آموزش تیم رویایی – فرصت یا کلاهبرداری؟

[ad_1]

Dream Team یک سازمان آموزشی برای افراد در بازاریابی شبکه ای و شرکت های MLM است. آنها ادعا می کنند که می توانند توزیع کنندگان را آموزش دهند تا 20-30 نفر در هفته به زیردستان خود اضافه کنند.

من شخصاً با تعدادی از دانشجویان تیم Dream و همچنین موسسان تری داف و Gino Niccoli ملاقات کرده ام. برخی از نگرانی های واقعی در مورد دانشجوی Dream Team وجود دارد و در این مقاله با مزایا و معایب دانشجویی Dream Team شدن آشنا می شویم.

  • Dream Team – The Bad
  • Dream Team آموزش و آموزش بازاریابی را برای شبکه های بازاریابی ارائه می دهد. آنها می دانند که چگونه از تلفن اینترنت و کلمات نوشتاری استفاده کنند تا افرادی را که در واقع بدنبال محصول و خدمات شما هستند جستجو کنند.

    آیا یک توزیع کننده می تواند هر هفته 20-30 نفر به یک تجارت اضافه کند؟ اصلاً من متوجه شدم که برخی از دانشجویان بیش از اینها اضافه می کنند اما مهمترین چیزی که باید درک کرد این است که این یک قدم زدن در پارک نیست. 3 4 و حتی 5 ماه طول می کشد تا دانش آموزان بفهمند دقیقاً چگونه فن آوری ها را در کار خود بکار ببرند.

    متأسفانه بسیاری از بازاریابان شبکه با این ایده فروخته می شوند که فقط به یک تجارت بپیوندند و چند دوست یا اعضای خانواده برای آنها رشد کنند. تیم رویایی به هیچ وجه از این موضوع پشتیبانی نمی کند و متمرکز بر توسعه افراد به کارآفرینی است که می خواهند برای موفقیت تلاش کنند. آنها تأكید می كنند كه رشد یك تجارت فوق العاده موفق آسان نیست و برای بازاریابان شبكه ای كه به دنبال گلوله جادویی هستند آنها آن را با تیم Dream نخواهند یافت. این یک برنامه سریع و سریع ثروتمند شدن نیست و به نظر می رسد دانشجویانی که با بزرگترین مشکل روبرو شده اند دانشجویانی هستند که با تلاش کم و یا بدون تلاش نتیجه فوری می گیرند.

    و تحصیل و آموزش ارزان نیست. بسته پایین آنها 699 دلار و بسته برتر آنها 1999 دلار است. برای کسی که به دنبال یک راه حل ارزان است آن را با Dream Team پیدا نمی کند.

  • تیم رویایی – خوبی
  • بهترین قسمت درمورد تیم Dream این است که تحصیلات آنها واقعاً مثر است. این ممکن است به نظر انتظار برسد اما در این عصر هیاهوی تبلیغاتی درباره برنامه ای که می تواند به وعده های خود عمل کند چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد.

    آموزش آنها مبتنی بر تکنیک ها و روش های بازاریابی موثر است که توسط بازاریابان حرفه ای استفاده می شود اما برای بازاریابی شبکه ای در نظر گرفته شده است. اصل و نسب آنها چشمگیر است زیرا به نظر می رسد آنها از بازاریابان بسیار باتجربه ای مانند یانیک سیلور جو سوگمن دن کندی گری هالبرت فقید و غیره یاد گرفته اند. آموزش جمعی مانند یک معامله به نظر می رسد.

    هنگام شرکت در یک کلاس واقعی به طور شگفت آور طراوت و صادقانه دیدیم که چه چیزی در بازاریابی شبکه ای کار می کند. این فصل کاملاً ساده پر از گوشت واقعی و محتوای خوبی بود که هرکسی می توانست استفاده و استفاده کند. اغلب اوقات آموزش بازاریابی شبکه ای دسته ای از کرک و هیاهو است – همه چیز عالی بدون استیک. به نظر می رسد که آنها با ارائه استیک افتخار می کنند – اطلاعات خوبی که می تواند مورد استفاده استفاده و تکرار قرار گیرد.

    یکی از دانش آموزانی که با آنها مصاحبه کردم توضیح داد که آنها تکنیک هایی را که وی در MLM خود آموخته است به کار گرفتند و در طی 10 ماه او فعالیت خود را به بیش از 23000 مشتری و نماینده گسترش داد و جوایز زیادی از شرکت خود کسب کرد. ما همچنین برخی از دانش آموزان را پیدا کردیم که در آن ثبت نام کرده اند و اگرچه آنها از این آموزش لذت می برند اما هرگز آن را اعمال نکرده و نتیجه قابل توجهی کسب نکردند.

    به طور خلاصه آموزش و آموزش برای مدیران شبکه که از تعقیب بازارهای گرم خود آماده کار پول اندوخته برای سرمایه گذاری در تجارت خود و جدی برای موفقیت مطابقت خوبی دارند. برای کسانی که ذهنیت بلیط های قرعه کشی را دارند بدون شک این آموزش اتلاف وقت و هزینه خواهد بود.

    این مقاله به شرطی که به هیچ وجه اصلاح نشده باشد از جمله نویسنده نویسنده و پرانرژی لینک های پیوندی

    [ad_2]

    نمایش بیشتر

    دیدگاهتان را بنویسید

    دکمه بازگشت به بالا