مدرسه بازاریابی شماره 7 – یک بررسی صادقانه

[ad_1]

کسب درآمد

7 Figure Marketing School یک برنامه کاملاً جدید است که توسط Vick Strizheus ایجاد شده است و برخلاف همه چیزهایی است که بسیاری از ما در اینترنت با آن روبرو شده ایم. این برنامه ساخته شده بر اساس صداقت و موفقیت است. سازنده این برنامه هر دوشنبه وبینارهای زنده برگزار می کند. تا جمعه. این همچنین شامل سخنرانان مهمان است که از طریق اینترنت درآمد کسب می کنند.

هنگامی که به برنامه پیوستید ، به چند فیلم ساده هدایت می شوید که شما را در نحوه راه اندازی سیستم راهنمایی می کنند. پس از اتمام کار (که بسیار ساده است) ، به “مسیر سریع موفقیت” بروید که یک راهنمای گام به گام برای کسب سریع درآمد و قرار دادن شما در ذهنیت تعیین اهداف و رشد واقعی درآمد شماست.

تازه کننده ترین چیزی که من پیدا کردم این است که همان فرآیندهای قدیمی و نکاتی نیست که در بسیاری از برنامه های دیگر دیده ام. آنها هرگز از استفاده از ابزارها ، اطلاعات یا منابعی که به موفقیت اعضای کمک می کند ، بازمی مانند. این واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد (و افرادی که من را می شناسند می دانند این اتفاق به راحتی نمی افتد). با این برنامه واقعا می توانید درآمد اضافی کسب کنید.

وقتی ویک استریزیوس می گوید که شما را به روشهای کار یاد خواهد داد ، او صادقانه است و پشت این جمله ایستاده است. دفتر پشتیبان شامل منابع و اطلاعات زیادی برای راهنمایی شما برای موفقیت در اینترنت است. این کار را با کار همیشه درگیر ویک برای ایجاد منابع جدید و مربیان بسیار خوب در زمینه های تخصصی خود انجام دهید و ارزش واقعی برای این برنامه را دارید.

شما با هیچ بخشی از دانشکده بازاریابی 7 Figure به تنهایی کار نمی کنید ، برای هر مسئله ای که با آن روبرو هستید یک سیستم پشتیبانی وجود دارد. هر سه شنبه یک وبینار برگزار می شود که می توانید هر مشتری بالقوه جدیدی را به آن دعوت کنید تا آنها بتوانند این برنامه را از نزدیک امتحان کنند ، اطلاعات بیشتری کسب کنند و س anyالاتی را که ممکن است داشته باشند بپرسند.

من برنامه های زیادی برای کسب درآمد به صورت آنلاین خریداری کرده ام (از گفتنش خجالت می کشم) ، اما این یکی از بهترین برنامه هایی است که از نظر یکپارچگی و ارزش دیده ام. خواه فقط می خواهید درآمد اضافی کسب کنید ، یا در نهایت درآمد فعلی را جایگزین کنید ، این یک محیط تیمی است که می تواند به شما در رسیدن به آنجا کمک کند.

من همیشه برای شما آرزوی خوشبختی و موفقیت می کنم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا