استخدام آنلاین برای ماندن در اینجا است

[ad_1]

موبایل

روزهایی که مردم عادت داشتند لیست مشاغل روزنامه ها را محاصره کنند و منتظر تماس مصاحبه باشند ، گذشته است. RK Sachdeva ، مدیرعامل Tecumseh India Pvt Ltd. می گوید: یافتن کار در هند پس از ورود وب به دامنه عمومی بسیار آسان شده است. وی اضافه می کند که استخدام الکترونیکی نقش عمده ای در استخدام نیروی کار 2000 دارد که بخشی از شعبه هند در این شرکت چند ملیتی است.

ویکی پدیا “شبکه جهانی وب” را به عنوان یک فضای اطلاعاتی جهانی برای خواندن و نوشتن تعریف می کند. در واقع ، همین فضا است که ما را قادر ساخته است طی چند دقیقه با مردم سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و با آنها تعامل داشته باشیم. در میان این جمعیت از کاربران وب تعدادی از کارمندان و کارفرمایان هستند.

در دنیای امروز آزاد و جهانی سازی ، اینترنت بستر مشترکی برای تعامل و ارتباطات برای نیروی کار فراهم می کند. زمان در اقتصاد پیشرو نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و جذب الکترونیکی تضمین می کند استخدام روندی راحت است.

TV18 50٪ سهام JobStreet.com India را که یک شرکت جذب آنلاین است ، به دست آورده است. TimesJobs.com ، که بخشی از بزرگترین شرکت رسانه ای هند تایمز هند است ، از روابط خود با Career Builder از ایالات متحده جدا شده و به عنوان دومین آژانس استخدام آنلاین شناخته می شود. حقایقی از این دست این نکته را اثبات می کند که نیروی کار هند از وب برای بهبود چشم انداز شغلی خود استفاده می کند.

مزیت صاحب مشاغل

استخدام آنلاین تنها راهی است که کارفرما می تواند در چند دقیقه لیست شغلی خود را ارسال کند. پاسخ های دریافتی نیز سریع و دقیق است. مزایایی که کارفرمایان ارائه می دهند متنوع است. کارفرمایان این فرصت را دارند که کلیه شرایط و مشخصات لازم برای شغل را فراهم کنند. این اطمینان می دهد که فقط کسانی که واجد شرایط و توانایی هستند برای مصاحبه فراخوانی می شوند. از همان مراحل اولیه ، هر دو طرف دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند ، می دانند و تعریف می کنند. بنابراین زمان صرف شده برای استخدام تا 65٪ کاهش می یابد. همچنین ، در شرایط بحرانی ، شرکت ها می توانند از طریق درگاه های استخدام آنلاین ، نیازهای نیروی انسانی خود را برآورده کنند.

ویژگی جویای کار

افراد جویای کار همچنین می توانند CV خود را در سایت های شغلی قرار دهند و پاسخ سریع به برنامه های شغلی خود دریافت کنند. ممکن است از وضعیت شغلی فعلی خود راضی باشید ، اما همیشه می توانید بخشی از بازار کار باشید و به روزرسانی درباره گزینه ها و فرصت های بهتر را دریافت کنید. یکی همیشه این گزینه را دارد که لیست کارها را در صندوق ورودی خود مشاهده کند. از دردسر دویدن و انتظار برای تماس مصاحبه کننده جلوگیری می شود. ممکن است در دهلی نو نشسته باشید و به دنبال کار در بنگلور یا کلکته باشید. بنابراین موانع جغرافیایی شکسته شده است.

از تعصب و نابرابری جلوگیری کنید

پس از برقراری ارتباط بین کارمند و کارفرما ، اینترنت اطمینان می دهد که تبادل اطلاعات سریع بین آنها برقرار است. با همه نامزدها به طور مساوی رفتار می شود و شایستگی مبنایی است که فرد در آن شغل می یابد. بنابراین ، روند کار عادلانه است و کارمندان قربانی تعصب و ترجیحات شخصی نمی شوند. فقط نامزدهای با کیفیت با این روش مصاحبه می کنند. به همین ترتیب ، از آنجا که هیچ قانونی در مورد اینکه کدام شرکت ها مجاز به ارسال لیست مشاغل هستند ، وجود ندارد ، شرکت های کوچک و بزرگ مشابه یکدیگر هستند و می توانند از طریق همان رسانه ، نامزدهای واجد شرایط را جستجو کنند.

آماده سازی رزومه ، ارسال شغل ، تماس با مصاحبه و مذاکره درباره حقوق و دستمزد – روش استخدام به همان صورت باقی می ماند. اینترنت فقط اطمینان از کارآیی و سودمند بودن این فرآیند را برای کارمندان و کارفرمایان فراهم می کند.

از همه مهمتر ، کل این فرایند رایگان است. برای انتشار CV و عضویت در بازار کار نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه ای ندارید. این یک روش سودمند اقتصادی نیز برای کارفرمایان است.

انجمن اینترنت و موبایل هند یک بررسی در مورد اشتغال آنلاین انجام داد و نتیجه گرفت که انتظار می رود تعداد هندی هایی که به دنبال شغل آنلاین هستند در سال 2006-2007 بیش از 9.2 میلیون نفر باشد. این نشان می دهد که استخدام آنلاین قطعاً برای ماندن در اینجاست!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا