3 نکته برتر برای استخدام گسترده در تعطیلات

[ad_1]

ترس | فروش

وقتی تعطیلات فرا می رسد ، ممکن است فکر کنید زمان آن فرا رسیده است که آرام شوید ، اما زمان مناسبی است که باید موتور کسب و کار خود را تقویت کنید. در این مقاله ، من قصد دارم در مورد 3 نکته اصلی برای استخدام گسترده در تعطیلات با شما صحبت کنم.

وقتی بقیه وقت خود را صرف مرخصی می کنند و به کار خود توجه نمی کنند ، زمان مناسب شماست. استخدام در روزهای تعطیل می تواند به شکلی درجه یک انجام شود و شما را به عنوان شکارچی در مقابل شکارچی انتخاب کند.

هیجان زده باش

هیچ کس نمی خواهد با کسی تجارت کند که از کاری که انجام می دهد هیجان زده نیست. حتی لازم نیست که مستقیماً از تجارت خود هیجان زده شوید. شما می توانید از زندگی هیجان زده شوید و مردم قرار است از شما بپرسند که چه کاری انجام می دهید و مکالمه را باز می کنند.

وقتی مردم از شما در مورد اینکه چه می کنید و چه اتفاقی می افتد س askال می کنند ، یک کلیپ فوق العاده کوتاه اما هیجان انگیز از آنچه اتفاق افتاده را به آنها بدهید و سپس به آنها بگویید ، ترجیح می دهید تا بعد از تعطیلات در مورد تجارت صحبت نکنید. سپس می توانید یک قرار ملاقات رزرو کنید.

چشم انداز را نقاشی کنید

هنگامی که با مردم صحبت می کنید ، باید دیدی را که یک سال دیگر زندگی به نظر می رسد ، ترسیم کنید. شما حتی نیازی به ذکر نام شرکت خود ندارید. می توانید درباره کارهایی که قرار است انجام دهید صحبت کنید ، ببینید و یاد بگیرید. مردم جذب شما می شوند و می خواهند بیشتر صحبت کنند. این تمام آن چیزی است که شما می خواهید. نیازی نیست مردم را در یک مهمانی تعطیلات ببندید.

خوش بگذره

بهترین کاری که باید در تعطیلات انجام دهید ، تفریح ​​است. تا جایی که می توانید با افراد صحبت کنید. با مردم ارتباط برقرار کنید و خود را سرلوحه کار خود قرار دهید. استفاده از این نکات ساده به شما در جذب نیرو و فروش محصول کمک می کند.

نتیجه

اگر این کار را با کلاس انجام دهید ، متوجه خواهید شد که در طول تعطیلات در حالی که افراد دیگر با مشکل روبرو هستند ، تعداد شما ثابت می ماند و یا حتی بالا می رود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا