3 سرویس بازاریابی اجتماعی که باید از آنها برای دریافت ترافیک استفاده کنید

[ad_1]

برخی از خدمات بازاریابی اجتماعی وجود دارد که اگر می خواهید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید قطعاً باید از آنها استفاده کنید. هدف نهایی بازاریابی اجتماعی گسترش این خبر است. نوعی بازاریابی ویروسی است. در دوران قدیمی بازاریابی اینترنتی شما مجبور بودید به صورت دستی کمپین های بازاریابی ارجاعی راه اندازی کنید و کارهایی مانند بازاریابی کتاب الکترونیکی را انجام دهید تا افراد بتوانند مطالب شما را منتقل کنند و بازدیدکنندگان رایگان را به سایت خود برگردانند.

امروزه بازاریابی اجتماعی فوق العاده پیشرفت کرده است. بیش از یک راه وجود دارد که بدون انجام کاری شما به صورت خودکار مراجعه و مراجعه به ویروس را به سایت خود بازگرداند. اما باید اطمینان حاصل کنید که به محض دریافت ترافیک می دانید که با چه کاری انجام می دهید. اما این یک موضوع برای یک روز متفاوت است. بسیاری از خدمات بازاریابی اجتماعی وجود دارد که می تواند اعتبار اعتبار شما در جایگاه شما و در نهایت درآمد شما را افزایش دهد.

اکنون کاری که نمی خواهید انجام دهید استفاده از خدمات بازاریابی اجتماعی بدی است که می تواند شما را از ورود به سایت ها مسدود کند یا حتی شما را در لیست سیاه قرار دهد. بعضی از افراد این راه را سخت پیدا می کنند. اگر فکر می کردید که خرید 5000 لایک از فیس بوک یا 5000 مشترک در حساب توییتر خود راهی موثر برای بازاریابی و فروش بیشتر آنلاین است قطعاً اشتباه می کنید. برخی از مردم معتقدند که اگر بتوانند زیبا به نظر برسند افراد آنلاین فکر می کنند متخصص هستند و سپس شروع به خرید از آنها می کنند. این نمی تواند دور از حقیقت باشد.

مردم خرید نمی کنند زیرا فکر می کنند شما مشهور هستید. مردم خرید می کنند زیرا فکر می کنند شما یک راه حل خوب برای مشکل بد آنها دارید. اگر همه آنچه شما ارائه می دهید 5000 مورد پسند فیس بوک برای فردی است که مبتلا به آکنه است فروش خوبی نخواهید داشت. بنابراین روی خدمات بازاریابی اجتماعی سرمایه گذاری نکنید که فقط ظاهر شما را خوب نشان می دهد اما تاثیری در میزان فروش و سود شما ندارد.

اکنون اشاره کردم که می خواستم برخی از خدمات بازاریابی اجتماعی را که باید برای هدایت بازدید به وب سایت خود استفاده کنید لمس کنم. من در شرف ذکر برخی از ابزارهای مورد علاقه خود برای استفاده و نحوه استفاده از آنها هستم و همچنین می توانید با استفاده از آنها نتایج مثبتی را که در کار خود دنبال می کنید بدست آورید. و از سرمایه گذاری در خدمات بازاریابی اجتماعی پرداخت نشده نیز نترسید زیرا این خدمات پولی گاهی ابزارهای اتوماسیون را ارائه می دهند که ارزش پول آن را دارند. در اینجا اولین سرویس بازاریابی اجتماعی است که باید استفاده کنید:

1) دوازده

به عنوان صفحات زرد برای توییتر استفاده کنید. اگر دنبال کنندگان بیشتر توییتر می خواهید اینجاست که باید شروع کنید. می توانید در اینجا ثبت نام کنید و در بخش های تخصصی خود مرور کنید و افرادی را که وب سایت های مشابه یا نمایه های توییتر مشابه شما را دارند دنبال کنید. این یک روش رایگان و آسان برای شروع جذب بیشتر دنبال کنندگان توییتر بدون نیاز به توسل به برنامه ای است که ممکن است شما را از توییتر منع کند.

در حقیقت مدت ها پیش این برنامه خودکار پرداخت شده بسیار مشهور به نام Tweet Adder وجود داشت. آنقدر محبوب بود که نسخه دوم آن منتشر شد و آن را Tweet Adder 2 نامیدند. به شما این امکان را داده است که هزاران کاربر توییتر را که به طور گسترده مرتبط هستند جذب کنید تا شما را دنبال کنند و شروع به بازاریابی برای آنها کنید.

نیازی به گفتن نیست که آنقدر موفق و محبوب (و برخلاف شرایط خدمات توییتر) بود به طوری که هر کسی در هر زمان از آن استفاده می کرد از حضور در توییتر منع شد.

مردم در حال ایجاد دنبال کنندگان گسترده ای در توییتر و استفاده از جعبه پیام های مستقیم (DM) خود برای جذب سرنخ و بازدید از افراد بودند. این از کنترل خارج شد و برای جلوگیری از ادامه این عمل بد نیاز به یک راه حل بود. بنابراین حساب های افراد غیرفعال شده است و آنها دیگر نمی توانند از نمایه توییتر خود برای تجارت استفاده کنند. در پایان Adder Tweet بسته شد و به حالت تعلیق درآمد. در اینجا یکی دیگر از خدمات بازاریابی اجتماعی است که باید از آن استفاده کنید:

2) Hootsuite

من قبلاً اشاره کردم که برخی از خدمات بازاریابی اجتماعی پرداخت شده وجود دارد که می توانید از آنها برای خودکار بازاریابی خود استفاده کنید. Hootsuite یکی از این ابزارهاست. Hootsuite طیف گسترده ای از وظایف بازاریابی اجتماعی را برای انجام فراهم می کند. این 100٪ قانونی است و هیچ یک از شرایط خدمات را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و وب سایت های آنلاین نقض نمی کند.

یکی از ویژگی های مورد علاقه من در Hootsuite قابلیت ارسال خودکار محتوای شبکه های اجتماعی است. کاری که شما انجام می دهید این است که برخی از مطالب از قبل لیست شده را در Hootsuite وارد کنید و تصمیم بگیرید که چه زمانی می خواهید محتوا ارسال شود. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و اگر در حال حاضر وب سایتی با محتوای بسیار زیاد دارید این می تواند راهی عالی برای انتشار آنلاین آن باشد.

و همانطور که قبلاً می دانید اگر افراد در حساب های شبکه های اجتماعی شما آنچه را برای آنها ارسال می کنید دوست داشته باشند آنها نیز اطلاعات شما را برای دوستان و همکارانشان ارسال می کنند – به شما کره چشم رایگان و محتوای شما را می دهد. Hootsuite عالی است و تعداد زیادی از خدمات بازاریابی اجتماعی دیگر را ارائه می دهد اما این فقط ارزش سرمایه گذاری را دارد.

در اینجا یکی دیگر از خدمات بازاریابی اجتماعی است که باید از آن استفاده کنید:

3) برنامه AddThis

AddThis یک پلت فرم دکمه رسانه های اجتماعی است که به افراد اجازه می دهد فوراً محتوای شما را به طور خودکار در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. AddThis به شما امکان می دهد یک نماد را در وب سایت یا وبلاگ خود وارد کنید و نمادهای شبکه های اجتماعی در هر صفحه از سایت شما ظاهر می شوند. اگر شخصی به صفحه ای در سایت یا وبلاگ شما برسد که دارای محتوای عالی است می تواند بلافاصله بر روی دکمه رسانه های اجتماعی صفحه شما کلیک کرده و محتوای شما را با پیروان خود به اشتراک بگذارد.

در اینجا یک راه سریع و آسان برای به اشتراک گذاری رایگان بدون انجام کاری وجود دارد. AddThis رایگان است!

این سه سرویس بازاریابی اجتماعی ابزاری هستند که می خواهید از آنها استفاده کنید اگر می خواهید کمپین های بازاریابی اجتماعی خود را تقویت کنید و بدیهی است بازدید بیشتری از وب سایت خود به دست آورید. این ساده است و در حالی که 1 (Hootsuite) پرداخت می شود توصیه می شود که برای تداوم وب سایت و تجارت خود در آن سرمایه گذاری کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا