسان است

پیوندهایی در سرتاسر سایت که بازدیدکنندگان را به مراحل بعدی می کشاند – جزئیات بیشتر درباره محصولات یا خدمات شما صفحات سفارش و اطلاعات تماس

یک سیستم تجارت الکترونیکی راه اندازی کنید

اگر محصولات یا خدمات خود را در وب سایت خود می فروشید به موارد زیر نیاز دارید:

• نرم افزار سبد خرید آنلاین تا افراد بتوانند سفارش دهند

• یک حساب بازرگان برای رسیدگی به معاملات پرداخت آنلاین

• یک درگاه پرداخت برای اتصال سبد خرید شما و موسسات مالی درگیر در فروش

• یک گواهی SSL (لایه سوکت امن) برای ایجاد اتصال ایمن هنگام دریافت اطلاعات کارت اعتباری

برای فروش کم حجم پی پال ممکن است مقرون به صرفه تر از حساب تجاری باشد و نیازی به درگاه پرداخت یا گواهی SSL ندارد.

سبد خرید از کالاهای اساسی گرفته تا آنهایی که گزینه های پیشرفته تری دارند متغیر است. برخی از ارائه دهندگان حساب بازرگان یک درگاه پرداخت با حساب های بازرگان خود دارند که روند راه اندازی فروشگاه آنلاین را ساده می کند.

3. حضور در اینترنت

یک میزبان وب انتخاب کنید

انتخاب یک میزبان وب خوب برای حضور آنلاین شما ضروری است. اگر سایت شما دائماً خراب است یا در صورت نیاز نمی توانید از مشتری پشتیبانی بگیرید وب سایت شما نمی تواند برای شما خوب کار کند.

هنگام انتخاب میزبان وب به تنهایی به قیمت نگاه نکنید. این عوامل را نیز در نظر بگیرید:

آیا افراد حامی سریع و مفید هستند؟

آیا می توانید در هر زمان به راحتی به پشتیبانی دسترسی پیدا کنید؟

• آیا این شرکت سابقه خوبی در زمینه به روزرسانی سرور دارد؟

آیا بسته های میزبانی فضا برای رشد سایت شما فراهم می کند؟

علاوه بر این به دنبال ویژگی های خاص مورد نیاز وب سایت خود مانند الگوهای وب سایت یا پشتیبانی از راه حل های خاص تجارت الکترونیکی باشید. منبع وب سایت میزبان (http://www.websiteource.comشامل این ویژگی ها و موارد دیگر:

• صدها الگو برای انتخاب با Site Studio – هیچ دانش HTML لازم نیست

• یک کارت خرید مشترک و گواهی SSL موجود در حساب ها

• محتوای وب سایت رایگان که مشتریان می توانند در سایت های خود ارسال کنند

• داشبورد بازاریابی با ابزارهایی برای کمک به بازاریابی و نظارت بر وب سایت

پس از داشتن حساب میزبانی وب آماده ورود به اینترنت هستید.

وب سایت خود را تنظیم کنید

شما نام دامنه مدل وب سایت محتوای خود سیستم تجارت الکترونیکی و میزبان وب خود را دارید. حالا چی؟

آن را سرهم کن.

نام دامنه شما هنگام راه اندازی حساب میزبانی وب خود میزبان وب دو نام برای سرورهای خود به شما داد. این نام ها باید در نام دامنه باشد تا نام دامنه شما به وب سایت شما اشاره کند.

برای افزودن سرورهای نام به رکورد نام دامنه خود به ثبت نام دامنه خود در ثبت نام دامنه خود وارد شوید و به دنبال دو قسمت مجزا نام سرورها یا DNS (سرورهای نام دامنه) یا فقط اصلی و ثانویه باشید نامهای سرور نامی را که میزبان وب به شما داده است وارد کنید و روی به روزرسانی کلیک کنید. (مراحل دقیق ممکن است بسته به ثبت نام دامنه شما متفاوت باشد.)

اگرچه نام دامنه ها برای مراجعه به وب سایت 24 ساعت یا بیشتر طول می کشید اما این فرآیند اغلب در عرض یک ساعت یا همین الان انجام می شود.

محتوای وب سایت شما طراح وب شما می تواند محتوا را در HTML برای شما قالب بندی کرده و به هر صفحه وب اضافه کند. اگر از یک الگوی از پیش ساخته شده با یک سازنده وب سایت استفاده می کنید می توانید خود محتوا را اضافه کنید.

وب سایت شما اگر صفحه کنترل شما از ویژگی بارگذاری فایل برخوردار است می توانید صفحات وب خود را از طریق برنامه FTP (File Transfer Protocol) بارگذاری کنید. اگر سایت شما دارای سیستم تجارت الکترونیکی است می توانید پس از بارگذاری پرونده های صفحه خود آن را تنظیم کنید.

وقتی فکر می کنید وب سایت شما مخاطب آماده است آن را بررسی کنید بررسی کنید و بررسی کنید:

• آیا همه پیوندها کار می کنند؟

آیا بازدید کنندگان شما می توانند با کمترین کلیک به راحتی اطلاعات را پیدا کنند؟

• اگر سبد خرید دارید آیا آن روان کار می کند؟

• آیا تمام جزئیات بازدیدکنندگان خود از جمله اطلاعات تماس را ارائه داده اید؟

بازاریابی وب سایت خود را

اگر آن را بسازید آنها می آیند – اما تنها در صورت اطلاع از آن.

به افراد کمک کنید سایت شما را آنلاین پیدا کنند:

سایت خود را به موتورهای جستجو ارسال کنید

([http://www.marketingcontrolpanel.com])

• دایرکتوری های آنلاین مرتبط را پیدا کرده و سایت خود را به آنها تحویل دهید.

• اگر می خواهند به سایت شما پیوند دهند از مدیران وب محتوای مرتبط بپرسید.

• نام وب سایت خود و پیوندی به آن را در خط امضای خود برای همه ایمیل های خروجی قرار دهید.

• در انجمن ها و گروه های خبری شرکت کنید و نام سایت خود و پیوندی به آن را در خط امضای پست های خود قرار دهید.

نام دامنه سایت خود را به صورت آفلاین نیز به اشتراک بگذارید:

• آن را روی کارت های ویزیت و لوازم التحریر چاپ کنید.

• آنها را در فروشگاه یا محل کار خود نمایش دهید.

• آن را با حروف خودروی شرکت خود اضافه کنید.

• آن را روی هر یک از اقلام هدیه شرکت قرار دهید.

• آن را در هر تبلیغ قرار دهید.

محتوای وب سایت خود را به روز نگه دارید به افزودن محتوای جدید ادامه دهید و نام دامنه خود را بیشترین نوردهی را برای خود ایجاد کنید. و رشد کسب و کار خود را تماشا کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا