چشم انداز تجارت 2010 در SEM

[ad_1]

توییتر

بازاریابی موتور جستجو یا SEM ، یک روش بازاریابی اینترنتی است که تلاش می کند وب سایت ها را از طریق افزایش قابلیت مشاهده در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) از طریق استفاده از مکان های پرداخت شده ، تبلیغات و کمپین ها ، ارتقا دهد.

بازاریابی موتور جستجو پیشرفت در عرصه جدیدی را در شفافیت و مشاغل تجاری ایجاد می کند و چالش ها و فرصت های جدیدی را ایجاد می کند. امروزه همه انتظار دارند رابطه قابل اعتمادتر و قائم تری با شرکت ها به منظور افزایش رشد تجارت داشته باشند.

مشاغل اغلب از رسانه های اجتماعی و روش های دیگر برای تأسیس آینده انسانی خود ، پذیرش شفافیت و ایجاد روابط جدید با مشتریان خود استفاده می کنند. سوالی که پیش می آید ، “شرکت برای تحول و دستیابی به موفقیت در این عرصه جدید چه کاری می تواند انجام دهد؟”

تنظیمات گسترده ای که شبکه های اجتماعی در تجارت انجام می دهند عبارتند از:

o برای ایجاد روابط ، باید چند “تأیید رسمی” و تأییدیه های شخصی بیشتری را برای مشتریان بالقوه و مخاطبان هدف خود فاش کنید.

o به جای اعتماد به فعالیت های بزرگ ، کمپین های کوچکی ایجاد کنید. روابط واقعی ، قابل اعتماد و ارزشمندی ایجاد کنید زیرا امروزه افراد از طریق وب اجتماعی تجربیات خود را به اشتراک می گذارند.

o به روابط کارمندان خود که از طرف شرکت شما ایجاد می کنند اعتماد کنید که منجر به موفقیت طولانی مدت می شود.

o به جای برقراری ارتباط از طریق امکانات خود ، به مشتری خود اجازه دهید این کار را از طریق ابزار انتخابی خود انجام دهد ، یعنی از طریق وب اجتماعی.

با پیشرفت رسانه های اجتماعی ، انتظار می رود شرکت ها همچنین شفاف تر و شخصی تر شوند. در چنین سناریویی ، سایت های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک این نوع رسانه ها را ارائه می دهند. مشاغل باید برای ایجاد و حفظ روابط شخصی خود با شبکه های اجتماعی سازگار شوند. به جای اینکه هزینه های زیادی را برای تبلیغات نامزدی هزینه کنید ، کیفیت تعاملات خود با مشتریان خود را ارتقا دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا