3 چالش و تجارت الکترونیکی برای زمانهای دشوار

[ad_1]

امنیت | بازی

چگونه فروش آنلاین بصورت موثرتری را شروع کنیم

فراخوانی این “اوقات ناآرام” ممکن است کمی ساده انگارانه باشد ، یا ممکن است شما استراتژی بازاریابی خود را به خوبی متمرکز کرده باشید و تحت تأثیر بحران COVID-19 قرار نگیرید.

بدون شک ، این بیماری همه گیر باعث افزایش بازدیدکننده اینترنت در هنگام کار ، معاشرت و سرگرمی آنلاین افراد می شود.

Distributel ، شرکتی که دسترسی عمده به ستون فقرات اینترنت را برای Rogers Communications Inc خریداری می کند. ، افزایش ترافیک حدود 50٪.

اما افزایش استفاده از اینترنت لزوماً به افزایش فروش برای تجارت کوچک شما تبدیل نمی شود.

بسیاری از مصرف کنندگان در خرید تردید دارند ، یا به این دلیل که مطمئن نیستند چه زمانی می توانند از خدماتی که شما می فروشید استفاده کنند ، یا اینکه بیکار شده اند یا ساعات کاری آنها کاهش یافته است.

به همین دلیل من 3 چالش و راه حل تجارت الکترونیکی را برای کمک به شما در حفظ و حتی رشد یک کارآفرین در این بحران به اشتراک می گذارم.

چالش: تجارت (تجارت الکترونیک) خود را اساسی کنید

بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن مدل تجارت سنتی تجارت الکترونیکی یا وب سایت تجارت الکترونیکی در وحشت به سر می برند.

بسیاری می ترسند که مانند فروشگاه های مواد غذایی ، کالا یا خدمات “اساسی” کافی برای ارائه آنلاین وجود نداشته باشد. (براساس Apptopia ، Instacart ، Walmart Grocery App و بارگیری برنامه Shipt در مقایسه با سال گذشته 218٪ ، 160٪ و 124٪ افزایش یافته است).

خوب ، شما احتمالاً مواد غذایی نمی فروشید. اما شما هنوز هم می توانید مشتری اصلی خود باشید.

آیا محصولات یا خدمات خاصی وجود دارد که بتوانید روی آنها تمرکز کنید تا بهتر به مخاطبان خود خدمت کنید؟ مثلا:

  • اگر فروشگاه لباس دارید: ماسک صورت پارچه ای و لباس های معمولی برای کار در خانه

  • اگر خدمات مشاوره مالی ، زندگی یا سایر خدمات ارائه می دهید: 30 یا 60 دقیقه جلسات بهداشت روان ؛ بسیاری از افراد به دلیل COVID-19 احساس تنهایی و گوشه گیری می کنند

  • اگر کالاهای مرتبط با سرگرمی می فروشید: فیلم های کوتاه برجسته بازی ها ، کاردستی یا پازل ایجاد کنید که برای بچه ها یا بزرگسالان بی حوصله سرگرم کننده خواهد بود

گرچه امکان فعالیت هر شرکت کوچک به این روش وجود ندارد ، اما حقیقت این است که اگر تا حد امکان با این “عادی جدید” سازگار نشوید ، تجارت کوچک شما آسیب خواهد دید.

تغییر استراتژی بازاریابی شما می تواند چالش برانگیز باشد ، اما جای تعجب است که چگونه برخی از تفکرات خلاقانه می توانند نگرش شما را تغییر دهند و حضور وب شما را افزایش دهند.

چالش: س questionsالات و شکایات بیشتر مشتری

اگرچه داشتن شماره تلفن در وب سایت خود و نتایج Google برای کسب و کار من ممکن است قبل از گسترش همه گیری کافی باشد ، اما مشتریان شما بیش از هر زمان دیگری به پشتیبانی شما نیاز دارند.

تعداد بیشتری از افراد آنلاین به این معنی است که تعداد بیشتری از س questionsالات ، نظرات و شکایات ممکن است راه شما را پیدا کند.

من مطمئن هستم که شما بعد از مدتها اخراج شدن برای شما ، ناگهان ناامید شده اید یا وقتی از چیزی سiredال کردم دیگر هرگز ایمیل نمی گیرید. اجازه ندهید مشتریان شما تجربه مشابهی را در وب سایت شما داشته باشند.

اگر قدرت مدیریت خدمات مشتری را ندارید ، برای افزایش حضور وب خود ، برنامه chatbot را در نظر بگیرید. chatbot به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا پاسخ ها و راه حل های خود را ارائه دهند – و حتی منجر به فروش و فروش شوند – 24/7 ساعت از طریق گپ زنده برای خدمات خودکار مشتری.

طبق IBM ، تا 80٪ سوالات معمول خدمات مشتری می تواند توسط chatbot پاسخ داده شود. اگرچه با هرگونه جستجو توسط chatbot نمی توان رسیدگی کرد ، اما این س easierالات ممکن است آسان تر باشد ، اما وقت گیر است که ممکن است برای مشتریان شما باشد.

چالش: مشکلات فنی وب سایت

فرض کنید شما در حال حاضر یک سایت تجارت الکترونیکی برای تجارت کوچک خود دارید. اگر پیوند خراب ، صفحه 404 یا زمان بارگیری آهسته دارید ، بازدیدکنندگان شما به مکان دیگری می روند. (این مسئله همیشه درست است ، نه فقط در زمان COVID-19.)

حتی یک صفحه 404 هوشمند نیز نمی تواند بازدیدکنندگان از دست رفته شما (و احتمالاً فروش) را نجات دهد.

همچنین ، با تجربه کاربری بد در بین مخاطبان خود اعتماد ایجاد نمی کنید. در صورت عدم اعتماد به وب سایت شما ، هیچ کس اطلاعات تماس یا کارت اعتباری وی را وارد نمی کند.

نیازی به گفتن نیست ، یک وب سایت بی ادب هدف هکرها است.

به یاد داشته باشید: شما نه تنها مسئول محافظت از داده های خود هستید ، بلکه همچنین در برابر بازدید کنندگان خود نیز مسئول هستید. الزامات امنیتی همیشه در حال تغییر است و هیچ تجارت کوچک و بزرگی ایمن نیست.

به همین دلیل نظارت بر آسیب پذیری ها ، به روزرسانی نرم افزار و پشتیبان گیری منظم از سایت خود برای داشتن تجربه بهینه کاربر ضروری است.

حال ، اگر مجبور شدم در پاسخ به COVID-19 فروش آنلاین را شروع کنم ، چه می کنم؟ در حالی که سایتهایی وجود دارند که به شما امکان می دهند یک وب سایت تجارت الکترونیکی را به تنهایی راه اندازی کنید ، به یاد داشته باشید که وب سایت شما ابزار شماره یک بازاریابی شماست.

از فراخوان برای اقدام گرفته تا نوع قلم و تصاویر در صفحات شما ، نحوه ارائه مشاغل کوچک خود به جهان تفاوت زیادی در نحوه درک شما ایجاد می کند.

همچنین ، اگر مسیر DIY را طی کنید ، گزینه های سفارشی سازی یکسانی را نخواهید داشت.

یک شرکت حرفه ای توسعه وب نه تنها جنبه های فنی ساختمان را درک می کند بلکه بهترین راه ها را برای انتقال پیام شما به مخاطبان هدف خود درک می کند.

بخوانید: “17 ستون اقدام استراتژیک برای انجام در زمان COVID-19” ، در وب سایت ما.

اینگونه است که ما در دنیای دیگری بیدار شده ایم! ویروس کرونا ویروس کرونا کاملاً زندگی ما را تغییر داده و شیوه تجارت ما را تغییر داده است.

برای بسیاری ، این می تواند یک زمان فوق العاده ترسناک برای داشتن یک صاحب مشاغل باشد. شما نگران سلامتی کارمندان و مشاغل خود ، قبض های جاری ، درآمد و تعهدات خانوادگی خود هستید.

اما صاحبان مشاغل کوچک باهوش می توانند به جای اینکه اجازه دهند نگرانی ها بر آنها غلبه کنند ، از این فرصت برای برنامه ریزی و آماده سازی برای رشد و موفقیت آینده استفاده کنند. ما یک لیست چک COVID-19 ایجاد کرده ایم تا به شما کمک کند از این زمان پر آشوب بیشترین بهره را ببرید.

خواه مجبور شوید یک وب سایت تجارت الکترونیکی را از ابتدا راه اندازی کنید و یا برای افزایش حضور در وب ، استراتژی بازاریابی فعلی خود را اصلاح کنید ، زمان آن نیست که آرام بنشینید و منتظر بمانید تا شیوع آن آغاز شود.

در حال حاضر ، مخاطبان هدف شما “به صورت آنلاین” زندگی می کنند ، بنابراین شما باید هرچه سریعتر و روانتر با چالش های تجارت الکترونیکی روبرو شوید. فعال باشید ، استراتژی بازاریابی خود را راهنمایی کنید و از سفر یاد بگیرید!

برای موفقیت در کسب و کار شما

سوزان

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا