3 گام اساسی برای آشنایی با محصول خود و تدوین استراتژی بازاریابی اینترنتی برداشت

[ad_1]

مشکلات

پیشی گرفتن از رقبای خود در شرایطی که به صورت آنلاین تجارت می کنید ممکن است دشوار باشد.

برای به حداکثر رساندن توان بالقوه خود در حرفه بازاریابی اینترنتی ، شناختن محصول خود بسیار حیاتی است. با داشتن دانش صحیح در مورد محصول ، می توانید در میان جمعیت متمایز باشید و به راحتی خود را از رقابت متمایز کنید. شما مشتریانی وفادار ایجاد خواهید کرد و به طور مداوم مشاغل جدیدی را جذب خواهید کرد.

مرحله 1: بدانید چه چیزی محصول را خوب می کند.

با تبلیغ یک محصول با کیفیت پایین ، دروازه شروع را ترک نخواهید کرد. ممکن است کمی بفروشید ، اما مشتری شما محصول بعدی را که تبلیغ می کنید نخواهد. من قطعاً این کار را نمی کنم و انتظار دارم شما هم خوشتان نیاید. بنابراین ، شما باید بدانید که چه چیزی این محصول را به یک محصول خوب تبدیل می کند.

الف) نقشه راه یا طرح اصلی ، مسیر روشن.

ب) از نظر آنها ارزش بیش از قیمت است.

ج) یک تولید کننده می گوید من به شما کمک می کنم.

د) محصولی که به مشتری شما نشان می دهد چگونه جلوی آن را نگیرد.

مرحله 2. محصول خود را بشناسید.

قبل از اینکه به فکر معرفی آن به مشتریان خود باشید ، از اهمیت حیاتی برخوردار است. وقتی داخل آن را می بینید می فهمید که آیا محصول مفیدی است که می توانید با آنها به اشتراک بگذارید. سپس می توانید با اطمینان 100٪ پشت آن بایستید. من فقط پیشنهاد می کنم کالایی با حداقل سی روز ضمانت استرداد پول خریداری کنید ، البته شصت روز بهتر.

الف) باید خریداری و تشریح شود.

ب) آیا به وعده های خود عمل می کند؟

ج) آیا درک آن آسان است؟

د) آیا این مشکل مشتری شما را حل می کند؟

مرحله سوم به مشتری برنامه ریزی شده خود بدهید.

مشتریان شما افراد واقعی با خواسته و نیاز هستند. آنها در حال جستجوی راه حل برای مشکل خود در اینترنت هستند. این وظیفه شماست که نیازهای مشتریان خود را درک کنید از این رو وظیفه شما یافتن محصولی مناسب است که مشکلات آنها را برطرف کند.

اگر محصول شما راه حل ندارد ، آنها آن را نمی خرند. شما درآمد دلخواه خود را نخواهید گرفت و هیچ کس برنده نخواهد شد زیرا این مبادله هرگز اتفاق نیفتاده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا