Cara Vita Review Business – صادقانه فرصت یا کلاهبرداری؟

[ad_1]

یکی از کمپانی های کمتر شناخته شده و با کیفیت بالاتر محصولات مراقبت از پوست کارا ویتا است. ابتکار جسورانه و طرح پاداش پردرآمد آنها این شرکت را به ارزش تماشا تبدیل می کند.

بیایید برخی از ویژگی های شرکت را بررسی کنیم.

الف) پایه قوی

کارالین شوزرت بنیانگذار و رئیس شرکت دارای سابقه و شهرت طولانی در زمینه مشارکت شخصی وی در توسعه مشاوران شرکت خود است. کمترین چیزی که گفته می شود نادر است.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت این واقعیت است که Kara Vita عضو انجمن فروش مستقیم است که تا حد زیادی مشارکت آنها را در شیوه های تجارت منصفانه و اخلاقی تضمین می کند. باز هم این چیزی است که به ندرت می توان در یک شرکت بازاریابی شبکه ای یافت.

ب) نگاه دقیق تر

غرامت مشاورانی که محصولات مراقبت از پوست این شرکت را می فروشند از سه طریق مختلف جبران می شود:

  • فروش شخصی
  • مراقبت شخصی
  • پاداش های تیمی

این روش ها برای یک شرکت بازاریابی شبکه ای کاملاً استاندارد است اما آنچه Kara Vita را متمایز می کند پشتیبانی با کیفیت بالا است. در اینجا نمونه ای از آنچه آنها ارائه می دهند وجود دارد:

  • جلسات فروش محلی منطقه ای و ملی
  • آموزش از راه دور
  • آموزش وب سایت (این مهم است)

مشاوران جدید برای شروع باید یک کیت تجاری خریداری کنند این 250 دلار است خرده فروشی 600 دلار است. پس از عضویت متوجه خواهید شد که محصولات به روش های مختلفی از جمله:

  • برای ارتقا to حمایت مالی و فروش محصولات از وب سایت استفاده کنید
  • کلینیک های مهمانی و مراقبت از پوست
  • پیشنهادهای ویژه

250 دلار یک معامله و آموزش عالی است که دریافت می کنید و علاوه بر این سود 25-35 درصدی فروش شخصی 5 bonus پاداش مادام العمر مراقبت شخصی و چندین سطح پاداش برای فروش تیمی جذابیت کارا ویتا را بیش از پیش می کند.

علاوه بر این میانگین فروش ملی در حال حاضر برای یک کلینیک خانگی 500 دلار است و با این حساب دفتر مرکزی شرکت می گوید که مشاور جدید حداقل 125 دلار سود کسب خواهد کرد.

ج) در نظر گرفته شود

گرچه من فکر می کنم Kara Vita یک فرصت مشاغل خانگی بسیار مشروع است اما نکته منفی این است که مشتریان اغلب برای محصولات بسیار قیمت گزافی را پرداخت می کنند از 12 تا 85 دلار از آنچه من شخصاً دیده ام – این می تواند تولید فروش گاه به گاه را مشکل کند. .

با این حال من عاشق این هستم که محصولات بسیار غلیظ هستند و اصولاً مراقبت از پوست را حفظ می کنند. غالباً شرکتهایی که در چندین حوزه محصول منشعب می شوند به سرعت فراموش می کنند که از مشاوران خود مراقبت کنند. در مورد کارا ویتا اینگونه نیست.

موفقیت مالی بسیار سریع

در حالی که کارا ویتا به شما این امکان را می دهد تا محصولی از درمان های ضد پیری تا مراقبت از آکنه را به فروش برسانید حقیقت این است که آنها زمان زیادی را صرف تمرکز بر بازاریابی نمی کنند و ثانیاً فروش را انجام می دهند.

راز موفقیت شگفت انگیز مالی آنلاین تسلط بر استراتژی های موثر بازاریابی است. یک راهنما می تواند در انجام این کار به شما کمک کند بنابراین همیشه مراقب یکی از آنها باشید. هنگامی که بدانید چگونه می توانید به طور موثر در بازار بازاریابی کنید و به محصولی که بازاریابی می کنید ایمان داشته باشید کاملاً موفق خواهید شد!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا