بازاریابی دیجیتال: هر آنچه می خواهید بدانید

[ad_1]

آموزش | تلویزیون

ارائه پیشنهاد مناسب در زمان مناسب و در مکان مناسب – هوشمندانه با یک هدیه هیجان انگیز ، کوپن یا خدمات رایگان پشتیبانی می شود – قانون شماره 1 در حال حاضر بازاریابی است.

امروز ، مشتریان شما تا حد زیادی مشغول مرور هستند: استفاده از سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی ، اطلاع رسانی در مورد سایت های خبری و وبلاگ ها ، و در صورت نیازهای خاص ، در حال مرور هستند.

به لطف بازاریابی دیجیتال ، شما خود را در آن کانال ها می یابید ، بنابراین مشتریان بالقوه می توانند شما را پیدا کنند ، درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و حتی سوالات خود را بپرسند تا نه تنها در مورد شما ، بلکه همچنین در مورد محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بیشتر بدانید.

جای تعجب نیست ، از بهینه سازی محتوا گرفته تا سفارشی کردن پیشنهادات تا مدیریت مخاطب در کانال های مختلف ، همه شرکت ها از دسترسی انحصاری به بازاریابی دیجیتال ، برای بهبود تجربه مشتری و به حداکثر رساندن فروش استفاده می کنند.

اگر قبلاً عضو نشده اید ، باید به سبد خرید دیجیتال مارکتینگ نیز بپیوندید.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

همانطور که می توانید کشف کنید ، این بازاریابی خلاقانه و ابتکاری محصولات یا خدمات با استفاده از فناوری های دیجیتال است.

این از کانال ها و فن آوری های مختلفی استفاده می کند که شرکت یا شرکت را قادر می سازد تا به بررسی دقیق کمپین ها ، محتوا و استراتژی برای رمزگشایی آنچه منجر به نتیجه می شود و چه نتیجه ای نیست ، شود.

اگرچه بازاریابی دیجیتال بیشتر به اینترنت متکی است ، اما شما نمی توانید تلفن های همراه ، تبلیغات نمایشگر و سایر بسترهای دیجیتال را کنار بگذارید – از طریق پیام های متنی ، پادکست ها ، بیلبوردهای الکترونیکی ، تلویزیون دیجیتال ، کانال های رادیویی و غیره.

آنلاین و آفلاین دو نوع اصلی بازاریابی دیجیتال هستند. در حالی که مورد دوم شامل مطالبی است – مانند رادیو و تلویزیون – مورد اول شامل 6 دسته اصلی است:

1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO): موتور جستجوی اصلی ، گوگل ، بر تجربه کاربر متمرکز است. با کشف نحوه رتبه بندی وب سایت ها توسط موتورهای جستجو ، می توانید وب سایت خود را بهینه کنید تا از شانس آن برای رتبه بندی مناسب برای جستجوهای مرتبط استفاده کنید. در صورتی که ساختار سایت قوی داشته باشید و ناوبری واضحی ارائه دهید ، موتورهای جستجو به سرعت و به آسانی صفحات شما را فهرست می کنند. همچنین تجربه خوبی در استفاده از صفحات وب سایت شما را فراهم می کند و بازدیدهای زیادی را به شما القا می کند. اما از آنجا که الگوریتم های موتور جستجو به طور مداوم در حال تغییر هستند ، برای به دست آوردن رتبه بالا برای کلمات کلیدی مناسب ، از بهترین روش ها مطلع باشید.

2. بازاریابی موتور جستجو (SEM) و تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC): به طور مشخص ، تبلیغات SEM و PPC از طریق موتورهای جستجو انجام می شود ، که هر بار که یک نفر کلیک می کند ، از قبل پول خود را دریافت می کنید. تبلیغ شما. در حالی که موتورهای جستجو با این مدل درآمد خوبی کسب می کنند ، شما نیز به عنوان صاحب سایت ، هنگامی که فرصت هدف گیری دقیق مشتریان بالقوه را پیدا می کنید ، برنده می شوید.

3. بازاریابی محتوا: شامل تعامل با مشتریان منهای هر فروش سخت است. از استراتژی های بازاریابی محتوا برای آموزش مشتریان بالقوه خود استفاده کنید در حالی که جزئیات عزیز و سازگار را برای به دست آوردن وفاداری آنها به اشتراک می گذارید.

4- بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM): یک استراتژی SMM اقدامات شما را راهنمایی می کند و در صورت موفقیت یا عدم موفقیت به شما می آموزد. هر پست ، پاسخ ، پسندیدن و نظر باید هدف خاصی داشته باشد. اگر درمورد ایجاد ارزش ویژه برند ، بهبود خدمات به مشتری ، جذب مشتری جدید و دریافت پاسخ از طرف مشتریان فعلی ، از حالت هیجان انگیز برای دستیابی به اهداف تجاری خود استفاده کنید. در صورتی که محتوای شبکه های اجتماعی ایجاد کنید که به دیگران ارزشی می بخشد ، در این صورت به روش بهتری با مشتریان خود ارتباط برقرار خواهید کرد.

5- بازاریابی شرکت های وابسته: این یک روش نسبتاً جدید برای دریافت کمیسیون با تبلیغ محصولات دیگران (یا محصولات شرکت) است. این روش برای انتشار ایجاد و بازاریابی محصول از طریق احزاب مختلف است ، که به موجب آن هر یک از طرفین بر اساس سهم خود سهمی از درآمد می گیرند.

6. بازاریابی از طریق ایمیل: مدتهاست که شرکت ها به تولید فروش آنلاین کمک می کنند. این ارتباط مستقیم با مشتریان شما را فراهم می کند و به شما امکان می دهد از وب سایت خود بازدید کنید. برای ایمیل های شما مفید است که شخصیت کلی برند شما را نشان دهند. برای دستیابی به حداکثر کشش ، تعادل مناسب انواع بازاریابی ایمیلی را برای سازمان خود پیدا کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا