استفاده از قدرت های شگفت انگیز بازاریابی اینترنت: 4 نکته برتر

[ad_1]

آموزش | گرافیک

ما در عصر بازاریابی اینترنتی زندگی می کنیم که به آن بازاریابی محتوا نیز گفته می شود. در اینجا ، برای جلو ماندن و مرتبط بودن و کسب درآمد بیشتر ، مشاهده آنلاین ضروری است.

اگر حضور خوبی در اینترنت نداشته باشید و با تبلیغات و بازاریابی موثر آنلاین به تبلیغ و گسترش کار خود مشغول نباشید ، دوام زیادی نخواهید داشت.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

این دوره جدید بازاریابی برای یک شرکت یا مارک و محصولات و خدمات آنلاین آن است که از طریق ابزارهای مختلف ، به کارگیری محتوا ، ایمیل ، استراتژی های جستجو و رسانه های پولی ، به افزایش بازدید ، هدایت و فروش کمک می کند.

تکنیک های بازاریابی اینترنتی اغلب ماهیتی ارگانیک دارند ، اما این فن آوری ها را نیز می توان تحت فشار قرار داد.

بازاریابی ارگانیک آنلاین ممکن است بلافاصله نتایج خوبی نداشته باشد ، اما اگر به روش صحیح انجام شود به رشد و توسعه کسب و کارها کمک می کند.

بازاریابی محتوا آینده است

طبق این مطالعه ، 91٪ شرکت ها در سراسر جهان بر این باورند که بازاریابی اینترنتی یک روش بازاریابی سکسی ضروری است.

بازاریابی محتوا شامل ارائه محتوای ارزشمند ، خواندنی و استاتیک است. این بازاریابی حال و آینده است.

انگیزه ، آموزش و هدایت چشم اندازها و ایجاد اعتماد ، اقتدار و پیوندها است. وقتی این اتفاق می افتد و وقتی به مشتریان و چشم اندازهای خود کمک و ارزشی می کنید ، آنها با تبدیل شدن به مشتری و استفاده از محصولات و خدمات به شما پاداش می دهند.

بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی سنتی

بازاریابی محتوایی بازاریابی داخلی است نه بازاریابی خارجی ، به آن بازاریابی سنتی نیز می گویند. به طور کلی ، دومی علاوه بر گران بودن ، کاملاً عرق کرده ، عرق کرده و غالباً عرق می کند.

تحقیقات نشان می دهد که در حال حاضر بیش از 615 میلیون دستگاه در جهان با مسدودکننده تبلیغات وجود دارد.

چه مفهومی داره؟

این بدان معناست که بازاریابی سنتی ممکن است خیلی مثر نباشد.

طبق مطالعه دیگری ، بازاریابی محتوا یا بازاریابی اینترنتی 62٪ ارزان تر است ، در مقایسه با بازاریابی سنتی ، حتی اگر بیش از 3 برابر کسب و کار و سود بیشتری به دست آورد.

پایگاه تصویری و کلیپ های ویدئویی

ویژوال ها – به صورت فیلم ها و اینفوگرافیک های جذاب – در جذب مشتری جدید و دیگران نسبتاً قدرتمندتر هستند. مغز تصاویر را 60000 برابر سریعتر از متن پردازش می کند.

بر اساس گزارش دیگری ، مردم روزانه بیش از 500 میلیون ساعت محتوای ویدئویی مصرف می کنند.

در عصری که اکثر ما با مشکل توجه به مشکل روبرو هستیم ، ایجاد ویدئوها و تصاویر دیداری – اطلاع رسانی ، توانمند سازی و سرگرمی – مطمئناً یکی از م criticalلفه های مهم استراتژی های تولید و تبلیغ محتوای ما خواهد بود.

ویدئوهای آنلاین به سرعت آگاهی را افزایش می دهند ، در بالای منافع مشتریان جدید قرار می گیرند و همچنین از بینندگان با هدف بالا تبدیل می شوند.

این همچنین به هر برندی امکان دستیابی ، تعامل و تغییر ارزشمندترین مخاطبان خود را در لحظات مناسب می دهد – خواه برای اولین بار در معرض یک مارک تجاری جدید قرار بگیرند ، یا فقط چند دقیقه با معامله و خرید خرید فاصله داشته باشند.

وقتی مارک ها در آن لحظه ها حضور داشته و مفید باشند ، احتمال نتایج زیر زیاد است.

4 نکته جالب برای بازاریابی محتوای موفق

برای بهره گیری از قدرت های شگفت انگیز بازاریابی اینترنتی ، به روش تولیدی ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، دستور زبان ، هجی ، داستان سرایی و فیلم ها را به بخشی مهم از استراتژی کلی بازاریابی محتوای خود تبدیل کنید.

1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO): محتوای خود را برای بهتر دیده شدن و عملکرد بهتر در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERP) بهینه کنید. اگر محتوای شما نتواند جایی را در صفحه اول پیدا کند ، منجر به نتایج مورد نظر شما نمی شود.

2. دستور زبان و هجی: مطمئن شوید که بلاگ ها و مقالات شما از لحاظ گرامری صحیح هستند و هجی درست دارند. بخشی از محتوا – با اشتباهات دستوری واضح و غلط املایی – خوانندگان و انتظارات را تحت تأثیر قرار نمی دهد حتی با کاهش ارزش نام تجاری شما.

3. داستان ها: برای جذابیت بالاتر به هنر قصه گویی تسلط داشته باشید. بیشتر ما داستان دوست داریم. اگر در مقاله شما یک داستان زیبا ، الهام بخش و هوشمندانه بافته شده باشد ، “محرک احساسی” ایجاد می شود ، و منجر به “ارتباطات” بهتر با خوانندگان و چشم اندازهای شما می شود.

4. فیلم ها: طبق یک گزارش ، در هند ، ویدیوی آنلاین بیش از 70 درصد از کل داده های کشور است. با افزایش تعداد کاربران اینترنت در کشور ، تعداد گشت و گذار در اینترنت به مصرف کنندگان تشنه فیلم نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین ، از فیلم ها و طرح های جذاب برای ایجاد محتوای بصری جذاب استفاده کنید!

به طور خلاصه ، بازاریابی اینترنتی را یک چرخ دنده مهم در چرخ توسعه و توسعه کسب و کار خود قرار دهید. برای کسب درآمد بیشتر و کسب بهترین نتایج ممکن در تجارت ، نکات رایج استراتژی بازاریابی را دنبال کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا