بازاریابی موتور جستجو (SEM) با شرایط Lyman

[ad_1]

Google | گوگل

بازاریابی موتور جستجو که به آن SEM نیز گفته می شود ، فرآیند خرید تبلیغات آنلاین است که به شما این امکان را می دهد تا هنگامی که مشتریان کلمات کلیدی خاصی را جستجو می کنند ، بلافاصله دید خود را با موتورهای جستجو افزایش دهید.

از بازاریابی موتور جستجو به عنوان SEM یاد می شود و این فرآیند فعال ایجاد یک کمپین تبلیغاتی با استفاده از موتورهای جستجو و هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاصی است که مشتری ممکن است هنگام جستجوی کالاها / خدمات ارائه شده توسط تجارت شما از آنها استفاده کند. گوگل ، بینگ ، یاهو و همه موتورهای جستجوی اصلی نوعی بازاریابی در موتور جستجو را ارائه می دهند که معمولاً در قالبی با عنوان پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) است. PPC به سادگی یک کمپین تبلیغاتی است که برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص توسط فردی تنظیم و مدیریت می شود.

راه اندازی و مدیریت یک کمپین PPC بسیار آسان است. کافی است با استفاده از موتور جستجوی دلخواه خود یک حساب کاربری ایجاد کنید ، سپس برای یک کمپین جدید ثبت نام کنید. به عنوان مثال با Google ، آن را AdWords می نامند. در کمپین خود ، می توانید عبارات کلیدی کلیدی مورد نظر خود را برای تعیین هدف ، و همچنین منطقه جغرافیایی خود را تعریف کنید. شما در حال تعیین مبلغ “پیشنهاد” برای این کلمات کلیدی هستید. هنگامی که مشتری ، که معیارهای جستجوی شما را برآورده می کند ، نتایج نشان داده شده را دریافت می کند ، می تواند بر روی تبلیغ شما کلیک کند یا خیر. هنگامی که تبلیغ شما ظاهر می شود ، این برداشت نامیده می شود. اگر کسی تبلیغ شما را کلیک کند ، مبلغ پیشنهاد از حساب شما کسر می شود.

به عنوان مثال ، اگر کلمه کلیدی “بهینه سازی موتور جستجو” را هدف قرار دهید و 0.50 دلار برای هر کلیک پیشنهاد دهید ، هر وقت تبلیغ شما ظاهر می شود و مشتری “کلیک” می کند ، آنها به وب سایت یا صفحه وب مشخص شده شما منتقل می شوند و حساب شما مبلغ پیشنهاد خود را کسر کنید.

همچنین می توانید بودجه روزانه تنظیم کنید. وقتی “کلیک” به این حد برسد ، تبلیغات شما اجرا نمی شود. شما همچنین می توانید روزها و زمان های دقیق نمایش تبلیغات خود را کنترل کنید. شما بر معیارهای مورد استفاده برای هدف قرار دادن مشتریان خود کنترل کامل دارید. SEM یک روش عالی برای سریع آوردن نام شما و هدایت بازدید به وب سایت شماست.

استفاده خواهم کرد که این دوباره “غذای ماهی” خواهد بود. اگر شرکت شما می خواهد غذای ماهی را به صورت آنلاین بفروشد ، مشتریان بالقوه باید بتوانند وب سایت شما را پیدا کنند. اگر مکان شما را پیدا کنند ، می توانند غذای ماهی را از شرکت شما خریداری کنند. اگر یک کمپین PPC به درستی تنظیم و مدیریت شده باشید ، مشتریان هنگام جستجوی “غذای ماهی” پیوندی را در بالای وب سایت شما مشاهده می کنند. اگر مشتری بخواهد روی پیوند به سایت شما کلیک کند ، مبلغی از پیش تعیین شده برای شما کسر می شود (این مبلغ چندین بار به جای دلار دلار اندازه گیری می شود). اکنون هزینه شده است تا این مشتری را به سایت خود برسانید. وقتی آنها به سایت شما می رسند و هر طور که دوست دارند پیدا می کنند ، می توانند غذای عالی ماهی را بخرند و نه سایر غذاهای ماهی را که رقبا ارائه می دهند.

یک کمپین PPC فقط بسته به منطقه خدماتی مورد نظر شما می تواند برای جلب مشتری در منطقه محلی شما ، در کل کشور یا حتی در سراسر جهان تنظیم شود. کلید یک کمپین موفق PPC این است که بدانید کدام کلمات کلیدی را هدف قرار دهید تا مشتریان واجد شرایط را به سایت خود هدایت کنید. اگر کلمات کلیدی شما خیلی عمومی باشد ، ترافیک دریافت خواهید کرد اما ممکن است بازدید با کیفیت بالا نباشد. مشتری ایده آل کسی است که آماده ، مایل و قادر به خرید باشد. روشی که مشتری می تواند برخی از این عوامل را تعیین کند.

به عنوان مثال مکان های دیگری مانند فیس بوک وجود دارد که شرکت ها می توانند در آن تبلیغات نیز کنند. سایت های مشتریان خود را پیدا کنید و خود را در مقابل آنها قرار دهید. ساده است!

مقالات دیگر افراد عادی من را در مورد SEO ، بهینه سازی ویدئو ، حضور وب و SEO در مقابل SEM حتماً بخوانید. شما همچنین می توانید وب سایت من را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید. با تشکر برای خواندن

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا