دنیای وب

تسلط بر کار بازاریابی شبکه ای خود در مقابل کمال گرایی

چه تعداد از پزشكانی را می شناسید كه از روز اول تحصیل خود شروع به طبابت كنند؟ در این مقاله ، من در مورد تسلط بر مهارت بازاریابی شبکه ای خود در مقابل کامل کردن آن ، با شما صحبت خواهم کرد.

قبل از خوب شدن باید بد باشی

اگر شما نگران احمق به نظر رسیدن هنگام ایجاد تجارت خود هستید ، ممکن است این اتفاق بیفتد. هنگام شروع کار احتمالاً مرتکب اشتباهاتی خواهید شد. خیلی نگران آن نباشید زیرا انتظار می رود. مردم می فهمند که شما در کار تازه وارد هستید و بر مهارت خود تسلط دارید ، مردم پیشرفت شما را می بینند.

خوب بودن با بد بودن قبل از خوب بودن یک الزام است زیرا بدون بد بودن و پیشرفت به سمت خوب ، رشد و پیشرفت نخواهید کرد. شما می توانید تمام وقت خود را به دلیل عدم ایجاد تجارت با سرعت دلخواه خود احساس افسردگی کنید ، یا می توانید روی خود و مهارت های خود کار کنید ، بنابراین می توانید نتیجه بگیرید.

کتاب بخوانید و به صوتی گوش دهید

شما باید هر روز بر حرفه خود در بازاریابی شبکه ای مسلط شوید. خواه در حال خواندن یک کتاب بازاریابی شبکه ای خاص باشید و یا در حال گوش دادن به یک کلیپ صوتی برای یادگیری نحوه کار بهتر با مردم ، اینها همه مهم هستند. در حالی که لازم نیست کامل باشید ، می خواهید بهتر شوید. مردم می توانند با شخصی که روی خودش کار می کند کنار بیایند ، اما وقتی افراد مرتباً همان اشتباهات را مرتبا تکرار می کنند ، صبر و تحمل آنها تمام می شود.

نتیجه

به کار خود ادامه دهید و پیشرفت کنید بلکه به خودتان استراحت دهید. شما کامل نخواهید بود اما اگر می خواهید همه چیز بهتر شود ، باید بهتر شود. همه چیز با اقداماتی که امروز انجام می دهید شروع می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا