چرا مهارت های مشاغل خانگی را کسب کرده و تجارت آنلاین خود را به بازار عرضه می کنید؟

[ad_1]

مردم اغلب از من س askال می کنند دن چطور می توانی شغلی نداشته باشی اما از هر کسی که می شناسم پول و وقت بیشتری با آزادی داشته باشی؟ پاسخ صریح من این است: من مهارت بازاریابان برتر اینترنت را آموختم و در مورد آنچه آموختم اقدام کردم. توسعه مهارت های واقعی مشاغل خانگی امروز و امروز مستلزم استفاده از اینترنت است. پرداخت هزینه شرکت های بازاریابی برای انجام بازاریابی برای تجارت شما غیرضروری است و احتمالاً از کارآیی کمتری نسبت به آنچه می توانید برای تولید هدایت و درآمد کسب و کار خود داشته باشید برخوردار است.

تنها راه تجربه واقعی زمان و آزادی مالی به عنوان جو عادی داشتن مشاغل خانگی سودآور است. مهارت های مورد نیاز برای استقلال مالی به اندازه سال های قبل از رشد و توسعه سریع اینترنت فرار از دست نیست. برخی از مهارتهای مهمی که باید برای ایجاد و حفظ یک تجارت آنلاین سودآور ایجاد شود:

  • جذب سرب به جای تعقیب آنها
  • ضبط کردن منجر در پایگاه داده پاسخ خودکار شما
  • ایجاد لیست شخصی از افرادی که برای بازاریابی (و نه دوستان و خانواده)
  • با اعتماد به نفس روابط اعتماد ایجاد کنید
  • خود را به عنوان یک شریک تجاری شایسته تاسیس کنید
  • موقعیت مکاتبات خود را با مشتریان بالقوه تعیین کنید
  • تبدیل منجر به فروش
  • محصولات وابسته را به لیست ایمیل خود بازاریابی کنید

مهارت های فوق در سه سال گذشته درآمد بیشتری نسبت به من در طی ده سال به دست آورده ام. من از یک کارگر سخت کوش در ساخت و ساز اتحادیه نجاری ها که 40 ساعت در هفته برای پسر کار می کردم رفتم تا هرگز هشدار ندهم و هر وقت بخواهم کار کنم. پیوستن به یک مشاغل خانگی ایده بسیار خوبی است و توانایی بالقوه درآمدزایی در دسترس است اما بدون توسعه مهارت های بازاریابی نتیجه ممکن است در بهترین حالت متوسط ​​باشد. مهارت های تجاری را می توان با تحقیق در مورد پردرآمدترین تولیدکنندگان در صنعت تجارت از خانه و با تکرار سیستم های بازاریابی که برای ایجاد تجارت خود استفاده می کنند از خانه توسعه داد.

بی شماری از محصولات کتاب الکترونیکی و دوره های بازاریابی اینترنتی وجود دارد که نوید می دهد شما چگونه می توانید یک میلیون دلار در یک شب درآمد کسب کنید اما مصرف کننده معمولی مانند شما ایده ای ندارد که چگونه اطلاعات ارزشمند را از مزخرفات جعلی تعیین کند. پس از صرف هزاران و هزاران دلار در دوره های درجه یک بازاریابی کتاب های الکترونیکی دروس ویدئویی و کتاب و استفاده از آنچه در بسیاری از مشاغل خانگی خود آموختم سبک زندگی را ایجاد کردم که در جوانی آرزو می کنم.

با ایجاد مهارت هایی برای کار در خانه و تبدیل ذهنم به یک کارآفرین واقعی توانستم آزادانه بیشتر از آنچه تصور می کردم و انتظار داشتم پول و وقت کسب کنم. برای اینکه در ساخت مشاغل خانگی خود بسیار موفق باشید توجه به این نکته ضروری است که رشد گسترده شخصی ضروری است. در صنعت مشاغل خانگی با توجه به مقدار ارزشی که ارائه می دهید به شما پرداخت می شود. بدون داشتن ارزش واقعی برای ارائه چشم اندازهای خود در تولید لید یا تبدیل لید به فروش تلاش خواهید کرد. هدف این مقاله این است که ذهن شما را درگیر کسب و کار و اصول بازاریابی ضروری برای ایجاد تجارت خود کنید. من می خواهم مردم برای معرفی صنعت این مقاله مشاغل خانگی را با ارزش بیشتری ترک کنند. مفاهیم اصول تکنیک ها و ابزارها

من شخصاً دریافتم این برای من با کمترین هزینه ای که می توانید در اینجا پیدا کنید بسیار ارزشمند است: http://www.CompleteCashPackage.com

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا