پس چرا مردم Primerica را کلاهبرداری توصیف می کنند؟

[ad_1]

واقعاً مهم است که بتوانیم بدانیم افراد در اینترنت هر شرکت بازاریابی چند سطحی را کلاهبرداری توصیف می کنند. هر ایده با آنچه قبلاً برای بررسی عوض شده بود متفاوت باشد آنها بلافاصله تصور می کنند که این یک سرقت است. نه بازاریابی شبکه ای Primerica فقط یک کلاهبرداری نیست. آیا شوخی می کنید من Primerica را از وقتی که به یاد می آورم دیده ام. Primerica شرکتی MLM است که محصولی را به بازار عرضه می کند که به من و توانایی شما اجازه می دهد از نظر مالی آزاد شویم.

افرادی که Primerica را کلاهبرداری می نامند کسانی هستند که سازمان را امتحان می کنند. ببینید شما نمی توانید هیچ بنیادی را امتحان کنید. آیا یک میلیون دلار در مک دونالد سرمایه گذاری می کند تا امتحان کند؟ این لیستی از ناامیدی ها است. اگر Primerica را امتحان کنید یک سکه به یک تجارت تبدیل نمی کنید. می توانید روی این حساب کنید. بسیاری از افرادی که با Primerica تماس می گیرند به کار بازاریابی چند سطحی پیوسته اند اما به دلیل صرف وقت و انرژی برای کاوش در این تجارت موفق نشدند. این قطعاً شکست آنهاست.

افرادی که این شرکت بازاریابی چند سطحی را کلاهبرداری می نامند کسانی هستند که نمی فهمند در بازاریابی چند سطحی برای تولید سود واقعی باید افراد را تولید کنید. تجارت MLM اغلب یک بازی اعداد است. شما باید کسب و کار کوچک خود را به افراد زیادی ارائه دهید تا اساساً درآمد کسب کنند. در این مورد غیرممکن است. فرقی نمی کند که چقدر باهوش یا واضح باشید. افراد زیادی با چند نفر صحبت می کنند و سپس کار را ترک می کنند. سودآورترین کسانی بودند که بیشترین منفی را دریافت کردند.

افرادی که بیشترین سود را در تجارت چند سطح بازاریابی کسب می کنند افرادی هستند که خودشان را به بازار عرضه می کنند. می بینید که مردم هرگز در نتیجه این شرکت به Primerica نخواهند پیوست. آنها در نتیجه شما به Primerica خواهند پیوست. شما باید یک تأثیرگذار باشید. شما باید رهبر باشید. شما را نمی توان وابسته دانست. مردم باید شما را ببینند و باور کنند که می توانید آنها را به سرزمین آزادی پولی ببرید. بنابراین این س questionال اکنون مطرح است که چگونه رهبر می شوید؟ شما رهبر هستید و دومی را برگزیدید که یکی باشید. روی خودتان سرمایه گذاری کنید. کتابهای آموزش روان را بررسی کنید. همه این موارد در کنار هم به بهبود ویژگی های رانندگی شما کمک می کند. اگر به مردم ارزش دهید آنها با شما شریک می شوند. افرادی که با Primerica شکست خورده اند و شرکت بازاریابی شبکه ای را کلاهبرداری توصیف می کنند کسانی هستند که از درک این مفهوم خودداری می کنند.

بر اساس مدت زمان وجود Primerica می توان گفت Primerica کلاهبرداری نیست. کسب و کار بازاریابی چند سطحی Primerica درآمد هفت رقمی زیادی ایجاد کرده است. Primerica یکی از بهترین شرکت های بازاریابی چند سطح برای مدت طولانی بوده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا